بازی های رایانه ای AA77

 عرضه بازی L.A. Noire مدت زمان زیادی باقی نمانده و بازیکنان می توانند به زودی در خیابان های دهه 40 لوس آنجلس قدم زنان خود را در نقش کول فلپس (Cole Phelps) یکی از افسران اداره پلیس L.A قرار دهند. فضای این بازی شباهت زیادی به فیلم های نوآر دهه 1940 و 1950 دارد و به طبع موسیقی های ساخته شده برای آن نیز همین حال و هوا را دارند. به همین دلیل سایت GameSpot مصاحبه ای را با آقای ایوان پاولوویچ (Ivan Pavlovich) که در سمت سرپرست بخش موسیقی کمپانی Rockstar قرار دارد، انجام داده و ما هم نظر شما را به آن جلب می کنیم.

GS: لطفاً صحبت هایتان را با معرفی کوتاهی از خودتان و نقشی که در تولید موسیقی های بازی L.A. Noire داشتید، شروع کنید.


پاولوویچ: من سرپرست بخش موسیقی کمپانی Rockstar هستم. کار من در استودیو این است که مطمئن شوم هر بازی از موسیقی ایده الی برخوردار باشد. حالا این کار می تواند لایسنس کردن آهنگ های مختلف باشد یا  همکاری با آهنگسازان مختلف برای ساخت موسیقی های جدید برای بازی.


GS: در مورد موسیقی های L.A. Noire چه می توانید بگویید؟


پاولوویچ: موسیقی های این بازی توسط آقای اندرو هیل (Andrew Hale) ساخته شده که قبلاً موسیقی های بازی Scott Pilgrim vs. The World و The Getaway را ساخته بود. قطعات در استودیوی Abbey Road در لندن ضبط شدند. استودیویی که گروه Beatles آثارش را در آن ضبط کرده بود. در این بازی آهنگ هایی از خوانندگان مطرح سبک Jazz مانند بیلی هالیدی (Billy Holiday)، الا فیتزجرالد (Ella Fitzgerald) و لوئیز جردن (Louis Jordan) را از طریق رادیو خواهید شنید. برای ساخت موسیقی های این بازی آقای وودی جکسون (Woody Jackson) هم به ما  کمک کرد. ایشان قبلاً در بازی Red Dead Redemption وظیفه ساخت موسیقی ها را داشتند و چند قطعه هم برای این بازی ساخته اند.


GS: برای ساخت این موسیقی ها از چه چیزهایی الهام گرفتید؟


پاولوویچ: آقای برندان مک نامارا (Brendan McNamara) رئیس استودیوی بازیسازی Team Bondi دنبال ساخت موسیقی های بسیار قوی ای بود و می خواست که این قطعات به زیبایی آهنگ هایی بشوند که در فیلم ها شنیده می شوند. خیلی علاقه داشت که موسیقی های بازی به آثار آهنگسازانی مانند برنارد هرمان (Bernard Herrmann)، مکس استینر (Max Steiner) و جری گولدسمیت (Jerry Goldsmith) شبیه باشند. همچنین در لایه های بعدی موسیقی های این بازی، المان هایی از سبک Jazz قرار دارند و آن ها را به آثار هنرمندانی مانند هاوارد شور (Howard Shore) و اورنت کولمن (Ornette Coleman) و ترنس بلنکارد (Terence Blanchard) شبیه کرده است.


GS: آیا با تیم موسیقی به طور نزدیک کار کردید تا مطمئن شوید که آهنگ ها و قطعه های ساخته شده برای بازی یگپارچه هستند؟ یا به صورت جداگانه کار کردید؟


پاولوویچ: در اکثر مواقع کارها به صورت جداگانه انجام می شدند، چرا که ما تیم های جداگانه داشتیم که روی طراحی صدا کار می کردند. اما هر زمانی که با هم کار می کردیم، همه چیز بسیار عالی پیش میرفت تا توانستیم فضای عالی ای را در بازی بوجود بیاوریم. بعضی چیزها مانند موسیقی ای به نام Clue-finding که در پس زمینه پخش می شود، باید طوری قرار می گرفت که شما را در بازی غوطه ور کند و این حس را از بین نبرد. مثال بعدی، صدای موتور اتومبیل هایی بود که در بازی قرار داشتند. تیم طراحی صدا، فایل های بسیار طولانی ای را برای صدای موتور اتومبیل طراحی کرده اند که در زمانی که بازیکن رانندگی می کند، پخش شوند.


