بازی های رایانه ای AA77

ترانسفورمرز سخنگو  talking TransFormers Free v1.1

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

این ماشین هر چیزی که شما بگویید را با صدای بامزه خود تکرار می کند.می توانید با او شوخی کنید و ساعت ها از بازی با او لذت ببرید. او برای همه سنین طراحی شده است.

امکانات :

- او تمام صحبت های شما را تکرار می کند

- به بدن ، سر یا پای او سیخونک بزنید

- با فشار آیکون Transform او تغییر شکل می دهد

- او همچنین می رقصد

- و …

 

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 2 مهر 1390برچسب:, ::
Amin AA77

talking-crazy-frog-free

Talking Crazy Frog Free نام یک اپلیکیشن بسیار جالب و بامزه است که با استفاده از آن می توانید لحظات شیرینی را به وجود آورید . این برنامه که همانطور از نامش بر می آید قورباغه ای است سخنگو که با شما صحبت می کند . کافیست شما آغاز کننده کلام باشید تا ببینید که چگونه این قورباغه سخنان شما را با لهجه ی شیرین خودش تحویلتان می دهد . علاوه بر صحبت کردن می توانید کارهای دیگری نیز انجام دهید . به طور مثال با فشردن یک دکمه می تواند به عنوان پاداش غذایی به او داده و  یا اینکه با فشردن دکمه ای دیگر او را خوشحالش کنید .

 

 

 

hajm حجم : ۶۱۸ کیلوبایت

password پسورد : www.androidha.com

download دانلود با لینک مستقیم



           
شنبه 2 مهر 1390برچسب:, ::
Amin AA77

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.