بازی های رایانه ای AA77

http://www.mediafire.com/?akaq07a5ntucre8  لینک دانلود

 

 

 

 

 

 

 



           
یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, ::
Amin AA77

هنوز ما تصویر رونالدینیو، اسطوره ی فوتبال جهان که در حال قیچی برگردون زدن بر روی کاور بازی FIFA Street بود را از یاد نبرده ایم. مطمئناً اگر از دوستداران فوتبال و البته این سری باشید، این عنوان جذاب و سرگرم کننده که در سال 2005 بر روی PS2 و XBOX انتشار یافت را فراموش نکرده اید. عنوانی که از همان ابتدا طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب کرد و همین امر باعث شد تا EA قصد به ادامه ی ساخت آن کند و طولی نکشید که دومین نسخه از آن با نام FIFA Street 2 روانه ی بازارهای جهانی شد. اینبار EA سعی داشت این سری را گسترده تر سازد و به همین دلیل به پلتفورم های آن NDS و PSP و نسخه ی موبایل را اضافه نمود. طرفداران این سری با انتشار دومین نسخه ی آن بیش از پیش شدند، اما EA از ساخت نسخه ی سوم آن تا دو سال آینده یعنی سال 2008 خودداری نمود و علت آنکه سومین نسخه از سری FIFA Street در سال 2007 منتشر نشد را مشکلات مالی کمپانی اعلام نمود. سپس در سال 2008 بود که بار دیگر با یک فوتبال خیابانی مهیج رو به رو بودیم که این عنوان هم با نام FIFA Street 3 انتشار یافت. FIFA Street 3 اولین عنوان از این سری جذاب بود که برای نسل حاضر و بر روی PS3، X360 و NDS منتشر شد. EA بار دیگر نیز قصد داشت طرفداران این سری را بیشتر کند و به همین منظور دمویی از آنرا در XBL و PS Store قرار داد تا کاربران با آن آشنا شوند. این سری همیشه مورد توجه دوستداران فوتبال بوده است، اما هیچگاه عناوین آن از سوی سایتها، مجلات و منتقدین نتوانستند امتیاز قابل قبولی را کسب کنند و همین مهم باعث ناراحتی طرفداران این سری درطول این چند سال گردیده است. پس از عرضه ی FIFA Street 3 کمپانی EA تا چند سالی از ساخت ادامه ی آن دست کشید، تا اینکه در نمایشگاه GamesCom 2011 نسخه ی جدیدی از آنرا رونمایی کرد. در این نسخه که با نام FIFA Street منتشر خواهد شد، گویا تغییر و تحولات بسیاری بوجود آمده و EA قاصد است تا کم کاری های این چند سال خود را در رابطه با این سری جبران نماید. این عنوان قرار است در تاریخ 13 مارس سال جاری بر روی کنسول های PS3 و X360 انتشار یابد. حال سایت بازی سنتر مفتخر است تا شما را با پیش نمایش این عنوان همراهی کند. پس تا آخر این پیش نمایش با ما باشید.

 

 