GS: به چه صورت، هم با آهنگ های لایسنس شده کار می کردید و هم با آهنگ هایی که آهنگساز برای بازی ساخته بود؟ چگونه میان این دو قسمت تعادل برقرار کردید؟


پاولوویچ: موسیقی های لایسنس شده مکمل موسیقی هایی هستند که برای این بازی ساخته شده اند و همیشه عکس العمل های متفاوتی را از سوی بازیکنان به همراه داشته اند. برای استفاده از موسیقی های لایسنس شده، شما انعطاف و حق انتخاب بیشتری دارید، اما ممکن است موسیقی هایی که می سازید به این آهنگ ها شبیه باشد. این چیزی است که می تواند به بازی آسیب وارد کند. همچنین می توانید برای اینکه موسیقی های بهتری برای بازی در اختیار داشته باشید، پول زیادی خرج کنید. با استفاده از موسیقی هایی که برای بازی ساخته شده، شما از ابتدا در بازی قرار می گیرید و دقیقاً چیزی مناسب با خودتان را مشاهده می کنید و تجربه ای منحصر به فرد را در بازی بدست می آورید. ایجاد تعادل میان این دو قسمت در هر بازی متعادل است.


GS: موسیقی های مورد علاقه شما کدام ها هستند؟


پاولوویچ: من آهنگ Stone Cold Dead in the Market از الا فیتزجرالد و لوئیز جردن را دوست دارم. این موسیقی توسط تیکلاه (Ticklah) برای مجموعه Verve هم Remix شده است. من تمام 40 آهنگی که در این بازی قرار دارند را دوست دارم و هر کدام آن ها محبوبیت خاص خودشان را دارند.


GS: موسیقی ها و گیم پلی چگونه با هم یکپارچه شده اند؟


پاولوویچ: محیط های بازی L.A. Noire کمی با بازی های دیگر مانند GTA یا Red Dead Redemption تفاوت دارد. موسیقی های اندرو هیل در تمام قسمت های بازی استفاده شده اند تا حس درام فیلم های نوآر کلاسیک در این بازی به وجود بیاید، اما انتقال آن ها به حالت های مختلف گیم پلی شبیه به کاری که در Red Dead Redemption انجام شده بود، نبود. پس ما تمرکز خود را روی خلق مودهای مختلف برای این موسیقی ها گذاشتیم که بتوانیم آن ها را در صحنه های مختلف، مانند صحنه های جنایی هم استفاده کنیم.


GS: می توانید درباره آلبوم L.A. Noire: Remixed صحبت کنید؟ ما از این آلبوم باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم، چون به همراه موسیقی های اصلی عرضه می شود.


پاولوویچ: پروژه Remix آهنگ های بازی برای معرفی دوباره هنرمندان معروفی بود که آثار آن ها در بازی وجود داشتند. در این حالت موسیقی های آن ها به نوع جدیدی عرضه می شود. برای این کار همکاری با Verve بسیار عالی بود، چرا که خوانندگان کلاسیکی مانند بیلی هالیدی، الا فیتزجرالد و لوئیز جردن در L.A Noire حضور دارند.


GS: پیشنهادی برای آهنگسازان جوان که قصد دارند وارد این کار بشوند دارید؟


پاولوویچ: در این روزها چیزی آسان تر از آن نیست که موسیقی های خود را منتشر کنید. یک پشتیبان مالی پیدا می کنید و موسیقی های خود را منتشر می کنید، اما همیشه به این موضوع توجه کنید که باید از روی عشق و علاقه موسیقی بسازید، نه برای به دست آوردن پول.



