بازی های رایانه ای AA77

Shoot the Apple – یک بازی کم حجم و رایگان برای گوشی های آندروید می باشد که در این شما می بایست با تنظیم کردن جهت و قدرت توپ ، آن را برای یک شلیک دقیق آماده کنید . سیب ها در پشت مانع های مختلف مخفی شده اند و کار شما نابود سازی این موانع می باشد . برای اجرای این بازی نیازمند نسخه ۱٫۶ و یا بالاتر سیستم عامل آندروید می باشید .

 

Shoot the Apple بازي زيباي شليك به سيب Shoot the Apple v1.0.5   آندرويد

 دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, ::
Amin AA77

Mike V: Skateboard Party HD تنها بازی سه بعدی اسکیت سواری می باشد که برای پلتفرم آندروید عرضه شده است !‌ بازی دارای بیش از ۴۰ مرحله ی مختلف می باشد که در مکان های مختلفی برگزار می شوند و با شخصی سازی کنترل بازی ، می توانید تسلط بیشتری بر اسکیت بورد خود داشته باشید . با زدن دکمه های ترکیبی می بایست حرکات های نمایشی اجرا کنید تا امتیازهای بیشتری کسب نمایید . مکان های اسکیت سواری در شهر ، پارک ، مراکز اجتماعی ، داخل ساختمان ها و … می باشند که برای اجرای این بازی نیازمند نسخه ۲٫۰٫۱ و بالاتر آندروید می باشید .

 

Skateboard Party بازي اسكيت سواري Mike V: Skateboard Party HD v1.02   آندرويد

 دانلود در  ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, ::
Amin AA77

امسال نیز مانند سال های گذشته، نمایشگاه CES در لاس وگاس آمریکا برگزار شد و کمپانی های مختلف، تکنولوژی ها و دستاوردهای جدیدشان را به نمایش گذاشتند. کمپانی هایی مانند Samsung ،Toshiba ،Sharp ،Google، Mercedes Benz ،LG ،HTC ،Nokia و... با دست پر به این نمایشگاه آمدند و محصولاتشان را که در آن ها از تکنولوژی های بسیار جدیدی استفاده شده، به نمایش درآوردند. گوشی های جدید Nokia ،HTC ،Samsung و Ultrabookهای جدید از کمپانی های مختلفی مانند Lenovo ،HP و... تلویزیون های جدید Sony و تلویزیون های 4K و 8K کمپانی Samsung و Sharp و... در این نمایشگاه اکثر بازدیدکنندگان به سمت خودشان جذب کرده اند. در کنار این موارد، دو کمپانی Microsoft و Sony نیز کنفرانسی برگزار کردند و در آن برخی از دستاوردهایشان را به نمایش گذاشتند.

کنفرانس Sony

Sony در کنفرانس نمایشگاه CES 2012 چند سرویس جدید را معرفی کرد. این کمپانی کنفرانسش را با PlayStation Vita شروع کرد و اعلام کرد که این کنسول در ژاپن بیش از 500 هزار واحد فروش داشته و همچنین در طول فصل تعطیلات، بیش از 6.5 میلیون محصول تحت نام PlayStation را به فروش رسانده است. در ادامه، Sony سرویس های Netflix و Music Unlimited را برای Vita معرفی کرد. همچنین امکان جدیدی به نام PlayMemories Online نیز معرفی شد که یک سرویس Cloud Base است و به وسیله آن می توان عکس و فیلم به اشتراک گذاشت.

این سیستم برای PS3 راه اندازی شده است. سپس نوبت به بخش تلفن های همراه رسید. Sony پس از جدا شدن از Ericsson گوشی هایی را با نام Sony وارد بازار می کند. این کمپانی گوشی Xperia Ion را معرفی کرد که از شبکه AT&T پشتیبانی می کند و در بهار امسال راهی بازار می شود. گوشی دیگری به نام Xperia S نیز به نمایش درآمد. بعد از این برنامه، عینک های 3D جدیدی به نمایش درآمدند که از Titanium ساخته شده اند. همچنین مدل های جدیدی از تلویزیون های Bravia نیز معرفی شدند که اطلاعات بیشتر درباره آن ها را می توانید در این لینک بدست بیاورید.