به گفته ی گری پترسون (کارگردان خلاق و با تجربه ی عنوان FIFA Street) در گیم پلی بازی نسبت دیگر عناوین گذشته ی این سری تغییرات محسوسی پدید آمده و EA تمام توان خود را برای هرچه بهتر ساختن آن بکار گرفته است. موتور این عنوان همان موتوری است که در ساخت FIFA 12 بکار گرفته شد، یعنی Impact Engine. همچنین ( Sid Misraتهیه کننده ی بازی) در این باره گفته است: اینبار با یک تجربه ی فوق العاده و متفاوت از فوتبال خیابانی رو به رو خواهید بود. مهمترین تغییری که در این بازی بیش از همه قابل رؤیت است، سیستم دریبلینگ بازیکنان می باشد که به طو کلی تغییر پیدا کرده است. دیگر از ضربات قدرتی محکم که 100 درصد گل می شد و دریبل های فضایی که حالت فانتزی بسیاری را به بازی می بخشید، خبری نیست. اینبار دریبل ها بیشتر تاکتیکی شده اند و انجام آنها در بازی بستگی به خلاقیت خود بازیکن و تجربه ی آن در انجام عناوین فوتبال خیابانی دارد. البته این بدین معنا نیست که FIFA Street رنگ و بوی سری FIFA را به خود گرفته، اما به گفته ی عوامل ساخت این عنوان، FIFA Street جدید، نسبت به دیگر بازی های این سری بسیار واقع گرایانه تر شده و کمی از حالت فانتزی و تخیلی خود خارج شده است. دریبل های بازی بسیار متنوع اند و هر کدام از آنها برای موقعیت خاص بازیکن در مقابل مدافعین تیم حریف ساخته شده اند. اینبار شاهد سیستم دیگری به نام Wall Play (بازی دیواری) در گیم پلی بازی می باشیم که بسیار جذاب و کار آمد است و بی شک مهمترین کاربرد را در گیم پلی بازی دارد. با استفاده از این سیستم هوشمند، شما قادرید با شلیک توپ به دیوار، بازیکن حریف را جای بگزارید و موجب تحقیر شدن آن و بالا رفتن صدای تماشاچیان خیابانی مسابقه ی پرهیاهوی خود شوید. البته کاربردهای Wall Play به همینجا ختم نمی شود. در یکی از تریلرهای بازی دیدیم در مواقعی که بازیکن میان چند تن از مدافعان حریف گیر می افتد، می تواند توپ را به دیوار بچسباند و خود نیز نزدیک دیوار شود و با صدا زدن هم تیمی های خود، موقعیت خود را از این شرایط نجات دهد. گاهی اوقات قادرید با بهره گیری از این سیستم، دروازه بان را هم جای بگزارید و به راحتی به وی گل بزنید. دیگر تغییری که در گیم پلی بازی اعمال شده است، سیستم دفاع کردن می باشد که به نحوهای گوناگونی انجام می پذیرد. بازیباز در این قسمت از بازی بستگی به تعداد بازیکنان می تواند دفاع متفاوتی را انجام دهد. مثلاً اگر شما پنج به پنج با تیمی مسابقه دهید، قادرید تا چیدمان بازیکنان در زمین را به نحوی انجام دهید که کاملاً دفاعی و سرسخت بازی کنند و بازیکنان تنها در ضد حملات، که ناشی از لو دادن توپ توسط بازیکن حریف است، به گل برسند. در این صورت کار بازیکنان حریف بسیار مشکل تر از قبل می شود. به طور کلی می توان در رابطه با گیم پلی بازی اظهار امیدواری نمود و می توان ادعا کرد که اینبار EA تغییر و تحولات بسیاری را در این سری ایجاد کرده و قصد دارد سری FIFA Street را وارد مسیری تازه از دنیای بازی های رایانه ای و سبک Soccer کند. این امید وجود دارد که FIFA Street جدید، اینبار از سوی سایتها و مجلات و منتقدین بتواند امتیازات قابل قبولی را کسب نماید.

 

 

در این قسمت از پیش نمایش قصد داریم تا به خصوصیات بازیکنان، حرکات نمایشی آنها درون زمین، مناطق بازی و برخی موارد گرافیکی FIFA Street بپردازیم. چهره ی بازیکنان با کمی تغییر، شبیه چهره ی آنها در سری عناوین FIFA ساخته شده اند. در عناوین قبلی این سری، EA قصد داشت با ساختن چهره ای فانتزی برای بازیکنان، خیابانی بودن بازی را ملموس تر کند، اما اینبار این سیاست را بکار نگرفت و چهره ی آنان را طبیعی و تقریباً همانند چهره ی آنها در عناوین FIFA ساخت. نکته ی دیگر در مود لباس بازیکنان است. لباس آنها در مسابقات به دو نوع رسمی و غیر رسمی دیده می شود. لباس رسمی تیم آنها، هنگامی به چشم می خورد که مسابقه ی بین دو تیم، دارای تماشاچی، عکاس، فیلمبردار و ... باشد. این نوع مسابقات معمولاً از شور و هیجان خاصی برخوردار است و البته نوع خیابانی بودن آنها اصلاً حس نمی شود. لباس غیر رسمی آنها در مسابقات خیابانی مشاهده می شود که معمولاً بازیکنان در بازی هایی که درون زمین هایی به غیر از زمین فوتسال انجام می گردد، از آنان استفاده می کنند. البته رنگ این لباس ها همانند رنگ لباس رسمی آنهاست، اما دیگر جلو و پشت آنها خبری از شماره و نام بازیکن و آرم تبلیغاتی باشگاه نیست. دیگر ویژگی که برای بازیکنان آزاد گذاشته است، انجام حرکات نمایش درون زمین و البته وقت کشی است. بازیکنان تیمی که جلو هستند، می توانند نزدیک دروازه ی خود با یکدیگر حرکات نمایشی از قبیل روپایی زدن و بازی هوایی را انجام دهند. همچنین گاهاً این اعمال می توانند شامل حرکات فردی زیبایی باشند که در نهایت به یک حمله و سرانجام یک گل تماشایی ختم می شود.

