بازی های رایانه ای AA77

بازی موتور سواری Trial Xtreme v1.5

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

این بازی بسیار جذاب با گرافیک خیره کننده اش  شما را به یک مسابقه ی موتورسواری اعجاب انگیز دعوت می کند. با لمس صفحه و استفاده از ستاب سنج گوشی ، این موتور را برانید و از موانع موجود بگذرید.با بیش از ۳۰ مرحله ی نفس گیر و امکانات فوق العاده و فیزیک پویایش ساعات زیادی شما را مشغول خود خواهد کرد. همچنین می توانید مهارت های موتورسواری ، پرش و پیچیدن را در طول بازی افزایش دهید. گیم پلی معتاد کننده ی این بازی پیزیست که تمامی افرادی که آن را امتحان کرده اند به آن اذعان دارند.

 

 

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 2 مهر 1390برچسب:, ::
Amin AA77

بازی نیاز به سرعت  Need for Speed Hot Pursuit

هیجان فرار و سرعت بالا را در این بازی حس خواهد کرد. ماشین های پرسرعتی مانند لامبورگینی و پاگانی در این بازی هیجان آن را دو چندان کرده اند. مشابه این بازی را در هیچ کدام از درستگاه های دیگر مانند آیفون و آیپد مشاهده نخواهید کرد. گرافیک بالا و کنترل بی نظیر از ویژگی های این بازی مشهور می باشد. روش های مختلف بازی و تورهای اتومبیل رانی مختلف ساعت های زیادی شما را مشغول می کنند.

 

 

گیم دیتا را در آدرس SDcard/Android/data کپی کنید

hajm حجم : ۳۲۴ مگابایت

password پسورد : www.androidha.com

download دانلود با لینک مستقیم



           
شنبه 2 مهر 1390برچسب:, ::
Amin AA77

بازی  ۳D The Sims 3 v1.1.3

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۶ و بالاتر محیط اجرایی : m9

بازی سیمز ۳ شاهکار شرکت EA یک بازی نقش آفرینی زیباست که همه ما آن را می شناسیم. با انتخاب خصوصیات فیزیکی و روحی کارکترها بازی را آغاز می کنید و مسیر سرنوشت خود را در بازی رقم می زنید. کنترل بازی کاملا لمسی است و دنیای آن کاملا باز طراحی شده است. این نسخه برای سیستم عامل اندروید و به صورت ۳ بعدی طراحی شده است.امیدواریم این بازی بی نظیر را بپسندید.

 

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 2 مهر 1390برچسب:, ::
Amin AA77

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.