در ادامه، کنترل دیجیتالی جدیدی به نمایش درآمد که دارای 3axis Motion Sensor است که به وسیله آن می توان بازی های موجود روی Android Marketplace را کنترل کرد. سپس دوربین جدیدی معرفی شد که دارای یکProjector  داخلی است و این امکان را فراهم می کند که کاربران عکس هایی را به طول 100 اینچ تهیه کنند. در ادامه یک Blu-ray Player جدید معرفی شد که از تلویزیون های 4K پشتیبانی می کند. در این کنفرانس، قابلیت های جدیدی مثل نمایش فیلم های HD برای Bloggie Live معرفی شدند. پس از آن، درباره Sony 3D Centerهای جدیدی صحبت شد که به زودی در نقاط مختلف راه اندازی می شوند. هاوارد استینگر (Howard Stringer) از Sony اعلام کرد که یکی از این فروشگاه ها در هاوایی خواهد بود.

کنفرانس Microsoft

Microsoft امسال آخرین کنفرانسش را در نمایشگاه CES 2012 برگزار کرد و همان طور که قبلاً اعلام کرده بود، هیچ خبر مهمی را در این کنفرانس منتشر نکرد. این کمپانی برنامه اش را با صحبت درباره Windows Phone  شروع کرد و امکانات جدیدی که به Interface آن اضافه شده را به نمایش درآورد. سپس مشخص شد که SmartPhone جدید Nokia که Lumia 710 نام دارد، در 11 ژانویه راهی بازار آمریکا می شود. همچنین مشخص شد که گوشی Lumia 800 چند ماه دیگر راهی بازار می شود. در ادامه Microsoft گوشی Lumia 900 را نیز به نمایش درآورد که از سیستم WP بهره می برد.

پس از معرفی گوشی های Nokia نوبت به کمپانی HTC رسید که گوشی HTC Titan II را معرفی کند. این گوشی برای سیستم های AT&T 4G و شبکه LTE عرضه می شود و دارای دوربین 16 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 4.7 اینچی OLED خواهد بود. نوبت به PC رسید و Microsoft اعلام کرد که بیش از 1.3 میلیارد دستگاه در بازار وجود دارند که از سیستم های Windows استفاده می کنند و بسیاری از آن ها به سمت Windows 8 خواهند رفت. Windows 8 به صورتی طراحی شده که به وسیله آن بتوان هم به صورت لمسی و هم با ماوس و کیبورد کار کرد. Microsoft قابلیت Picture Password را برای این سیستم عامل به نمایش درآورد که به وسیله آن می توان از ورود افراد ناشناس به سیستم جلوگیری کرد.

همچنین نمایی از Interface این سیستم عامل به نمایش درآمد که شباهت زیادی به WP7 و Dashboard جدید Xbox دارد. طراحی Metro به شکل خوبی برای Windows 8 نمایش داده شده است. در ادامه فروشگاه Windows Store رونمایی شد و برنامه های مختلفی روی آن معرفی شد. این فروشگاه از ماه فبریه به صورت جهانی بازگشایی می شود و از تمام زبان ها پشتیبانی می کند. همچنین مشخص شد که یک نسخه Developer دیگر از Windows 8 در اواخر ماه فبریه عرضه خواهد شد. استیو بالمر (Steve Ballmer) رئیس کمپانی Microsoft به این موضوع اشاره کرد که Windows 7 موفق ترین سیستم عامل بوده و همین مسئله باعث شده که بسیاری از کاربران منتظر Windows 8 باشند. در ادامه این کنفرانس، صحبت ها به سمت Xbox 360 رفت.

Microsoft اعلام کرد که Xbox 360 تا کنون بیش از 66 میلیون واحد در سرتاسر دنیا فروش داشته و بیش از 40 میلیون کاربر در شبکه Xbox Live عضو هستند. این کمپانی اعلام کرد که تا این لحظه 18 میلیون واحد از کنترلر Kinect را راهی بازار کرده است. در ادامه دمویی به نمایش درآمد که برنامه های آینده و شبکه های جدیدی که قرار است برای Xbox Live عرضه شوند را به نمایش درآورد. شبکه هایی مانند Verizon FiOS با 26 کانال مختلف از جمله برنامه های جدیدی هستند که برای XBL منتشر خواهند شد. همچنین قرارداد همکاری ای میان MS و FOX TV بسته شده که سریال های تلویزیونی ای مانند Fringe ،Family Guy و... از شبکه XBL نیز پخش شوند. سپس قابلیت جدید Kinect نمایش داده شد که به وسیله آن می شد برنامه های مختلف روی تلویزیون را کنترل کرد. Microsoft اعلام کرد که در تاریخ 1 فبریه، Kinect برای PC عرضه می شود و 200 کمپانی مختلف مانند Toyota و American Express از آن پشتیبانی می کنند.



