بازی های رایانه ای AA77

آقای ایو گیلموت (Yves Guillemot) مدیر عامل کمپانی Ubisoft در مصاحبه ای با MCV گفت که تیم سازنده Watch Dogs تمام توان خود را برای ساخت این بازی به کار برده است. بطوری که پس از رونمایی این عنوان در مراسم E3 2012، تیم سازنده به تکامل رسید و توانست تا با قدرت کامل به ساخت آن بپردازد. Watch Dogs قرار است برای PC ،PS3 ،PS4 ،Wii U و Xbox 360 و همچنین درصورت رونمایی Xbox 720 برای این کنسول نیز عرضه شود.



           
یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

 

thq-video-game

THQ آخرین عناوین نافروخته اش را به حراج میگذارد.این عنوان  شامل  Darksiders, Red Faction, MX, Homeworld و چند نر افزار (Big Beach Sports و Destroy All Humans!) و دیگر عناوین تحت لیسانس این ناشر (Marvel Super Hero و Worms)  میشود.

 

مناقصه اولیه برای عنواین مانده از حراج ماه قبل نیز از اول آپریل شروع میشود و با مناقصه پایانی در ۱۵ آپریل به پایان میرسد.همچنین گفته میشود عناوینی که باقی مانده در حراج دومی بفروش میرسد.

گفتنی است حراج اول شامل Homefront, Metro و  South Park میشد که به Crytek, Koch Media و  Ubisoft قروخته شد.فرنچایز WWE نیز اخیرا در انحصار Take Two درآمد.

e229_70841048449112603933.gif



           
چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

امروزه با توسعه فناوری و اطلاعات در زمینه های مختلف و همچنین استفاده از ابزار و لوازم فوق مدرن، تقریباً هیچ كاری غیر ممكن نیست. پیشرفت تكنولوژی یكی از بحث برانگیزترین مواردی است كه این روزها در بازی های مختلف به آن پرداخته می شود. می توان گفت که حتی تكنولوژی های متفاوت هم در خدمت صنعت بازیسازی درآمده اند، زیرا تا به حال عناوین زیادی با محوریت آن ساخته شده اند. بزرگترین رویداد E3 سال 2012 معرفی یك IP جدید از طرف Ubisoft بود كه با توجه به نزدیک شدن به اواخر نسل حاضر، این حركت از سوی آن ها بسیار تحسین برانگیز قلمداد شده و عنوان جدید آن ها با نام Watch Dogs فوق العاده مورد توجه قرار گرفت و تا مدت ها به سوژه اصلی بسیاری از سایت ها و مجلات معروف تبدیل شد.

پس از نمایش خیره كننده E3 تقریباً هیچگونه موردی از بازی بروز پیدا نكرد و این نام در سكوت كامل خبری به سر می برد تا اینكه بالاخره چند روز پیش در نشست خبری ای كه Sony‌  برای معرفی كنسول نسل بعد خود برگزار كرده بود، تریلر جدیدی از گیم پلی این بازی به نمایش درآمد و همچنین برای كنسول PS4 تأیید شد. این ویدیوی چند دقیقه ای كه روی PS4‌ اجرا می شد، حرف های فراوانی برای گفتن دارد. بازی همانند E3 با قدم زدن شخصیت اصلی آیدن پیرس (Aiden Pearce) در خیابان آغاز شد. او که هکری قدرتمند است، خود را به بانكی رسانده و با استفاده از تلفن همراهش كه در واقع اصلی ترین سلاح او به حساب می آید، اطلاعات حساب یكی از مشتریان بانك را هك كرده و از خودپرداز مقداری پول برداشت می كند.

این تلفن همراه در طول بازی ارتقاء پیدا كرده و قابلیت های جدیدی به آن افزوده می شود. در همین ابتدای نمایش، شاهد یكی دیگر از قابلیت های منحصر به فردی هستیم كه در Watch Dogs با آن مواجه خواهیم شد. هرگاه نیاز به پول بود، كافیست با هك كردن اطلاعات شخصی افراد به حساب های بانكی آن ها دسترسی پیدا كرده و مبالغ مورد نظر خود را برداشت كنید. این مكانیزم مخرب، ایده ای جدید محسوب می شود. در ادامه، آیدن یك زن كه هنوز مشخص نیست چه نقشی در داستان بازی ایفا خواهد كرد را تعقیب کرده به شخصیتی كه دنبالش بوده، دسترسی پیدا می كند. ابتدا او را با اسلحه تهدید می كند، اما آن فرد می گریزد.

در یك تعقیب و گریز فوق العاده جذاب كه قبلاً در عناوینی همچون Sleeping Dogs نظیرش مشاهده شده بود، به تعقیب آن شخص پرداخته و در نهایت با منفجر كردن فیوز برق توسط گوشی، او را متوقف کرده و حسابی از خجالتش درمی آید. در همین بخش، یكی دیگر از مكانیزم های بازی كه تعقیب و گریزهای هیجان انگیز است را شاهد هستیم كه ظاهراً تأثیر به سزایی در گیم پلی خواهد داشت و البته این مكانیزم بسیار هم جالب طراحی شده است. برای جلوگیری از پیشروی فرد مورد نظر، راه های فراوانی وجود دارد و می توان با استفاده از هك كردن، موانع بسیاری را بر سر راه فرد مورد تعقیب قرار داد. بعد از انجام این كار، اكنون زمان فرار از دست پلیس فرا رسیده است.