 

 

دیگر ویژگی FIFA Street تفاوت در نوع مسابقات است که از مسابقات دو به دو گرفته و تا پنج به پنج در آن دیده می شود. مسابقات دو به دو میان دو بازیکن از دو تیم مختلف اتفاق می افتد که از مهمترین آنها می توان به جدال کریستیانو رونالدو و لیونل مسی اشاره داشت. این نوع مسابقات در زمین هایی برگزار می شود که دروازه ی آنها کوچک ( گل کوچک ) است که مطمئناً این نوع از فوتبال را تا به حال بسیاری از ما در خیابان ها محله ی خود تجربه کرده ایم. مسابقات پنج به پنج نیز می تواند بین دو تیم باشگاهی و یا دو تیم ملی اتفاق بیفتد. در این نوع از مسابقات FIFA Street، کاربر تنها حق انتخاب پنج بازیکن را دارد و باید آنها را طوری برگزیند که هم حمله ی خوب و هم دفاع خوبی داشته باشد. این نوع از مسابقات هم در زمین هایی روی می دهد که دروازه های کوچکتری نسبت به دروازه های زمین بزرگ دارند. به طور کلی مسابقات بازی از جذابیت و شور و هیجان خاصی برخوردار است و مسابقات متنوعی برای هر نوع سلیقه ای در عنوان FIFA Street دیده می شود. 35 زمین مختلف در این عنوان وجود دارد که شامل زمین های رسمی فوتسال، زمین های خیابانی و پارک ها و حتی زمین های خاکی می شود. بازی در این نوع زمین ها بستگی به نوع بازیکن دارد و البته باید در نظر داشت که انجام بازی در هر نوع از آنها با دیگری فرق دارد. لیگ های برتر و معروف دنیا همانند Ligue 1 فرانسه، Bundesliga آلمان، La Liga اسپانیا، Premier League انگلستان و Serie A ایتالیا در این عنوان دیده می شوند. همچنین برخی تیم های ملی نیز مانند تیم ملی آلمان، فرانسه، انگلستان، برزیل، آرژانتین و بیش از 50 تیم ملی دیگر در این عنوان دیده می شوند که کاربر در مسابقات مختلف می تواند آنها را برگزیند و به مسابقه بپردازد.

 



           
یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, ::
Amin AA77

سبک Tactical Shooter جزو آن دسته از سبک‌هایی است که همیشه به دلیل پیچیدگی‌های خود، مخاطب خاصی داشت. این نوع بازی‌ها بر خلاف شوترهای معمولی، بیشتر نیاز به برنامه ریزی داشتند، تا سرعت عمل در هدف گیری و تیر اندازی. شاید سال 1998 را بتوان سالی نامید که شوترهای تاکتیکی، سری میان سرها پیدا کردند و تنه ای به امپراتوری id، کارمک و شوترهایش زده باشند که آن موقع حرف اول و آخر را در این صنعت می‌زدند. عرضه بازی‌هایی نظیر Delta Force، Rainbow Six و SWAT2، باعث شد تا زیر شاخه ای تازه برای سبک شوتر (چه اول شخص و چه سوم شخص) پدید آمد.


