بازی های رایانه ای AA77

در حالیکه تا کنون بازی های Hack and Slash پیشرفت خوبی داشتند، برخی از بازی ها با عملکرد ضعیفشان، تنها ارزش بازی هایی مانند God of War III یا Castlevania: Lords of Shadow را بیش از پیش می کنند. از جمله این بازی ها می توان به یکی از جدیدترین ساخته های استودیوی Gaijin Entertainment اشاره کرد که Blades of Time نام دارد و توسط Konami راهی بازار شده است.

 

داستان

داستان Blades of Time مربوط به دختری به نام آیومی (Ayumi) می شود. او یک جنگجو و یک کاشف گنج است که به همراه دوستش زیرو (Zero) به سرزمین Dragonland آمده تا از اسرار این قلمروی مرموز باخبر شود. اما این سرزمین اتفاقات عجیبی را برای آیومی رقم می زند و از همان هنگام ورود به جزیره، اتفاقات زیادی برای او و دوستش رخ می دهند. زیرو از همان ابتدای بازی ناپدید می شود و آیومی نیز برای پیدا کردن او راهی قسمت های مختلف این سرزمین می شود، اما از همان ثانیه های آغازین، او متوجه قدرت های مرموز این سرزمین شده و با یک راهنمای افسانه ای آشنا می شود که قصد دارد او را در این سرزمین کمک کند.

آیومی در طول بازی قدرت های زیادی بدست می آورد که از سوی راهنمای مرموز به او داده می شوند، اما مهمترین قدرت او، کنترل زمان است. آیومی توانایی قدرت زمان را پیدا می کند تا به وسیله آن بتواند هم دوستش را پیدا کند و هم پرده از راز اتفاقات رخ داده در بازی بردارد. داستان بازی چندان خوب روایت نمی شود و بیشتر داستان توسط دیالوگ هایی که برای آیومی تهیه شده، روایت می شود. آیومی در طول بازی همواره با خودش صحبت می کند و حتی جواب بسیاری از سوالاتی که در بازی به وجود می آیند را خودش می دهد. حالا اینکه او جواب این سوالات را از کجا می فهمد، مشخص نیست! از طرف دیگر، شکل روایت داستان بسیار کلیشه ای است و مانند این داستان در بسیاری از بازی های Hack and Slash موجود در بازار دیده می شود.

گرافیک

بازی از نظر هنری در سطح خوبی قرار دارد و مشخص است که گروه هنری عملکرد خوبی برای طراحی محیط های بازی، مکان های مختلف و دشمنان بازی داشته اند. اما این بخش هنری به شکل خوبی در بازی پیاده سازی نشده و به همین دلیل شاهد گرافیک خوبی در این بازی نخواهید بود. در حالت کلی، می توان به این موضوع اشاره کرد که طراحی محیط ها و خلق مکان های فانتزی بازی در سطح خوبی طراحی شده که دلیل آن هم قوی بودن بخش هنری بازی است. اما به دلیل اینکه کیفیت بافت های بازی خوب نیست و اشیاء طراحی شده در بازی در سطح خوبی قرار ندارند، شاهد مناظر بی کیفیتی در طول بازی هستیم. طراحی دشمنان خوب صورت نگرفته است. درست است که ایده خلق آن ها جالب بوده، اما سازندگان در عمل نتوانسته اند زیبایی خوبی به آن ها ببخشند. طراحی شخصیت اصلی بازی نیز چنگی به دل نمی زند و اصلاً خوب طراحی نشده است. جلوه های ویژه بازی مانند انفجارها و نیمچه تخریب پذیری ای که برای بازی طراحی شده نیز خوب از کار درنیامده و این موضوع نیز باعث دلسردی ما از قسمت گرافیک بازی شده است. در کل اگر این بازی از طراحی هنری خوبی برخوردار نبود، در قسمت گرافیک با یک شکست کامل مواجه می شد.

موسیقی/صداگذاری

موسیقی های ساخته شده برای بازی هیجان چندانی را به وجود نمی آورند. موسیقی ها ریتم معمولی ای دارند و از حالت حماسی فوق العاده ای برخوردار نیستند که با شنیدن آن ها در فضای مبارزه ها قرار بگیرید. روند یکنواخت موسیقی های بازی باعث شده که صحنه های اکشن از هیجان کمتری برخوردار باشند. افکت های صوتی بازی نیز به خوبی خلق شده اند، اما مسئله اینجاست که در زمان مبارزه ها، صدای افکت های صوتی مانند برخورد شمشیرها و صدای اصابت شمشیر با دشمنان بیش از صدای موسیقی شنیده می شود. فقدان بالانس خوب در این قسمت باعث شده که موسیقی های بازی نیز درست به گوش نرسند. صداگذاری روی شخصیت های بازی نیز از دیگر قسمت هایی است که می توانست بهتر از این ها از کار دربیاید. صداگذاری روی شخصیت آیومی اصلاً خوب صورت نگرفته و او بسیار یکنواخت و بی حالت صحبت می کند. دیالوگ هایی که آیومی به کار می برد، اصلاً خوب روایت نمی شوند و هیچ حسی در آن ها وجود ندارد. در کنار این موضوع نیز می توان به هماهنگ نبودن صدای شخصیت ها با حرکت لب آن ها اشاره کرد.

گیم پلی

گیم پلی می تواند از جمله قسمت های تقریباً خوب بازی باشد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که این بازی چیز خاصی را به گیم پلی استاندارد بازی های Hack and Slash اضافه نکرده و یک روند معمولی را پیش روی شما قرار می دهد. دقیقاً این بازی همان تجربه ای را در گیم پلی به شما انتقال می دهد که در سایر بازی های این سبک تجربه کرده اید. استفاده از سلاح های مختلف که شامل شمشیر، کاتانا و... می شود، اولین راه برای از بین بردن دشمنان است. حتی در زمان مبارزه ها نیز دکمه ای را روی دشمنان مشاهده می کنید که با فشار دادن آن می توانید کار دشمنان را یکسره کنید. سلاح دیگری که در این بازی در اختیار خواهید گرفت، تفنگی است که پس از مدتی بدست می آورید. از این تفنگ می توانید برای از بین بردن دشمنانی که در فاصله دور قرار دارند، استفاده کنید.