           
پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, ::
Amin AA77

چند سالی است که بازی Kingdom Under Fire II در دست ساخت قرار گرفته، اما اطلاعات چندانی از آن منتشر نشده است. به تازگی سازندگان این عنوان بسیار زیبا اطلاعات جدیدی را منتشر کرده اند. KUFII محیط های بسیار بزرگ و دوست داشتنی ای را به نمایش درمی آورد که همانند آن را در فیلم های The Lord of the Rings مشاهده کرده بودیم. همچنین قهرمانان مختلفی دارد که نمونه آن ها در سری بازی های Dynasty Warriors به دفعات دیده شده است. تیم کره ای Blueside قصد دارند که این بازی را در اواخر سال 2012 راهی بازار کنند. به همین دلیل، تصمیم گرفتند که اطلاعات جالب و جدیدی را درباره کلاس های موجود در بازی منتشر کنند.

اولین کلاس موجود در بازی Infantry نام دارد که یکی از ساده ترین نیروهای اتحاد انسان ها در این عنوان هستند و دارای شمشیر و یک سپر هستند. یکی از قابلیت های جالب این کلاس این است که بازیکنان می توانند با انتخاب این گروه، سربازانی بسیار قدرتمند به وجود بیاورند که پس از مدتی کسی جلودارشان نباشد. گروه بعدی Long Swordsmen نام دارند. این افراد گروهی از نیروهای Infantry هستند که مهارت زیادی در شمشیر زنی دارند و شمشیر بلندی که به همراه دارند، نشانی است که به وسیله آن در بازی مشخص می شوند. این گروه، نه تنها دارای دانش بالایی هستند، بلکه می توانند در میادین نبرد، گروهی از سربازان را رهبری کنند.

دسته بعدی که در این بازی با آن ها مواجه می شوید، Paladin نام دارند. گروه Paladinها را می توان یکی از شجاع ترین اتحاد انسان ها در این بازی دانست. آن ها دانش بالایی در مداوای افراد دیگر در زمان مبارزه ها دارند. قدرت شفادهنگی آن ها باعث شده که این گروه به دسته ای نامیرا در میدان نبرد تبدیل شوند. آن ها گروهی بسیار قدرتمند هستند و در نبردها کسی حریفشان نخواهد بود. کلاس بعدی، Cavalry نام دارد. این گروه به عنوان گل های اتحاد انسان ها در بازی شناخته می شوند و می توانند در نبردهای مختلفی حضور پیدا کنند. Cavalryها دارای زره های بسیار قوی ای هم برای خود و هم برای اسب هایشان هستند که آن ها را در برابر شمشیر و نیزه های دشمنان محافظت می کنند.

این گروه، سوارکاران بسیار خوبی هستند که در جنگ ها می توانند نمایش فوق العاده ای را از خود به نمایش درآورند. Musketeers گروه بعدی هستند که از تکنولوژی های بسیار فوق العاده ای برخوردارند و می توانند با فلز چیزهای مختلفی را به وجود بیاورند. Musketeerها دقت بسیار بالایی در استفاده از سلاح هایشان دارند و می توانند روی قدرت دیگر گروه ها تأثیرگذار باشند. دسته بعدی ای که در این بازی حضور دارند، با نام Oran Cannon شناخته می شوند. اتحادیه انسان ها در این بازی دست به ساخت توپخانه هایی زده اند که Oran Cannon نام دارند. قدرت این توپخانه ها باعث می شود که در طول مبارزه ها پشتیبانی خوبی از آن ها به عمل بیاید.