یکی از بازی‌هایی که در گذر زمان، کمک شایانی به هر چه بیشتر شناخته شدن و محبوبیت این سبک داشت، سری بازی‌های Ghost Recon بود که توسط Red Storm Entertainment، سازنده عنوان Rainbow Six ساخته شده بود. Red Storm توسط تام کلنسی معروف پایه گذاری شده بود و هدف اصلی آن ساخت عناوین نظامی بود که بعضا از روی رمان‌های خود او الهام گرفته شده بودند. بعد از موفقیت‌هایی که  Red Stormبا ساخت Rainbow Six بدست آورد، در سال 2000 توسط Ubisoft خریداری شد و یک سال بعد یعنی در سال 2001، اولین عنوان از سری بازی‌های Ghost Recon برای PC منتشر شد. موفقیت‌هایی که این بازی بدست آورد، از جمله نامزد عنوان بهترین بازی سال از چندین منبع مختلف، باعث شد راه برای ساخت شماره‌های بعدی این بازی هموار شود. در ابتدای این نسل نیز، Ubisoft Red Storm، دو عنوان موفق Ghost Recon: Advanced Warfighter  و Advanced Warfighter 2 را برای کنسول‌های خانگی و بر خلاف گذشته، در نمای سوم شخص ساخت و روانه بازار کرد که با بازخورد مثبت منتقدین و مخاطبان همراه شد. بعد از این دو بازی، Ghost Recon، بازی که از زمان عرضه در سال 2001، هر سال حداقل یک عنوان از آن (یا دنباله یا Spin off) منتشر می‌شد، در سکوت مطلق قرار گرفت و دیگر خبری از آن نشد. تا اینکه Ubisoft  در ماه March 2010 با یک Live Action زیبا، خبر از شماره بعدی این بازی محبوب داد.

 

 

Future Soldierدر آینده‌ ای نزدیک به وقوع خواهد پیوست. زمانی که روسیه در گیر و دار جنگ در منطقه است. یک گروه افراطی وطن پرست، کنترل روسیه را در دست گرفته‌اند و قصد تجاوز به کشورهای همسایه را دارند. تیم 4 نفره Ghost، متشکل از نیروی های برجسته ارتش ایالات متحده، ابتدا با انجام عملیات‌های متعدد در جای جای دنیا، از بولیوی، نیجریه و کشورهای افریقایی گرفته تا پاکستان و سیبری، سعی در شناسایی و متوقف کردن قاچاقچیان مواد و اسلحه دارند. ولی هرچه بیشتر به این گروه ها نفوذ می‌کنند، متوجه می‌شوند که کار این گروه بیشتر از قاچاق مواد و اسلحه است وآن‌ها با یک بحران فرا منطقه ای مواجه هستند که با اتفاقات روسیه و منطقه ارتباط مستقیم دارد. اینجاست که تیم 4 نفره Ghost برای مقابله با این گروه و جلوگیری از شکل گیری یک امپراتوری جماهیر شوروی دیگر، درگیر این جنگ می‌شود.


برای انجام بازی شما می‌توانید هر یک از 4 عضو گروه Ghost را انتخاب کنید. هر یک از این اعضا در رشته خاصی تخصص دارند. کوماندو، تک تیر انداز، متخصص کشف و شناسایی و در نهایت مهندس. با انتخاب هر یک از این افراد، هوش مصنوعی کنترل سه کاراکتر دیگر را بر عهده خواهد گرفت. اهداف در ماموریت‌ها، معمولا شامل: کشتن، جمع آوری اطلاعات و نجات گروگان‌ها خواهد بود. طبق گفته‌های سازندگان، روند گیم‌پلی این بار بر خلاف دو شماره قبل، بیشتر بر درگیری‌های نزدیک تاکید خواهد داشت. نتیجه این کار نیاز بیشتر به تکیه بر مخفی‌کاری است. همچنین سازندگان قول داده‌اند با متعادل ساختن سرعت در گیم‌پلی و همین طور حفظ حالت تاکتیکی بازی، این بار عمل تغییر تاکتیک در حین بازی راحت تر انجام می‌پذیرد. برخی مراحل بازی دارای سرعت بالا و متمرکز بر بخش شوتر است. درگیری‌های نزدیک، انفجارهای مهیب، Set Pieceهایی که به سینمایی‌تر شدن بازی کمک می‌کنند. در کنار این‌ها، برخی قسمت‌های بازی هم کندتر و متمرکز بر مخفی‌کاری و کارهای تاکتیکی پیش خواهد رفت. نکته جالب اینجاست که در این بخش، رد پای Splinter Cell Conviction به راحتی قابل مشاهده است! قابلیت Mark & Execute به شکلی متفاوت در این بخش به کار گرفته شده است. بدین صورت که با به پرواز در آوردن یک Drone، می توانید دشمنان را علامت‌گذاری کنید و وقتی تصمیم به شلیک گرفتید، افراد گروه به طور خودکار دیگر دشمنان را از پا در خواهند آورد.از دیگر شباهت‌ها می توان به X-Ray Vision اشاره کرد که همانند Sonar Vision سم، دشمنان را از پشت موانع شناسایی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا حرکات خود را با اطلاع از وضعیت قرارگیری دشمنان در میدان نبرد تنظیم کنید. همچنین این بار یکی از پیشرفته و بروزترین مکانیزم‌های کاورگیری که تا به حال در این سری بازی‌ها به کار رفته را شاهد خواهیم بود. اکثر کاورها قابل تخریب بوده و نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کامل کرد. هر لحظه امکان دارد آتش سنگین نیروهای دشمن، کاور شما را تخریب کند. با استفاده از قابلیت سوویچ کردن بین کاورها، می‌توانید کاور خود را با یک کاور مطمئن‌تر جایگزین کنید. برای این کار کافی است نشانگر را به نقطه مورد نظر برده، بعد از مشخص کردن محل و با فشردن یک کلید به آن مکان بروید.انیمشین‌های تعویض کاور نیز به نرمی رندر می‌شوند. نمای دوربین نیز در هنگام هدف‌گیری، نمای استاندارد سبک سوم شخص است که نمونه آن را در عنوان‌های مطرح این روزها به وفور دیده‌اید.