           
یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, ::
Amin AA77

فروش بازی ها در ماه آپریل امسال 26 درصد افزایش و درآمد 503 میلیون دلاری را به همراه داشته است. بر اساس این اطلاعات، بازی Mortal Kombat با 900 هزار نسخه فروش در جایگاه پر فروش ترین بازی قرار دارد. فروش بازی ها از ماه نوامبر گذشته تا این لحظه، رشدی صعودی داشته است. در این ماه، بازی های SOCOM 4 و Pokemon Black Version پر فروش ترین بازی های PS3 و DS بوده اند. همچنین بازی های Dance Central و Kinect Sports به ترتیب 2.5 و 3 میلیون واحد فروش داشته اند.

 



           
یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, ::
Amin AA77


حدودا چند ماهی شده است که بین نا بین  شایعات مهمی از در دست ساخت بودن عنوانی جدید از سری بازی های رایانه ای کمپانی بازیسازی ROCKSTARGAMES یعنی Grand Theft Auto شنیده می شود و حتی نیز در پیش گویی های خبرگزاری IGN   که در ماه گذشته صورت گرفته بود نیز احتمال  رونمایی از  شماره ای جدیدی از این سری از بازی های رایانه ای به بیش از 85% اعلام کرده بود و شنیده می شد اما در اوایل صبح  امروز یک اتفاق بسیار هیجان انگیز به رخ پیوست که شایع رونمایی از نسخه جدیدی از سری بازی های رایانه ای Grand Theft Auto را قوت می بخشد.


طبق اطلاعاتی که بدست آمده است در اولین ساعات صبح  امروز  پایگاه اینترنتی معتبر  shoptonews  که موضوع اصلی آن در ارتباط با دنیای بازی های رایانه ای و ویدئویی می باشد امروز  با استناد بر یکی از منابع  که نام آن هنوز فاش نشده است  تصاویر غیر رسمی  از شماره جدیدی  سری بازی های رایانه ای Grand Theft Auto منتشر کرده است.


تصاویر غیر رسمی از عنوان جدید سری بازی های رایانه ای  Grand Theft Auto V:




           
دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, ::
Amin AA77
 
ترینر به درخواست   امیرضا و ایمان دوستان عزیز برو بچ اردکان-فارس

http://www.thegtaplace.com/downloads/screens/gtasa/trainers/Crazytrainer.pngsmgje45ccnzsbsu0q3jz.gif

Download this mod



           
جمعه 16 ارديبهشت 1390برچسب:, ::
Amin AA77
 

HOTFILE MEGAUPLOAD



           
جمعه 16 ارديبهشت 1390برچسب:Cristiano Ronaldo V2 By Yury, ::
Amin AA77
 
 
1024 x 768

[

view

]

 
 
1024 x 768

[

view

]

 
 
1024 x 768

[

view

]

 
 
1024 x 768

[

view

]

 
 
1024 x 768

[

view

]

 
 
1024 x 768

[

view

]       برای اندازه بزرگ عکسها بر روی view کلیک کنید

 



           
جمعه 16 ارديبهشت 1390برچسب:, ::
Amin AA77
 
 
1024 x 768
[ view ]
 
 
1024 x 768

[

view

]

 smgje45ccnzsbsu0q3jz.gif
 
1024 x 768

[

view

]            برای اندازه بزرگ عکسها بر روی view کلیک کنید

 