البته استفاده از تفنگ اصلاً خوب طراحی نشده و انیمیشن های بد شخصیت بازی در هنگام استفاده از این سلاح نیز به این موضوع کمک کرده اند. با کشتن دشمنان در طول بازی، میزانی امتیاز و قدرت کسب می کنید و به وسیله آن ها می توانید برای خود قدرت های جدیدی مثل کنترل زمان بدست بیاورید. می توانید تنها با مکثی کوتاه، ضربه های قدرتمندی به دشمنان بزنید و آن ها را نابود کنید. می توانید زمان را متوقف کنید و دشمنان را دور بزنید و از پشت سر به آن ها حمله کنید. کارهای زیادی به وسیله قدرت کنترل زمان در طول بازی می توان انجام داد. از طرف دیگر، معماهای مختلفی نیز در بازی طراحی شده اند که علاوه بر ایجاد تنوع، کمی بازی را از فضای اکشن دور می کنند. معماهای بازی نیز به وسیله قدرت کنترل زمان حل می شوند و استفاده درست از آن ها می تواند شما را در بازی جلو بیندازد. گر چه گیم پلی بازی نوآوری خاصی در بر ندارد، اما ایده استفاده از زمان و المان های خوبی که برای آن طراحی شده، توانسته روند خوبی را در بازی به وجود بیاورد.

نتیجه گیری

بازی Blades of Time یک بازی عالی در سبک Hack and Slash به شمار نمی آید و توان رقابت با عنوان های دیگر را ندارد، اما در نوع خودش یک بازی جالب توجه به حساب می آید که می توان آن را برای مدتی بازی کرد. این بازی نوآوری چندانی در خود ندارد و شاید سبک و روند سریع آن بتواند علاقه مندان به این سبک از بازی ها را به سمت خودش جذب کند.



           
دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ::
Amin AA77

    Rayman Origins که عنوان شده بود در ماه مارس به مرحله انتشار خواهد رسید، اکنون با تاخیر مواجه شده و عرضه آن به ماه ژوئن سال جاری موکول شده است.
طبق خبری که در سایت gameinformer اعلام شد، به نقل از Ubisoft، انتشار عنوان Rayman Origins اکنون با تاخیر رو به رو شده است. دلیل این تاخیر اعلام نشده اما گفته شده که این تاخیر فقط مختص نسخه 3DS بوده و نسخه ی PC این عنوان در همان تاریخ وعده داده شده قبلی(29 مارس) در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.
 
 
Rayman Origins سال گذشته برای کنسول های خانگی عرضه شد و توانست توجه اکثر منتقدین را به خود جلب کند.



           
دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ::
Amin AA77

    ساعاتی پیش، طبق سنت هر ساله جوایز بخش بازی های رایانه ای آکادمی British Academy of Film and Television Arts) BAFTA) به برندگان اهدا گردید.
بازی ها در بخش های مختلفی جوایزی دریافت کردند و مهمترین جایزه ی آکادمی یعنی بهترین بازی سال، به بازی شرکت ولو، Portal 2 رسید. در بخش های دیگر نیز بازی های BF3، Batman:Arkham City و LBP2 مهمترین جوایز را دریافت کردند. 
نکته قابل توجه حضور نداشتن بازی های بزرگ سال چون The Elder Scrolls V: Skyrim ،Uncharted 3 ،Call of Duty: Modern Warfare 3 و Deus Ex: Human Revolution در بخش برندگان این لیست، می باشد.
 
Action: Batman: Arkham City
Artistic Achievement: Rayman Origins
Audio Achievement: Battlefield 3
Best Game: Portal 2
Debut Game: Insanely Twisted Shadow Planet
Design: Portal 2
Family: LittleBigPlanet 2
Game Innovation: LittleBigPlanet 2
Mobile & Handheld: Peggle HD
Online - Browser: Monstermind
Online - Multiplayer: Battlefield 3
Original Music: LA Noire
Performer: Mark Hamill, for The Joker in Batman: Arkham City
Sports/Fitness: Kinect Sports 2
Story: Portal 2
Strategy: Total War: Shogun 2
BAFTA Ones to Watch Award: Tick Tock Toys
GAME Award of 2011: Battlefield 3



           
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ::
Amin AA77

 

در E3 سال 2010 مایکروسافت عناوین مختلفی را برای Kinect رونمایی کرد. این عناوین اکثراً مخاطبان غیر حرفه ای و کم سن و سال بازیهای ویدئویی را هدف قرار داده بودند و در حالی که اغلب آنها هنگام تجربه دسته جمعی حس و حالی جدید را به مخاطبان خود منتقل میکردند، هنگام تجربه تک نفره، برای مخاطبان خود تکراری و خسته کننده شده و در مدت نسبتاً کوتاهی جذابیت خود را از دست میدادند. در واقع نکته متمایز کننده و نیرو بخش این عناوین لذتی بود که از بازی کردن چند نفره آنها بوجود می آمد. مسلماً عناوینی که از کنار هم قرار گرفتن بازیهای کوچک و بی هدف (Mini Game) بوجود آمده اند، نمیتوانند برای مدت زمان طولانی مخاطبان حرفه ای یا بزرگسال خود را راضی نگه دارند. میتوانیم این دست از بازیها را به عنوان موج اول بازیهای کینکتی بشمار آوریم.

اما در TGS 2010 و قبل از وارد شدن کینکت به بازار، مایکروسافت بازیهای جدید استدیو های ژاپنی را برای این سنسور حرکتی معرفی کرد و مدعی شد که بازیبازهای حرفه ای نیز میتوانند از این وسیله استفاده کرده و لذت ببرند. تا به امروز عناوین زیادی برای این سنسور آمده و هر کدام بخشی از پازل به هم ریخته ساخت بازیهای مخصوص حرفه ای ها را کامل کرده اند. Child of Eden ،The Gunstringer ،Dance Central ،Forza Motorsport 4 و ... Mass Effect 3 هر کدام به نوبه خود نشان دادند که کینکت در هر سبکی و به طریقی میتواند مثمر ثمر واقع شود. اما امسال و در نمایش بهاره مایکروسافت بازیی به نمایش در آمد که بنظر میرسد بتواند نسل جدیدی از بازیهای کینکتی را برای ما به ارمغان بیاورد. بازیی که از ترکیب کنترلر عادی Xbox 360 و کینکت به طور همزمان سود برده و گیم پلی ترکیبی را به مخاطبان خود ارائه میدهد (البته اگر Forza 4 را فاکتور بگیریم).   

