بازی های رایانه ای AA77

 

news11

زمانی که نام E3 رامیشنویم ناخودآگاه تصوری از بازی های بزرگ جریان اصلی از شرکت های قدرتمند با بودجه های نجومی و غرفه های بزرگ ناشران متمول آن ها در ذهنمان نقش می بندد. در حالی که در بزرگترین رویداد صنعت گیم در غرب موسوم به E3 شاهد نمایش های از بازی های مستقل نیز خواهیم بود

 

برای هفتمین سال است که نمایشگاه E3 میزبان برخی از بهترین بازی های ساخته شده توسط استدیو های مستقل است. از بازی های مطرح سال گذشته میتوان به حضور  The Binding of Isaac ، Johann Sebastian Joust و Spelltower اشاره کرد.

اما امسال فقط استدیو های کوچک نبودند که فرصت حضور در این مراسم را داشتند. گروهی جدید با نام Indies Crash E3 که از پشتیبانی استدیو Semiformal(این استدیو با بازیEnsemble Online  که عنوانی محیط باز با المان های نقش آفرینی است شناخته میشود) برخوردارند. از تعدادی از استدیو ها دعوت کردند که در E3 به آن ها بپیوندند.

اگر خاطرتان باشد چندی پیش در گیمفا خبر از نظر سنجی ای دادیم که در آن بازی های برتر موفق به نمایش در E3 خواهند شد که با استقبال و حمایت گسترده شما عزیزان مواجه گردید. اکنون اسامی برندگان این نظر سنجی اعلام شده است و در میان اسامی برندگان نام ۲بازی ایرانی شبگرد از استدیو پردیس و ارتش های فرازمینی از استدیو راسپینا به چشم میخورد . بدون شک نقش حمایت شما عزیزان در این موفقیت بسیار زیاد بوده است  و امیدواریم این اتفاق سرآغازی بر درخشش بازی سازان با استعداد ایرانی در خارج از مرزها باشد.در زیر میتوانید اسامی استدیو هایی که در این نظرسنجی موفق به کسب آراء برای حضور در نمایشگاه E3 شده اند را مشاهده نمائید.

 

  • Saibot Studios
  • Kaiju Combat
  • Project Neumann
  • Raspina Studio
  • TripleClaim Game Collective
  • Spiffy Goats
  • Shabgard – Down of Darkness
  • Behold Studios
  • Nucleotide
  • Black Annex


           
پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, ::
Amin AA77

چندی پیش اعلام شد که از میان بازی های مستقل ، چند بازی که بیشترین رأی را بیاورند در نمایشگاه E3 که می توان از آن به عنوان بزرگترین رویداد در زمینه گیمینگ یاد کرد ، شرکت خواهند داشت. حال اسامی 10 بازی که بیشترین تعداد رأی را در سایت indiescrashe3 آورده بودند اعلام شده است و خوشبختانه نام دو بازی ایرانی نیز در بین این بازی ها به چشم می خورد. یکی بازی استودیوی راسپینا با نام ارتش های فرازمینی و دیگری بازی استودیوی پردیس گیم با نام شبگرد. برای این بازی های ایرانی حاضر در این رویداد بسیار مهم آرزوی موفقیت می کنیم. در ادامه لیست 10 بازی منتخب برای حضور در E3 را می بینید.

Saibot Studios
Kaiju Combat
Project Neumann
Raspina Studio
TripleClaim Game Collective
Spiffy Goats
Shabgard - Down of Darkness
Behold Studios
Nucleotide
Black Annex



           
پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, ::
Amin AA77

EA Canada اعلام کرد که به دلیل ساخت سری بازی های UFC کار ساخت سری Fight Night متوقف شده است. این کمپانی اعلام کرد که در حال حاضر تمام اعضای سازنده سری Fight Night در حال ساخت UFC هستند، اما این احتمال را دارد که در آینده نسخه جدیدی از Fight Night راهی بازار شود.



           
پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, ::
Amin AA77

به نظر می‌رسد که Microsoft قصد دارد تا همچنان از Xbox 360 پشتیبانی کند و به همین دلیل می‌خواهد بازی های جدیدی را برای این کنسول در E3 امسال معرفی کند. آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer) در گفتگویی با GameSpot گفت که Xbox 360 هنوز سال‌های زیادی در پیش رو دارد و بخشی از برنامه E3 آن ها مربوط به معرفی چند بازی برای این کنسول خواهد بود. به هر حال فروش بسیار زیاد این کنسول باعث شده تا Microsoft نتواند پشتیبانی از آن را به این زودی ها متوقف کند.



           
پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.