حال نوبت به Sentinelها می رسد. سربازان Sentinel گروهی از Elfها هستند و یکی از کشنده ترین گروه های موجود در بازی به حساب می آیند. تمریناتی که آن ها پشت سر گذاشته اند، باعث شده که این گروه در مبارزه ها همیشه موفق باشند. آن ها با شمشیر بسیار خوب کار می کنند و می توانند خود را در برابر حمله دشمن ها محافظت کنند. Elfها یکی از بهترین گروه های موجود در بازی به حساب می آیند. از دیگر گروه های حاضر در بازی Wind Riderها هستند. این گروه نیز توانایی خوبی در اسب سواری دارند. آن ها سوار اسب های تک شاخ هستند. اسب هایی که به تنهایی در میدان جنگ هراس در دل دشمنان می اندازند. Kingdom Under Fire II قرار است یک بازی نقش آفرینی بزرگ با محیط های بسیار وسیع باشد و به همین دلیل سازندگان سعی دارند با ارائه اطلاعاتی از این قبیل بازیکنان را با آن آشنا کنند. با توجه به بازار داغ بازی های نقش آفرینی و عنوان های بسیار بزرگ، این بازی باید چیزی فراتر از یک گرافیک خیره کننده را به نمایش دربیاورد.



           
پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, ::
Amin AA77

 

RopeBot Pro – لذت ببرید از یک بازی فکری و پازل !‌ RopeBot یک ربات کوچک و زرنگ است که دنبال پیچ طلایی برای خود می باشد و شما می بایست در این جستجو شرکت کنید و خود را درگیر این بازی فکری و اعتیادآور کنید . گیم پلی بازی بسیار ساده است و می بایست با قطع طناب های مختلف همچون مردعنکبوتی ، خود را به هدف نزدیک کنید . سایت دانلود ها نسخه کامل بازی (دارای ۴۵ مرحله) را برای شما آماده دریافت کرده است که برای اجرای آن نیازمند سیستم عامل آندروید نسخه ۲٫۲ و بالاتر می باشید .

 

RopeBot Pro بازي فكري و سرگرم كننده RopeBot Pro v1.0   آندرويد

 

 

 دانلود ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 13 دی 1390برچسب:, ::
Amin AA77

لینک دانلود حجم=898.72 کیلو بایت    http://www.mediafire.com/?xcwu34ikeaxc5ng     



           
جمعه 2 دی 1390برچسب:, ::
Amin AA77

http://up.sibdownload.com/images/rdlatvvosejk9tl7mt4w.gif

.Full 3D HD

.KONAMI Scoreboard

put the files into dt07.img folder

replaces training stadium

credits to sxsxsx, stelios, barcafan, LeoArsalan

 

 

 

 

 

 

 

لینک دانلود مدیا فایر حجم=18.5 مگابایت   http://www.mediafire.com/?9a7l5w8vmtvpwn0



           
جمعه 2 دی 1390برچسب:, ::
Amin AA77

به عنوان یکی از طرفدران سری Naruto، از بازی هایی که از روی آن ساخته می شوند، خیلی لذت برده ام، اما موضوع مهم اینجاست که وقتی انیمه را دیده باشید، بازی صحنه های غافلگیر کننده زیادی ندارد. البته احساسی که بازی به بازیکن انتقال می دهد، بسیار عالی از کار درآمده است. در بین بازی هایی که از روی انیمه، فیلم و... ساخته می شوند، سری Naruto عملکرد بهتری داشته و به همین دلیل استودیوی CyberConnect2 نسخه دیگری از این سری بازی ها که Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations نام دارد را برای عرضه در سال 2012 در دست ساخت دارد. Generations دقیقاً همان چیزی است که شما در انتظارش بودید.

این نسخه کل داستان ناروتو (Naruto) را در بر می گیرد. بازی ای که دو دهه مختلف از Naruto و دوستانش را روایت می کند. این بازی با ترکیب سری اول و Shippuden یک ماجراجویی بسیار بزرگ را پیش روی شما قرار می دهد و از این نظر بزرگ ترین بازی در این مجموعه خواهد بود که تا کنون ساخته شده است. این نسخه داستان سرایی بهتری دارد. در حالیکه مانگا و انیمه، روی شخصیت Naruto تمرکز دارند، بازی در کنار روایت ماجرای Naruto داستان شخصیت های دیگر را هم بیان می کند. داستانی که قبلاً به صورت کامل بیان نشده و در Generations قرار است تا شاهد آن باشیم. در حقیقت 60 دقیقه از انیمه اصلی که توسط همین استودیو برای پخش در تلویزیون ساخته شد، در این بازی قرار گرفته است.