Steel Battalion: Heavy Armour در واقع دنباله ای بر سری Steel Battalion است که از سال 2002 برای Xbox ارجینال عرضه شد. سازنده این عنوان استدیو  From Software میباشد که پیش از این عناوینی مانند Armored Core، Dark Souls و Ninja Blade را برای کنسولهای نسل حاظر ساخته است. داستان بازی جنگ جهانی بین آمریکا و یکی از کشورهای آسیایی (احتمالاً چین) در سال 2082 را توصیف میکند، که بواسطه نابود شدن تمام Microprocessor ها در سال 2020، تنها بر جنگ افزارهای مکانیکی تکیه دارد. عامل نابودی ساخته های الکترونیکی بشر در سال 2020 حمله میکروبی عنوان شده است که به سیلیکونهای موجود در قطعات الکترونیکی حمله ور، و آنها را از بین میبرده است. مهمترین سلاح در طول این جنگ ها ربات هایی هستند که بر روی دو پای مکانیکی خود حرکت کرده و در دنیای بازی با نام Vertical Tank ( به اختصار VT ) شناخته میشوند. شما در بازی نقش گروهبانی را ایفا میکنید که فرماندهی یکی از این VT ها را در اختیار دارد. 

هنگام پیشبرد بازی و انجام نبرد های سهمگین مهمترین و آخرین امید شما خدمه و VTـی است که در اختیار دارید. خدمه VT در واقع نقش بازوهای توانمند شما را در حین جنگ ایفا میکنند و شما باید برای بالا بردن شانس پیروزیتان در نبردهای پیش رو از آنها حفاظت کرده و در مواقع لازم آنها را تحت کنترل خود درآوردید. شعار بازی جنگ در داخل و بیرون است. از یک سو شما و همقطارانتان باید با دشمنان متجاوز بجنگید و از سوی دیگر میبایست مانع از بروز رفتارهای احمقانه ناشی از ترس در خدمه VT شوید. حدود 20 حرکت، کلید و ژست برای کنترل بازی در اختیار خواهید داشت که از ترکیب کنترلر عادی و کینکت حاصل میشوند. تمامی این حرکات و رفتارها برای زنده ماندن شما و به پایان رساندن هر مرحله کاربردی بنظر میرسند. عوض کردن نوع گلوله ها، عوض کردن نمای دوربین در کابین، چک کردن وضعیت خدمه، روشن کردن موتور و ... از جمله کارهایی هستند که میبایست بصورت مداوم و بموقع انجام دهید. 

انجام تمامی این حرکات و استفاده از کنترلر 360 برای حرکت و تیراندازی و تنظیم زاویه دوربین در بازی باعث میشود که ترکیبی واقع پذیر و خوشایند را در هنگام بازی شاهد باشید. کارهایی که با کینکت انجام میدهد به همان شکلی طراحی شده اند که در واقعیت ممکن است با آنها روبرو شوید. از یک خوش و بش کردن ساده با خدمه VT گرفته تا گرفتن یک سیب که به سمتتان پرتاب شده و یا بیرون انداختن یک نارنجک که به داخل کابین پرتاب شده است و ... همگی کارهایی هستند که باید با بدنتان انجام دهید و به نوعی میتوان گفت این حرکات جایگزینی برای QTE های متداول در بازی های ویدئویی هستند. نکته جالبتر درباره بازی این است که بر خلاف اکثر عناوین کینکتی شما ملزم هستید که در حین انجام بازی بر روی صندلی بنشینید.

 

اگر از جای خود برخیزید، خواهید دید که نمای دوربین از داخل اتاقک VT خارج شده و با باز کردن در فوقانی آن بالا تنه شما خارج از VT قرار میگیرد. دست خودتان را مانند حالتی که دوربین دوچشمی در دست میگیرید در مقابل صورتتان بیاورید، دوربین بازی زوم میشود و میتوانید محیط پیرامون را بررسی کنید با یک نگاه به سمت چپ تیرباری را میبینید که میتوانید در طول بازی مورد استفاده قرار دهید؛ به داخل کابین بازگشته و با دستهای مجازیی که برای کنترل اهرمها و کلید ها طراحی شده اند محیط را بررسی کنید خدمه خود را لمس کنید و شاهد عکس العمل آنها باشید؛ از VT خارج شوید و به کمک سایر همرزمان خود در میدان جنگ بروید و ... در تمامی این لحظات شما با بدن خودتان محیط بازی و وضعیت های مختلف آن را تحت تأثیر قرار میدهید. این خاصیت کینکت است که بعد از گذشت چند لحظه کاری کند که بی اختیار خود را در داخل بازی پیدا کنید و این بازی با طراحی درست حرکات و وضعیت های پیش رو این احساسات و لذتهای حاصل از آن را برای شما دو چندان خواهد کرد.

هنگامی که اهرمها و کلیدهای داخل کابین را شناختید میتوانید کنترلر 360 را در دست گرفته و با VT حرکت کنید. سبک حرکت در بازی مشابه سایر عناوین استاندارد است. آنالوگ سمت چپ برای حرکت رو به جلو و عقب و آنالوگ سمت راست برای چرخاندن دوربین در زوایای مختلف، LT برای شلیک تیربار و RT برای شلیک گلوله های تانک در نظر گرفته شده اند. شما در طول بازی میتوانید یکسری انتخابهای محدود داشته باشید که امکان دارد در موقعیت های بعدی تأثیر گذار باشند (مانند کمک کردنتان به یک گروه دیگر و به تعویق انداختن مأموریت اصلی خودتان). همچنین سلامتی روحی و جسمی خدمه VT نیز جزو نکاتی است که باید مد نظر قرار دهید. اگر شما نتوانید VT را به خوبی کنترل کرده و در تقابل با دشمن ضعیف عمل کنید شاهد زخمی شدن خدمه خواهید بود و از کارایی آنها کاسته میشود و یا مشاهده میکنید که آنها ترسیده اند و قصد ترک کابین را دارند. حتی ممکن است آنها در طول جنگ کشته شوند و مجبور شوید تمام وظایف آنها را تا پایان مرحله انجام دهید و این، احتمال موفقیت شما در آن مرحله را پایین می آورد.

 

البته اگر از طرفداران قدیمی این سری بازی (و عناوین شبیه ساز جنگ رباتها) بوده باشید و کنترلر های، حدوداً، 40 دکمه ای مخصوص این بازی را تجربه کرده باشید ممکن است از این بازی خوشتان نیاید و یا نسبت به آن حس خوبی نداشته باشید. میتوان گفت که Steel Battalion: Heavy Armour دقت و شبیه سازی دو عنوان عرضه شده در نسل قبل را ندارد اما لذت بخشی و حس واقع گرایانه حرکاتی که بواسطه کینکت انجام میدهید باعث میشوند که تجربه ای جدید را پیش روی خود ببینید. کنترل ادوات داخل کابین با کینکت سخت است و برای یادگیری و اجرای تمامی آنها به تمرین نیاز خواهید داشت و دقت در انجام دقیق حرکات میتواند بر استرس و هیجان شما در طول بازی اضافه کند. 