           
جمعه 16 ارديبهشت 1390برچسب:, ::
Amin AA77

توجه به الهام گرفتن Driver: San Francisco از فیلم هایی مثل Bullitt ،The French Connection و سری Bourne به نظر می رسد که Driver جدید قصد دارد اكشنی هالیوودی باشد كه دزد و پلیس بازی با ماشین را به تصویر می كشد. اخیراً Ubisoft Reflections نمایشی از بازی داشته كه مارتین ادموندسون (Martin Edmondson) خالق Driver در مورد آن صحبت می كند. از آنجایی كه نسخه های قبل در نمایش مبارزات سوم-شخص موفق نبودند، اینبار Driver: San Francisco تجربه رانندگی را تا جای ممكن لذت بخش نشان می دهد. نمایش بازی، داستان چند ماه بعد از وقایع Driv3r را نشان می دهد. قهرمان این سری یعنی تنر (Tanner) بازگشته و بالاخره موفق شده كه جریکو (Jericho) را به زندان بیندازد. حكم جریکو تصویب شده، ولی در اینجاست كه متوجه می شویم همه چیز طبق نقشه پیش نمی رود. جریکو با استفاده از یك هلیكوپتر خبرگزاری از زندان فرار می كند و تنر هم طی یك تصادف به كما می رود. كمی بعد تنر متوجه موضوعی عجیب می شود، او می تواند بدن خودش را ترك كند و به كالبد سایر رانندگان شهر سن فرانسیسکو برود. با زدن دكمه ای در بازی می توانید از بدن خود جدا شده و روی هوا شناور شوید و در شهر بگردید. این كار با دو آنالوگ انجام می شود و شما می توانید وارد ذهن هر راننده ای كه می خواهید بشوید. در ابتدای بازی، شما به تمام شهر دسترسی ندارید و محدودیت هایی وجود دارند، ولی وقتی قدرت شما بیشتر شود، می توانید دوربین را به عقب بیاورید و به هر جایی از شهر كه دوست دارید، پرش كنید.

ادموندسون می گوید شما به راحتی می توانید در شهر بزرگ بازی، ناگهان از نقطه ای سریعاً به نقطه دیگر بروید. Ubisoft Reflections از هیچ تكنولوژی Third-Party استفاده نكرده و از همان ابتدا بازی را با موتور خود روی 60 فریم ثابت ساخته اند كه هیچ گاه افتی در آن مشاهده نمی شود. سازندگان شهر، سن فرانسیسکو را به طور كامل و با 200 مایل جاده بازسازی كرده اند. هر چند انتظار نداشته باشید كه آن ها متر در متر شهر را به طور واقعی بازسازی كنند. بسیاری از مناطق و ساختمان های مهم شهر وجود دارند، ولی سازندگان برای وسیع تر كردن فضای بازی تغییراتی در خیابان ها و مناطق ایجاد كرده اند. اگر سازندگان می خواستند واقعاً شهر را به طور كامل شبیه سازی كنند، باید ترافیك های سنگینی به آن اضافه می كردند و در جاده هم باید هر پنج دقیقه یكبار یك دوچرخه سوار از جلو شما رد می شد. با كمی مشاهده بازی، متوجه می شویم که سیستم ورود به ذهن دیگران دنیایی عظیم از قابلیت های جدید را به شما می دهد. مثلاً می توانید وارد بدن یك مرد تاجر شوید كه مشغول تست كردن یك ماشین اسپورت است. فروشنده هم كنار شما نشسته و تصور كنید که چه بلایی می توانید سر ماشین بیاورید! یا مثلاً برنامه ای تلویزیونی وجود دارد كه در یك قسمت دیوانه ترین رانندگان را شناسایی می كند.

تصور كنید چه كارهایی در جاده می توانید با ماشین انجام دهید و تلویزیون شما را نشان دهد. با انجام این مأموریت های فرعی مراحل اصلی داستانی برای تنر باز می شوند و همچنین برای شما Willpower بدست می آورد كه می توانید با استفاده از آن ماشین ها و قابلیت های جدیدی را آزاد كنید. ادموندسون درباره این كه چطور كارهای شما بر ذهن تنر در دنیای واقعی او و در بیمارستان اثر می گذارد، چیزی نمی گوید، ولی او اشاره می كند كه پروسه درمانی تنر به كارهای او با ذهنش ربط خواهد داشت. به نظر می رسد که Driver: San Francisco خیلی شبیه به Burnout Paradise و یا Test Driver: Unlimited 2 كار شده است. ترمز دستی كشیدن در جاده ها به خصوص با ماشین های سنگین خیلی جالب و لذت بخش است و تصادفات هم بسیار جالب كار شده اند. سیستم تخریب پذیری ماشین ها بسیار دیدنی است و این موضوع وقتی جالب می شود كه 140 ماشین واقعی برای بازی لایسنس شده اند. ادمونسون چیز زیادی از بخش چندنفره نمی گوید، ولی اشاره می كند كه این بخش خیلی عالی خواهد شد و شما قابلیت های زیادی با استفاده از ایده Shift بازی خواهید داشت. وی همچنین اشاره می كند كه قابلیت Split-Screen هم در بازی وجود دارد. Driver: San Francisco در آگوست امسال برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Mac عرضه خواهد شد.