یک ماشین پلیس از خیابان کناری به آیدن نزدیک می شود و او در کمال خونسردی، گاردیه هایی که مخصوص مسدود کردن راه هستند را به وسیله هک فعال کرده و در نتیجه ماشین با سرعت بالایی به آن ها برخورد می کند. در نهایت، آیدن خود را به خط مترو رسانده و با هك كردن، آن را از حركت بازمی دارد. سپس بر سقف آن سوار شده و دوباره ترن را به حركت درمی آورد. آخرین سكانس این تریلر از دید دوربین مدار بسته ای نمایش داده می شود كه در حال شناسایی هویت آیدن است، اما توسط او هك و نابود می شود. در اینجا نمایش Watch Dogs به پایان می رسد و منتظران را بیش از پیش مشتاق انتشار خود می كند.

قسمت انتهایی این دمو یك نكته مهم، اما تكراری را به همراه داشت كه آن هم مكانیزم كلیدی و مهم این روزها یعنی سیستم كاورگیری و شلیك و از آن مهم تر قابلیت های این روزهای قهرمانان Ubisoft است. همانند اتزیو (Ezio) می توانید از سكوها بالا رفته یا همانند سم فیشر (Sam Fisher) از در و دیوار بالا بكشید یا آویزان شوید. آیا بهره گیری از این قابلیت ها كه به یكی از مهارت های كلیدی شخصیت ها و قهرمانان این كمپانی تبدیل شده، آن هم برای یك هكر كه هیچگونه سابقه آموزشی در فراگیری این مهارت ها نداشته و بیشتر از نیروی عقل خود بهره می برد، كمی غیر واقعی به نظر نمی آید؟ آیا قرار است از این پس تمامی بازی هایی كه توسط این شركت منتشر می شوند، قهرمانانی با قابلیت های یكسان و نامبرده شده داشته باشند؟

امیداوریم اینگونه نباشد. البته ویژگی ها و ایده هایی كه در این بازی پیاده سازی شده، نه تنها پیش از این در هیچ یك از عناوین Ubisoft بلكه در هیچ اثر دیگری دیده نشده است. Watch Dogs با شعار "همه چیز ارتباط است و قدرت اطلاعات است" قصد دارد تا با بهره گیری از تكنولوژی، فصل جدیدی از بازی های Open-World را به نمایش درآورد. نمایش Watch Dogs روی PS4 جنس اصلی گرافیك این بازی را به تصویر كشید. مطمئنا اولین مسئله ای كه در تریلر بازی خودنمایی می كند، گرافیك آن است كه در تمامی زمینه ها به راستی متعلق به نسل بعد است. به جرأت می توان گفت که برترین نمایش E3 در زمینه گرافیكی متعلق به Watch Dogs بود كه توانست با جلوه های گرافیكی فوق العاده خود همگان را متحیر كند.

طراحی مدل ها و شخصیت های اصلی و حتی فرعی در بالاترین سطح ممكن قرار دارد. نورپردازی و سایه زنی از جنس نسل بعد است و وجود جزئیات در صحنه ها بیداد می كند. اما ضعف بزرگی كه در این زمینه وجود داشت، برش صفحه (Screen Tearing) در بسیاری از صحنه ها بود كه اصلاً از چنین عنوانی انتظار نمی رود. امیدواریم مشكلاتی از این قبیل در نسخه نهایی بازی وجود نداشته باشد، به خصوص وقتی كه قرار است ابتدا این عنوان را روی كنسول های ضعیف تر نسل حاضر تجربه كنیم. شاید نشست خبری Sony با عدم رونمایی PS4 نتوانست انتظارات را آن طور كه باید و شاید برآورده كند، اما نمایش خیره كننده بازی هایی همچونWatch Dogs  و برخی عناوین فوق العاده دیگر سرپوشی بر این كم كاری Sony گذاشته و باعث شد تا این كمبود زیاد هم احساس نشود. قطعاً با انتشار این بازی در سبك ماجرایی یك گام به جلوتر حركت خواهیم كرد.



           
سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

اولین نقد Tomb Raider توسط مجله GamesMaster صورت گرفته و نمره 90/100 را دریافت کرده است. منتقد این مجله گفته که بخش داستانی بازی 10 تا 15 ساعت به طول می انجامد، ولی اگر سعی کنید که در تمام جزیره گشت و گذار کنید، این زمان به 20 ساعت هم می رسد.



           
دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

Microsoft اعلام کرد که باندل جدیدی از کنسول Xbox 360 را با هارد 320 گیگ در آمریکا عرضه می کند. این مدل از ماه مارچ عرضه می شود و قیمت آن تنها 130 دلار خواهد بود! همچنین 3 بازی Need for Speed: Hot Pursuit ،Ms. 'Splosion Man و Pinball FX2 نیز در این باندل قرار دارند.

 



           
شنبه 5 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77
درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.