این بازی در 22 June سال 2012 به بازار عرضه خواهد شد.

 



           
شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, ::
Amin AA77

Infinite Health, Stamina, Magic, Level 211, Most Skills Level 100, Infinite Money, All Spells Unlocked, Other  http://www.axgig.com/images/76835339002536837495.jpg Modified Spells....             لینک دانلود   http://uplod.ir/aml30urcdgpk/skyrimsave.zip.htm



           
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ::
Amin AA77

به احتمال زیاد، اکثر ما در دوران نوجوانی، ورزش فوتبال را در مدرسه و یا در کوچه ها تجربه کرده ایم. لذتی که هیچ وقت فراموش نخواهیم کرد. با گذر زمان، شاید دیگر نتوانیم این گونه لذت ها را تکرار کنیم، اما EA با عرضه FIFA Street جدید قصد دارد تا همان حال و هوای فوتبال بازی کردن در کوچه ها را در ذهن ما تداعی کند.

گرافیک

FIFA Street جدید با موتور بازیسازی Impact ساخته شده که قبلاً از آن برای بازی FIFA 12 استفاده شده بود. اولین چیزی که در FIFA Street مشاهده می کنید، این است که در این بازی دیگر خبری از گرافیک فانتزی و طراحی بازیکنان به شکل کاریکاتوری نیست. در FIFA Street جدید با همان بازیکنانی روبرو می شوید که در سری FIFA آن ها را مشاهده کرده اید. محیط های بازی به شدت واقعی طراحی شده و فوتبالیست ها نیز مانند سری FIFA بسیار واقعی و شبیه به مدل های اصلی هستند. از خصوصیات موتور Impact خلق انیمیشن های بسیار زیاد و واقعی است که روند بازی را به شکل ملموسی طبیعی جلوه می دهد. نکته جالب اینجاست که تعداد انیمیشن های این بازی نسبت به FIFA 12 بیشتر شده اند و این موضوع به تنهایی می تواند در نوع خودش بسیار هیجان انگیز باشد. محیط های بازی بسیار خوب طراحی شده و زمین ها و استادیوم های بسیار زیادی را در FIFA Street مشاهده می کنید که هر کدام به شکلی خاص و زیبایی طراحی شده اند.

موسیقی/صداگذاری

مانند اکثر بازی های ورزشی موجود در بازار، موسیقی هایی که در FIFA Street می شنوید، آهنگ های لایسنس شده ای هستند که برای آن تهیه شده اند. موسیقی های بسیار زیادی را در منوها و در هنگام بازی کردن خواهید شنید که ریتم خوب و زیبایی دارند. در FIFA Street خبری از گزارشگر نیست و صدای افراد کنار زمین و خود بازیکنان جای گزارشگر را پر کرده است. این قسمت به شکل بسیار خوبی از کار درآمده و حس بازی در کوچه ها و سالن های مختلف را به خوبی به شما منتقل می کند. بازیکنان همانند رفتارهای واقعی در فوتبال، با هم صحبت می کنند و نسبت به اتفاقاتی که در طول مسابقه رخ می دهند، از دیالوگ های مختلف استفاده می کنند. به طور مثال، می توان به این موضوع اشاره کرد که در طول مسابقه بازیکنان یا اشخاصی که در کنار زمین ایستاده اند، از شما می خواهند که دفاع کنید، پاس بدهید و یا در زمان انجام حرکات مختلف، شما را تشویق می کنند. حتی در زمانی که توپ به بیرون می رود هم شاهد این موضوع خواهید بود که بازیکنان از این بابت ابراز تأسف نیز می کنند.

گیم پلی

گیم پلی، اصلی ترین قسمت FIFA Street است. در این بازی می توانید حرکات مدرسه ای و کلاسیک ورزش فوتبال را به نمایش بگذارید که اجرای آن ها در واقعیت بسیار مشکل خواهد بود. برای انجام حرکات و دریبل های بسیار زیبا، باید از هر دو آنالوگ استفاده کنید. البته انجام این حرکات به کمی مهارت نیاز دارد و زمانی که توانایی انجام آن را بدست می آورید، قطعاً این بازی به یکی از جذاب ترین عنوان هایی که تا کنون تجربه کرده اید، تبدیل می شود. در FIFA Street با مدهای مختلفی روبرو می شوید که بازی کردن هر کدام آن ها بسیار جالب خواهد بود. از مدهای 5 بر 5 که در زمین های بزرگ مسابقه می دهید تا مدهای 2 بر 2 که در زمین های کوچک تر برگزار می شوند، در بازی قرار دارند.

حتی مدی در بازی قرار دارد که با زدن هر گل می توانید یکی از بازیکنان تیم مقابل را از مسابقه بیرون کنید. البته برعکس این اتفاق نیز در این مد برای تیم شما رخ خواهد داد. در FIFA Street می توانید به قسمت World Tour بروید و در آنجا یک بازیکن را به شکلی که می خواهید درست کنید. پس از آن، می توانید یک باشگاه کوچک درست کنید و بازیکنان جدید در اختیار بگیرید و وارد مسابقات محلی شوید و رفته رفته باشگاه خود را قوی و مطرح کنید. در ابتدای قسمت World Tour تیم شما قدرت زیادی ندارد و نمی تواند حرکات چندان خارق العاده ای با توپ اجرا کند. دلیل این موضوع، این است که Level بازیکنان شما در سطح پاینی قرار دارد.

با پیروزی در مسابقه ها می توانید میزان Level بازیکنان خود را ارتقاء دهید تا بتوانید حرکات جدیدی یاد بگیرید. همچنین پیروزی در درجه سختی های گوناگون، آیتم های مختلفی را برای شما باز می کند که شامل لباس های مختلف و حرکات جدید می شوند. در کنار World Tour قسمت دیگری به نام Exhibition Mode نیز در بازی قرار دارد که می توانید در آن مسابقات و مدهای مختلف را تجربه کنید. در این بخش می توانید مدهای مختلفی مانند Standard 5 v 5 Match, Last Man Standing, Futsal و Panna Rules را تجربه کنید. جالب ترین مد بازی را می توان قسمت Last Man Standing دانست. در این مد با هر گلی که به تیم حریف می زنید، یک یار هم از آن ها کم می کنید.