           
چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:, ::
Amin AA77

FILESONIC



           
شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:, ::
Amin AA77

ridge-racer-unbounded-feature

شرکت ژاپنی نامکو اولین تریلر از بازی رانندگی RidgeRacer Unbounded که قرار است در سال ۲۰۱۲ برای سه پلتفرم Xbox360 ، PC و PS3 منتشر بشود را نمایش داد در این تریلر نشان داده می شود که بازی مانند مسابقات زیرزمینی NFS در یک شهر شلوغ و پر از اتومبیل در حال انجام است          دانلود تریلر(دمو) در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:, ::
Amin AA77

maxpayne3-4-1280

بعد از مدت ها انتظار از  طرفداران بازی فوق محبوب Max Payne 3 راک استار  با انتشار تصاویر جدید از این بازی خبر از  زنده بودن پروژه داد ولی هنوز اطلاعات جدیدی از این بازی و شخصیت اصلی آن منتشر نشده است

در تصاویر جدید به نظر می رسد شخصیت اصلی بازی تغییرات ظاهری بسیاری داشته است

در ادامه می توانید تصاویر جدید را مشاهده کنید

maxpayne3 1 120 تصاویر جدید از  Max Payne 3
maxpayne3 2 120 تصاویر جدید از  Max Payne 3
maxpayne3 3 120 تصاویر جدید از  Max Payne 3
maxpayne3 4 120 تصاویر جدید از  Max Payne 3
maxpayne3 5 120 تصاویر جدید از  Max Payne 3
maxpayne3 6 120 تصاویر جدید از  Max Payne 3
maxpayne3 7 120 تصاویر جدید از  Max Payne 3
maxpayne3 8 120 تصاویر جدید از  Max Payne 3
maxpayne3 9 120 تصاویر جدید از  Max Payne 3
maxpayne3 10 120 تصاویر جدید از  Max Payne 3
maxpayne3 11 120 تصاویر جدید از  Max Payne 3
maxpayne3 12 120 تصاویر جدید از  Max Payne 3

 

 

 



           
شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:, ::
Amin AA77

DRVSF_HR_001_TannersSilhoue

Ubisoft با انتشار تریلری از بازی Driver: San Francisco تاریخ انتشار آن را در بریتانیا را یازدهم شهریور ماه  اعلام کرد؛ پیش تر گفته شده بود که بازی در ایالات متحده آمریکا در تاریخ هشتم شهریور ماه منتشر خواهد شد .

در این قسمت برای شما آخرین تریلر و تصاویر از بازی تهیه شده است. در تریلر منتشر شده گرافیک بالا و زیبای بازی از نکات قابل توجه است هر چند به نظر می رسد Ubisoft از تصاویر رندر شده در این تریلر استفاده کرده است.       دانلود



           
شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:, ::
Amin AA77

e3

ثبت نام از شرکت کننده های حاضر در E3 امسال هم مانند سال های گذشته ۵ ماه قبل از شروع نمایشگاه انجام می شود و شرکت های مختلفی که در صنعت بازی و بازی سازی حرفی برای گفتن دارند آمادگی خود را برای حضور در نمایشگاه اعلام می کنند.