متأسفانه باید تا عرضه بازی برای دیدن این قسمت ها صبر کنیم، چرا که CyberConnect2 هیچ چیزی درباره این موضوع بیان نکرده است. داستان بازی منحصر به فرد است و قسمت هایی را در آن می بینید که فقط برای این بازی طراحی شده اند. تیم سازنده، سیستم مبارزه ها و هوش مصنوعی را ارتقاء داده و کنترل بهتری را برای بازی به وجود آورده اند. کاربرد دکمه ها بهتر شده و تجربه بهتری را در درجه سختی های بالاتر به بازیکن انتقال می دهد. از دیگر قسمت های جدید بازی، سیستم امتیاز دهی به بازیکنان است که نقش پررنگ تری را در این عنوان ایفا می کند.

آقای هیروشی ماتسویاما (Hiroshi Matsuyama) رئیس استودیوی CyberConnect2 اعلام کرده که تمرکز آن ها روی خلق قسمت هایی بوده که برای بازیکنان جذاب باشد. او بر این باور است که اکثر بازی های لایسنس شده از روی فیلم و انیمه چندان خوب از کار درنمی آیند، اما در سطح بدی هم قرار نمی گیرند. استودیوی CyberConncet2 با تجربه ای که در خلق بازی های مبارزه ای دارد، سیستم مبارزه ای بسیار خوبی را در این عنوان به وجود آورده تا بازیکنان لحظات بسیار به یاد ماندنی ای را پای این بازی سپری کنند. همان طور که گفته شد، در این بازی اکثر شخصیت هایی که در این سری از بازی ها مشاهده کرده اید را خواهید دید. تمام شخصیت های سری اول به همراه تمام شخصیت های سری جدید در این بازی دیده می شوند.

به طور مثال، شما هم ناروتوی کوچک و هم ناروتوی سری جدید را در بازی می بینید. این موضوع برای تمام شخصیت های بازی رخ داده است. از شخصیت های جدید بازی می توان به هوکاگه چهارم، کاکاشی (Kakashi) کودک و... اشاره کرد. قطعاً بازی با این شخصیت ها برای خیلی از بازیکنان هیجان انگیز خواهد بود. بخصوص که بازی قرار است برای هر شخصیت یک سورپرایز بزرگ داشته باشد. روند مبارزه ها همانند نسخه های گذشته است و بازیکنان در محیط های بسیار بزرگ با تیم های سه نفره به جنگ با دیگر نینجاها می روند. همکاری تیمی در این نسخه بهتر شده و اگر این کار را بسیار خوب انجام دهید، می توانید کاری کنید که حریف اجازه نفس کشیدن هم نداشته باشد.

تمام شخصیت های بازی قدرت های مخصوص به خود را دارند که اجرای آن ها فوق العاده از کار درآمده است. فنون قوی ساکورا (Sakura) یا Rasenshuriken از ناروتو و فنون جدیدی که ساسکه (Sasuke) به کار می برد، نمونه هایی از این قدرت ها هستند. در تیم های سه نفره می توانید هر ترکیبی را که دوست داشتید، انتخاب کنید. از افراد نوجوان گرفته تا شخصیت های بزرگ تر و با تجربه تر می توانند در تیمی که به وجود می آورید، حضور داشته باشند. ضربه های ترکیبی در این نسخه بسیار جالب تر شده اند.

در ابتدا می توانید یکی از یاران خود را احضار کنید و به او دستور بدهید که یک فن چندضرب را اجرا کند. در همین حال هم مثلاً با شخصیت ناروتو در حال اجرای فن Rasenshuriken هستید. زمانی که اجرای فنون یار شما تمام شد، نوبت به آن می رسد که این فن فوق العاده قوی را روی حریف اجرا کنید. اگر دو تا سه بار از این حرکات اجرا کنید، مطمئن باشید که برنده بازی، تیم شما خواهد بود. از چیزی که در دموهای بازی مشخص شد، این بود که بازی همچنان حالت Cel-shaded و کارتونی خودش را حفظ کرده است. قسمتی که باعث شده بود این سری از بازی ها بسیار خوب به نظر برسند. به نظر می رسد که CyberConnect2 قصد دارد یک نسخه خوب دیگر از سری Ultimate Ninja Storm را پیش روی بازیکنان قرار دهد.



           
جمعه 2 دی 1390برچسب:, ::
Amin AA77

Infinity Ward تأیید كرد كه ماه دیگر، اولین DLC از بازی MW3 را به صورت انحصاری برای Xbox 360 عرضه خواهد كرد.

 



           
جمعه 2 دی 1390برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.