این مد آنقدر ادامه پیدا می کند که تمام بازیکنان یک تیم از بازی خارج شوند. مد Futsal یک مسابقه 5 بر 5 است که در استادیوم ها و ورزشگاه های بزرگ برگزار می شود. در این مد دیگر خبری از دیوارهای دور زمین نیست و قانون اوت در بازی قرار دارد. در این مد دیگر نمی توانید از موانع طبیعی به عنوان یک یار اضافه استفاده کنید. Panna Rules نیز از آن مدهای جالب توجه بازی است که در آن 3 نقطه در 3 منطقه بازی قرار گرفته اند. بازیکنان باید با رسیدن به نقطه ها، حرکات نمایشی انجام دهند تا بتوانند آن نقطه را از بین ببرند. در این بازی بیش از 2000 فوتبالیست قرار دارند که در باشگاه های مطرح دنیا و کشورهای مختلف با هم رقابت می کنند.

در FIFA Street دیگر خبری از قانون های دست و پا گیر فوتبال نیست و در آن آزادی ای را تجربه می کنید که روند بازی را بسیار سریع و هیجان انگیز کرده است. در این بازی می توانید از دیوارهای موجود در اطراف زمین استفاده کنید و از آن به عنوان یک بازیکن اضافی کمک بگیرید. استفاده از دریبل های مختلف و کارهای گروهی فوق العاده ای که در بازی انجام می دهید، کلید موفقیت در این عنوان خواهند بود. همچنین اگر در انجام این بازی با مشکل مواجه شدید، می توانید به قسمت Practice Arena مراجعه کنید و در این قسمت حرکات مختلف را تمرین کنید. اگر کمی زمان در این قسمت بگذرانید، قطعاً می توانید یک بازی عالی را تجربه کنید.

نتیجه گیری

نسخه جدید سری بازی های FIFA Street واقعاً یک بازی عالی و نفس گیر است که می تواند هیجانی بیشتر از سری FIFA را به شما منتقل کند. وجود مدهای مختلف، انیمیشن های فوق العاده و فضای صمیمی حاکم در این بازی، لحظات به یاد ماندنی ای را برای طرفداران این سری به ارمغان می آورد.



           
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ::
Amin AA77

همیشه بین بازی های سرگرم کننده و بامزه و سلاح های مسخره رابطه خوبی برقرار است. Saints Row: The Third با سلاح های عجیب و غریبش، BioShock با ارتش زنبورها و حالا هم Dishonored. خب Dishonored سلاح جالبی دارد، موش! موش های ترسناک که انسان می خورند! واقعاً لذت می برید که 50 موش را به سمت دشمنان رها می کنید و موش ها هم آن ها را مانند پنیرهای متحرک ببینند. البته این تنها راه نیست. شاید شما دوست داشته باشید که دشمنان خود را بخار کنید، یخ بزنید، با الکتریسیته بسوزانیدشان و یا اصلاً آن ها را نکشید! البته شما در نقش یک انسان نیرومند و قاتل غیر طبیعی قرار می گیرید، ولی بدین معنی نیست که در این راستا یک قاتل دیوانه باشید. اینکه هر هدف را در بازی چطور انتخاب کنید و یا چه بلایی سر او بیاورید، کاملاً بر عهده شما است.

اگر دلرحم هستید، طرف را بیهوش کنید. اگر می خواهید بد باشید، یک نفر را از یک ساختمان شش طبقه به پایین پرت کنید. اگر می خواهید یک آدم مریض باشید، با استفاده از تیر و کمان ماشه دار در حالیکه در سایه هستید و فقط چند سانتی متر با دشمن فاصله دارید، به صورت او شلیک کنید! در نتیجه، سیستمی در کار نیست که بگوید کار شما خوب است یا بد. شما هستید و وجدان خود و البته تغییرات در روند داستان بازی. نام شخصیت اصلی بازی کوروو (Corvo) است. یک قاتل که مأمور می شود از ملکه شهر عجیب Dunwall محافظت کند.

متأسفانه کمی بعد کوروو متهم به قتل ملکه می شود و حالا هدف او پاک کردن نام خود از این اتهامات است. در هر مرحله شما می توانید قدرت ها و تجهیزات خود را Upgrade کنید و خدا می داند چه تعداد نیرو در این بازی وجود دارد. می توانید به ارتش موش ها، قابلیت تله پورت کردن در فاصله نزدیک، تسخیر ذهن مردم و حیوانات، Slow-Motion کردن به سبک Max Payne و دیدن پشت دیوارها دست پیدا کنید. همچنین می توانید تغییراتی هم در سلاح ها ایجاد کنید. مثلاً تیر و کمان را آتشین کنید و یا یک اره به هفت تیر خود ببندید. این توانایی ها طوری با طراحی مراحل کار شده اند که به هیچ وجه احساس بسته بودن و ناتوانی نکنید.

داستان بازی در مراحل، شاید ثابت باشد، ولی نحوه طی کردن آن مرحله کاملاً به شما بستگی دارد و با یک دنیای کاملاً Sand Box روبرو هستید. یکی از مراحل در Golden Cat Ballroom اتفاق می افتد. هدف کوروو از بین بردن دو برادر در این مکان است که آن ها توسط نگهبان های بسیار زیادی تحت پوشش هستند. می توانید از در روبرو وارد شوید که مسلماً خیلی واضح هست، ولی می توانید یک موش را گرفته و با تسخیر ذهن او وارد لوله ها شوید و از نگهبان ها بگذرید و یا حتی از سیستم تله پورت استفاده کنید و طی یک چشم به هم زدن به پشت بام ساختمان نقل مکان کنید. مسلماً بازی در حالتی که به خود صدمه نزنید، آسان تر است و می توانید خیلی مخفیانه در یک مرحله پیش بروید.

یکی از برادرها داخل حمام و دیگری داخل یک اتاق دیگر است. ابتدا باید کمی اطلاعات جمع کنید، پس بهتر است که یواشکی به حرف های آن ها گوش کنید. بعد از آن می توانید به سمتشان تله پورت کرده و با تیغی تیز گلویشان را ببرید و یا بیهوششان کرده و آن ها را به اتاقی دیگر ببرید که نیروهای امنیتی دیگر متوجه حضور شما نشوند. Dark Vision قابلیت دیگر کوروو است که به شما اجازه می دهد پشت دیوارها را هم ببینید. شما یکی از برادرها را داخل حمام می بینید، ولی در قفل است. پس باید به دنبال کلید بگردید. اما چرا به خودمان زحمت بدهیم؟! می توانید لوله ها را دنبال کنیم و با بالا بردن درجه آب گرم هدف را زنده زنده در وان خود آب پز کنیم! راه های خیلی بیشتری برای از بین بردن برادرها است. مثلاً می توانید ذهن دختری را تسخیر کنید و به اتاق او بروید و با چاقو ترتیب او را بدهید.