در ادامه می توانید لیست شرکت کننده های صاحب نام در E3 سال ۲۰۱۱ را به ترتیب حروف الفبا مشاهده کنید

  • ۵۰۵ Games
  • Activision
  • AMD
  • Atari
  • Atlus U.S.A.
  • Bethesda
  • Capcom
  • Crave
  • Disney Interactive Studios
  • EA
  • Epic
  • Konami
  • LucasArts
  • Majesco
  • Microsoft
  • Namco
  • Natsume
  • Nintendo
  • NVIDIA
  • OnLive
  • Perfect World Entertainment
  • Proximo Games
  • Sega
  • SCEA
  • Sony Online Entertainment
  • Square Enix
  • Take-Two
  • THQ
  • Trion
  • Ubisoft
  • Warner Bros

نمایشگاه E3 یکی از بزرگترین نمایشگاه های بازی است  که هر ساله در کشور امریکا برگزار می شود و برترین و بزرگترین شرکت های دنیا آخرین بازی ها و تکنولوژی های خود رو به رخ دیگر رقبا و علاقه مندان به دنیای گیم نشان می دهند .

انتظار می رود در E3 امسال که ۷ تا ۹ June در لس آنجلس برگزار می شود از PSP2 و GTA V



           
شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:, ::
Amin AA77

Capcom at e3 2011

یکی از کارگردانان استودیو های کپکام یعنی آقای Jun Takeuchi، در مصاحبه ای که با مجله ی ژاپنی فامیتسو داشت، از رونمایی دو عنوان جدید و بزرگ از طرف کپکام در تابستان امسال یعنی در نمایشگاه E3 2011 خبر داد.

علاوه بر این،همچنین او گفت هر دوی این بازی ها عنوان های شگفت انگیزی خواهند بود که پیش از اتمام سال ۲۰۱۱ عرضه خواهند شد. با این تعاریف، گمان می رود یکی از این دو عنوان شماره ی ششم از مجموعه ی رزیدنت اویل باشد، اما آقای Jun Takeuchi، می گوید هر دو بازی عنوان های جدیدی خواهند بود.

در نمایشگاه توکیو گیم شو سال گذشته کپکام از بازی های بسیاری نظیر؛ Asura’s Wrath از استودیوی CyberConnect 2، نسخه ی جدید “دویل می کرای” با نام DMC توسط استودیوی نینجا تئوری و نسخه ی دانلودی بازی Dead Rising، با عنوان Case West رو نمایی کرد.

نمایشگاه E3 امسال از ۷ تا ۹ ماه ژوئن در شهر لس آنجلس برگزار خواهد شد.




           
شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:, ::
Amin AA77
Need-For-Speed-The-Run-logo

EA امروز یک شماره‌ی جدید از سری Need For Speed را با نام The Run رسما تایید کرد؛ این بازی مانند شماره‌ی قدیمی و بسیار محبوب این سری روایت‌گر مسابقات غیر قانونی و خیابانی است و قرار است خط داستانی نسبتا خوبی هم داشته باشد!

The Run را استودیوی Black Box می سازد که شماره های Most wanted, Underground و Carbon از سری NFS را در کارنامه دارد. بازی در تاریخ ۲۷ آبان ماه امسال عرضه می‌شود.

EA فعلا یک تریلر از NFS: The Run را منتشر کرده و احتمالا در E3 امسال که یک ماه دیگر برگزار می‌شود، از این بازی رونمایی کاملی خواهد داشت.

تریلر منتشر شده از Need For Speed: The Run را می توانید از لینک زیر در سایت Gamespot مشاهده و یا در صورت عضویت، دانلود کنید:

http://www.gamespot.com/video/6310598/need-for-speed-the-run-announcement-trailer

 



           
شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:need for speed 2011, ::
Amin AA77
           
جمعه 9 ارديبهشت 1390برچسب:, ::
Amin AA77
 


           
سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:, ::
Amin AA77

FILEFRONT


 
 
 


           
سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:, ::
Amin AA77

دانلود

GTA San Andreas با حجم 64 کیلوبایت !

 

نکته : دوستان عزیز این بازی به صورت کامل میباشد و با برنامه KGB Archiver فشرده شده و شما برای باز کردن این بازی از فایل فشرده شده حتما باید اول برنامه KGB Archiver را نصب کنید برای دانلود این برنامه لینک زیر را کلیک کنید

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 2 ارديبهشت 1390برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.