یا می توانید ذهن هدف را تسخیر کنید و او را به جایی امن برده و با هفت تیر بکشید. در هر صورت هدف شما مرده و کسی هم متوجه آن نمی شود، ولی اگر کسی شما را در حین کشتن هدف ببیند، بازی خیلی اکشن می شود و باید به زور از ساختمان فرار کنید. خوشبختانه بخش اکشن هم به اندازه بخش مخفی-کاری لذت بخش است. با استفاده از قدرت های گوناگونی که دارید، می توانید هر کاری بکنید. می توانید زمان را متوقف کنید و در آرامش آن ها را بکشید و یا زمان را آهسته کرده و از گلوله هایشان جاخالی دهید و یا در همین حین تیغ های بزرگی جلو پای آن ها بگذارید و ناگهان زمان را به حالت عادی برگردانید و نگاه کنید که چطور تکه تکه می شوند و یا به دوست های موشی خود متوسل شوید که آن ها را زنده زنده بخورند.

حتی می توانید در همان ابتدا یک موش را تسخیر کرده و از ساختمان به راحتی فرار کنید. در حالیکه بازی سیستم خوب و بد ندارد، در عوض Chaos System در این بازی وجود دارد که تقریباً شبیه به یک کارگردان هوش مصنوعی هست. هر کاری که در بازی بکنید، ممکن است در آینده روی یک بخش، شخصیت و اتفاق در بازی تأثیر بگذارد و مانند عناوین دیگر، خوب یا بد بودنتان را با چماق به سر شما نمی زند! این بازی خیلی وسیع تر از نکاتی است که اشاره کردیم و طراحی هنری آن که به سبک لندن 1600 است، واقعاً محصور کننده کار شده است. طراح هنری بازی ویکتور آنتونو (Viktor Antonov) است که Half-Life 2 را در کارنامه دارد. Dishonored امسال برای Xbox 360 ،PC و PS3 عرضه خواهد شد.



           
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ::
Amin AA77

Sega بازی Total War Battles: Shogun را برای سیستم های iOS معرفی کرد. این بازی یک Spin-Off جدید از سوی Creative Assembly خواهد بود و قرار است برای iPad ،iPhone و iPod عرضه شود. این بازی دارای گیم پلی خاص خودش خواهد بود، اما همچنان المان های یک مبارزه Ream-Time در آن قرار دارد.

 



           
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ::
Amin AA77

در مورد XCOM دو دیدگاه وجود دارد. اولین گروه، کسانی هستند که نسخه PC سال 1994 را بازی کرده اند و مسلماً خیلی از آن ها نگران هستند. گروه دوم، کسانی هستند که در آن زمان خیلی کم سن بوده اند تا این بازی را در 18 سال پیش تجربه کنند. مهم نیست که جزو کدام دسته باشید، مهم این است که بسیاری اعتقاد دارند XCOM یکی از بهترین بازی هایی است که تا به حال ساخته شده است. این بازی در هر زمینه ای پیشرو بود و موفقیت های زیادی را کسب کرد. XCOM یک بازی استراتژی Turn-Based و در مورد حمله بیگانه های فضایی به زمین است و شما در این بازی با داشتن جوخه های جنگی خود وارد مبارزه با این موجودات می شوید و در طول بازی کم کم به موفقیت می رسید و یا شکست می خورید.

همانند XCOM اصلی، شما ممکن است در Enemy Unknown هم شکست بخورید و وقتی سربازها بمیرند، آن ها بازنخواهند گشت و همین موضوع بر نتیجه بازی تأثیر دارد. البته هدف بازی سخت بودن بیش از حد، همانند نسخه اصلی نیست، ولی واضح است که بازی سعی دارد هیجان و حس واقعی بودن را داشته باشد. XCOM بازی خیلی نوآورانه ای بود و Firaxis هم قصد دارد همینطور باشد. در یکی از نمایش های اخیر بازی، یک جوخه چهارنفره از سربازهای حرفه ای به منطقه ای فرستاده می شوند تا تحقیق کنند که آیا در این مکان موجودات فضایی وجود دارند یا نه و در پایان فقط 3 نفر از این مأموریت زنده برمی گردند.

گرافیک بازی رنگی و به سبک کارهای علمی-تخیلی (Sci-Fi) است و در بعضی مواقع خیلی شبیه به Halo کار شده است. بازی بر خلاف نسخه اصلی که در سال 1999 اتفاق می افتد در 1960 پیگیری می شود. در همان مرحله اول، متوجه می شویم که XCOM یک بازی غنی و بسیار تاکتیکی است. در بعضی مواقع باید آنقدر نزدیک به میدان نبرد بشوید تا متوجه شوید با چه موجوداتی روبرو هستید و چه تاکتیکی را باید پیش ببرید و با دقت به پشت سنگرها و موانع حرکت کنید. چگونه حرکت کردن در XCOM خیلی مهم است، شما باید زمان بندی تیراندازی هم تیمی ها را با حرکت خود یکی کنید و یا اینکه هر کدام از آن ها را به منطقه ای از نقشه ببرید و ناگهان یک حمله غافلگیر کننده انجام دهید.

همه چیز در مورد چگونه حرکت کردن و چیدمان افراد است. وقتی یک حمله سریع انجام می دهید، می توانید از تک تیراندازهای خود در دوردست هم استفاده کنید و یا با قابلیت Berserker با راکت و سلاح های سنگین دیوارها و سقف ها را نابود کنید. نکته جالب در مورد طراحی آدم فضایی ها این است که آن ها دقیقاً همانند شکل کلاسیک اولیه آدم فضایی ها چشمان درشت و بدنی خاکستری دارند. سربازها هم خوب طراحی شده اند و واقعاً به نیروهای ویژه ارتش می خورند و وقتی به آن ها دستور می دهید، به خوبی با اصطلاح های جنگی آشنا می شوید.

یک نکته که شاید طرفدارهای قدیمی XCOM نگران آن هستند، باقی می ماند که آن هم نحوه برقراری ارتباط با هر فرد از جوخه است. یکی از نکات بارز XCOM این بود که بازیکن می توانست واقعاً وارد ذهنیت هر فرد بشود و همانند او فکر کند. آن ها واقعاً حضور خود را در میدان نبرد حس می کردند. Firaxis اعلام می کند بازی در این زمینه چیزی کم ندارد و Enemy Unknown دقیقاً همان نکته برجسته نسخه قبل را زنده می کند. خارج از مرحله، شما می توانید دید خوبی نسبت به پایگاه خود داشته باشید و مشاهده می کنید که بعضی از نیروهای XCOM در استخر شنا می کنند، می خوابند و اسلحه ها را آماده می کنند. شما زندگی را خارج از میدان نبرد هم می بینید. در اینجا شما همه چیز را کنترل می کنید، داشته ها و نیروهای خود را سر و سامان می دهید و ساختمان ها و نیروهای جدید می سازید. شما حتی می توانید نیروهایی به فضا بفرستید تا قبل از حمله آدم فضایی ها جلوی آن ها را بگیرید، ولی هنوز معلوم نیست که کنترل این رزم ها در خارج از زمین بر عهده شما خواهد بود یا خیر. Enemy Unknown از نظر بصری، زیبا و در زمینه گیم پلی خیلی تاکتیکی و جذاب است.



           
جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, ::
Amin AA77

MEDIAFIRE

 



           
جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, ::
Amin AA77

شرکت Rockstar اعلام کرد که تبلیغات آن ها برای Max Payne 3 بزرگترین و بهترین تبلیغاتی خواهد بود که آن ها تا به حال انجام داده اند. این موضوع بزرگتر از Red Dead Redemption و L.A. Noire خواهد بود. آن ها MP3 را یک بازی بزرگ دانسته اند که نزدیک به 9 سال در دست ساخت بوده و مسلماً انتظارات از آن خیلی بالا است.



           
جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, ::
Amin AA77

نسخه جدید سری SSX یکی از بهترین بازی های شبیه سازی از ورزش اسکی روی برف را پیش روی بازیکنان قرار می دهد. EA در SSX جدید تغییرات زیادی را ایجاد کرده تا بازیکنان مزه هیجان این ورزش در دنیای بازی های کامپیوتری را بچشند.

 

داستان

در واقع SSX داستان خاصی ندارد، اما برای اینکه انگیزه ای برای شروع این همه هیجان در بازی وجود داشته باشد، بازیکنان در نقش گروهی قرار می گیرند که تصمیم گرفته اند اولین افرادی باشند که روی قله های بسیار خطرناک و وحشتناک دنیا فرود بیایند و روی آن ها اسکی کنند! به هر حال داستان با این انگیزه شما را وارد دنیای SSX می کند.

گرافیک

SSX در بخش گرافیک فوق العاده ظاهر نشده و حرف چندانی نیز برای گفتن ندارد. طراحی شخصیت ها به صورت فانتزی صورت گرفته، اما کیفیت بافت ها و شکل ظاهری آن ها خوب به نظر نمی رسد و دارای جزئیات زیادی نیستند. از طرف دیگر، طراحی کوهستان هایی که در بازی مشاهده می کنید، خوب است و این موضوع باعث شده تا هیجان خوبی به بازیکنان منتقل شود. تنوع مسیرها و شبیه سازی خوب کوهستان ها از جمله نکات مثبت بازی است. جا دارد تا به این موضوع نیز اشاره کنیم که بسیاری از کوهستان های موجود در بازی نمونه های واقعی هستند و سازندگان نیز سعی کرده اند شبیه آن ها را در بازی طراحی کنند. جلوه های ویژه و افکت های تصویری زیبایی برای بازی طراحی شده اند که در زمان مسابقه ها حس خوبی را به شما منتقل می کنند. اما در حالت کلی، گرافیک بازی SSX در سطح متوسط رو به بالایی قرار دارد که می تواند نظر شما را به خودش جلب کند.

موسیقی/صداگذاری

تمام موسیقی هایی که در بازی می شنوید، قطعات لایسنس شده ای هستند که برای این بازی تهیه شده اند. تنوع موسیقی ها بسیار خوب است و در طول بازی آهنگ های زیادی را می شنوید. ریتم موسیقی ها بسیار خوب است و با شکل گیم پلی بازی هماهنگی کاملی دارند. روند سریع و هیجان انگیز موسیقی های بازی باعث می شود که واقعاً هیجان را احساس کنید. در کنار این موضوع، صداگذاری جزیی ای نیز روی شخصیت ها بازی انجام شده که در قسمت های مختلف خواهید شنید. جای تأسف اینجاست که این قسمت ها به شدت تکراری و کم هستند.

گیم پلی

اگر از علاقه مندان به ورزش های سریع و اسکی روی برف باشید، بازی SSX به معنای واقعی هیجان را به شما منتقل خواهد کرد. در این بازی گیم پلی  همه چیز را شامل می شود. عنوانی را در این سبک نمی توانید پیدا کنید که گیم پلی ای مانند SSX را پیش روی شما قرار دهد. مسیرها و مسابقه های مختلفی را در این بازی پشت سر می گذارید که واقعاً عالی و نفس گیر هستند. شخصیتی که در اختیار دارید، می تواند حرکات بسیار زیادی را در زمان پرش و زمانی که در هوا قرار دارد، اجرا کند. تنوع این حرکات بسیار خوب است و بازیکنان به هر دکمه و هر حالتی می توانند یک حرکت مخصوص را اجرا کنند.

روند بازی به این صورت است که شخصیت شما باید در زمان طی کردن یک مسیر امتیاز بیشتری بدست بیاورید و در بسیاری از قسمت ها نیز باید اول شوید. برای رسیدن به این اهداف باید توانایی اجرای حرکات آکروباتیک بیشتری در بازی بدست بیاورید و بتوانید از مسیرهایی عبور کنید که در آن ها توانایی اجرای این حرکات را داشته باشید. در طول مسیری که سپری می کنید، قسمت های مختلفی در نظر گرفته شده که می توانید با انتخاب آن ها، آن مسیر را به شکل های مختلف سپری کنید. تنوع مسابقات در این بازی نیز واقعاً خوب است و همیشه با حالتی جدید روبرو خواهید شد که شما را غافلگیر خواهد کرد. قبل از شروع هر مسابقه این امکان را خواهید داشت که برای شخصیتی که در اختیار دارید، وسایل و تجهیزات مختلفی خریداری کنید.

وسایلی که برای شخصیت خود خریداری می کنید، باعث می شود که او بتواند در مسابقه های بیشتری حضور پیدا کند و از شانس بالایی برای پیروزی برخوردار باشد. البته برای خریدن وسایل جدید باید پول نیز در اختیار داشته باشید. برای بدست آوردن پول بیشتر، باید سعی کنید که حرکات آکروباتیک بیشتری در مسابقه ها اجرا کنید و در بیشتر مسابقه ها نیز اول شوید. همان طور که گفته شد، SSX شما را در کوهستان های مختلفی قرار می دهد. هر کوهستان دارای بخشی به نام Deadly Descent است. این قسمت ها یکی از خطرناک ترین بخش های بازی هستند که ورزشکار شما نیاز به تجهیزات مخصوصی برای شرکت در آن ها دارد. البته در این بازی هر چه خطر بیشتر باشد، هیجان بازی نیز بیشتر می شود. در این قسمت ها یک بهمن عظیم دنبال شما خواهد بود و باید با حرکات سریع خود را از آن دور نگه دارید. اشتباهات شما در این قسمت موجب می شود که کشته شوید.

نتیجه گیری

SSX از آن دسته بازی هایی است که جای خالی آن در سبک ورزشی احساس می شد و EA نیز به خوبی توانست یک نسخه بسیار هیجان انگیز و عالی را از این بازی روانه بازار کند. SSX با هیجان دیوانه وارش می تواند ساعت ها شما را سرگرم خودش نگه دارد.



           
دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, ::
Amin AA77

 



GTA V


ماه ها پس از انتشار اولین تریلر رسمی Grand Theft Auto V اطلاعات بسیار کمی در مورد جزییات بازی اعلام شده است . با این حال در حال حاضر اطلاعاتی جدید از این بازی سرانجام منتشر شده است.


به تازگی تهیه کننده Grand Theft Auto V آقای Leslie Benzies در مورد GTA V اذغان کرده است : بیشترین چیزی که در  San Andreas مورد توجه همگان قرار گرفت بخش اکشن بازی ، یا داستان و یا ازادی برای اکتشافات در جهانی بسیار آزاد نبود بلکه توجه بسیار زیاد و دقیق  به اندام شخصیت بازی بود. اگر شما مدت زمان زیادی غذا می خوردید شخصیت شما به فردی چاق و تنبل تبدیل می شد . اگر زمان زیادی هم در باشگاه بدن سازی به سر می برد شخصیت بازی به فردی قوی تبدیل می شد. این چیزیست که مردم توجه بسیاری به آن کردند و ما می خواهیم همین شیوه را به صورت حرفه ای تر با GTA V که مهیج ترین بازی اکشن جهان آزاد است ادامه دهیم.


در حالی که وضعیت جسمانی بازیکن در  GTA: San Andreas نسبتا ساده بود ، اما در GTA V با یک سیستم بسیار دقیق تر طرف هستید مثلا رفتن به باشگاه تنها فشردن تنها معدودی دکمه برای بلندی قد و یا قوی تر شدن نیست. وزرش باعث می شود که تمامی اعضای اصلی بدنتان مانند چهار سر ران ، عرض شکم و موارد دیگر تغییر کند و همچنین ورزش های آئروبیک هم باعث حفظ سلامت قلب و عروق می شود شما همچنین باید برای حفظ آب بدنتان به طور مداوم استراحت کنید  .


به علاوه بازیکنان آزادی بسیار فوق العاده ای در درست کردن اندام شخصیت خود خواهند داشت شما می توانید با دستگاه های وزن ، تردمیل ، آهسته دویدن و یا با تزریق مخلوطی از استروئیدهای آنابولیک، آمفتامین ها، هورمون های انسانی هیکلی جالب داشته باشید . البته شما باید انتخاب های عاقلانه ای در بازی داشته باشید یا شاید دوست داشته باشید که اندام های بالایی بدن خود قوی تر و اما پاهایتان نسبتا لاغر تر باشد و یا این که  اگر عضلات دو سر بازو یتان بزرگ باشد قادر به زدن مشت های قوی خواهید بود اما غفلت شما از عضلات سه سر بازو باعث می شود که چندان در برگشت ضربات و کاورگیری خوب عمل نکنید و با این کار بیشتر به شخصیت های Gears of War شبیه خواهید شد.   


دیگر ویژگی های فیزیکی شخصیت اصلی نیز نقش مهمی در گیم پلی بازی خواهد داشت بازیکن نیاز دارد که چیزهایی مانند عملکرد روده خود ، ظرفیت مثانه ، قند خون ، طول موی سر ، بوی بدن ، بوی دهان ، فشار خون ، سطح کلسترول ، طول ریش ، طول ناخن ، فهمیدن این که چقدر الکل در خونتان است ، خطر تداخل بین دارو های تجویزی ، قرار گرفتن در معرض افتاب و استفاده از کرم های ضد آفتاب  و بسیاری از آمار های مهم دیگر خود را به دقت نظارت و مدیریت کند.


منبع robotgeek.co.uk/2012/02/25/not-necessarily-news-grand-theft-auto-v-producer-says-game-will-have-less-action-and-excitement-more-inane-minigames/



           
دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ::
Amin AA77

مجموعه بازی های سیمز ، همواره مورد توجه بسیاری از کاربران در سرتاسر دنیا قرار گرفته است. همواره افزونه هایی برای این بازی عرضه می شود که هر کدام مربوط به موضوع مشخصی می شوند. این بار ، افزونه Town Life Stuff عرضه شد که مربوط به زندگی شهری و وقایعی که در یک زندگی روزانه در شهر برای شما اتفاق می افتد می باشد. آیا شخصیت سیمز شما کتاب خوانی را دوست دارد ؟ برای او یک کتابخانه بسازید تا کتاب های خود را در آن قرار دهد و با همسایه های خود آن ها را به اشتراک بگذارد ! اگر می خواهید شخصیت سیمز خود را به بدن سازی ببرید و با تردمیل ، وزنه های بدن سازی و … اندامی متناسب و ورزشکاری داشته باشید . استایل های موی جدیدی در این نسخه افزوده شده اند ، به همراه رفتن به مدرسه ، رفتن به کافی شاپ و …  . به طور کلی هر آنچه در زندگی روزمره شهری شاهد آن هستیم در این پکیج وجود دارد.http://www.up.sibdownload.com/images/0parhhylx5z64csfncc.jpg   دانلود در ادامه مطلب  با لینک مدیافایر

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.