 

 

همان طور که گفته شد، اضافه شدن سرعت به بخش شوتر، باعث هیجان انگیزتر شدن این بخش می‌شود. ولی این به معنی کم توجهی به بخش تاکتیکال بازی نیست. Red Storm  برای هر چه بهتر پیاده کردن تاکتیک پذیری در بازی، از افسران عالی رتبه ارتش و نیروی دریایی ایالات متحده مشاوره گرفته است. یکی از موضوعات مطرح شده این بود که تکنولوژی چه کمکی به سربازان آینده می‌کند و چگونه باعث می‌شود میدان نبرد، بیشتر شبیه به یک نقشه استراتژیکی شود. نتیجه‌گیری‌هایی که از این مشاورات بدست آمد، منجر به اضافه شدن سه مبحث به بخش تاکتیکال Future Soldier شد. نخست، سیستم Camouflage (استتار)؛ این قابلیت مانع دیده شدن شما توسط دشمنان می‌شود. وقتی دیده نشوید، به طرفتان شلیک هم نخواهد شد. نحوه کار لباس‌های مخصوص بدین گونه است که دوربین‌ها و فرستنده‌های کوچکی که در لباس شما وجود دارد، تصویری از پشت سر شما ضبط و در جلوی شما نمایش می‌دهند که این باعث می‌شود تشخیص شما برای طرف مقابل سخت شود. البته این بدین معنی نیست که شما کاملا نامرئی خواهید شد. شما هنوز هم ممکن است دیده شوید. اگر سریع حرکت کنید، لباستان نمی‌تواند به سرعت تصاویر را رندر کند، در نتیجه تصویر دچار اختلال شده و دشمن شما را شناسایی می‌کند. پس باید در این حالت مراقب حرکات خود بوده و به آرامی حرکت کنید.


مبحث دوم، اطلاعات است. در میدان نبرد، برنده کسی است که بیشترین اطلاعات را از جایگاه و مقر دشمن داشته باشد. مسلما شما می‌خواهید در حین نبرد بدانید که دشمنان شما کجا هستند. ابزار و وسایل گوناگونی در اختیار شما قرار خواهد گرفت، از جمله نوعی UAV که می‌توانید آن را در هوا کنترل کنید و از جایگاه دشمنان اطلاعات ارزشمندی کسب کنید. مبحث سوم نیز ارتباط است. ارتباط با سایر اعضای گروه، برتری شما در یک کار گروهی است. در حین بازی شما با گروه‌های پر تعداد از دشمنان که مجهز به پیشرفته‌ترین ادوات جنگی سبک و سنگین هستند، روبرو می‌شوید که با یک کار گروهی خوب می‌توانید دشمنان را از پا درآورید که لازمه آن، ابزار مناسب ارتباطی است.

 

 

در راستای سیاست جدید Ubisoft در قبال مجموعه بازی‌های Tom Clancy، استفاده از کینکت نیز به عنوان یک وسیله جانبی به Future Soldier اضافه شده است و این امر در E3 سال گذشته با  بخشی به نام Gunsmith به نمایش گذاشته شد. Gunsmith قابلیتی است که در آن به کمک دوربین حرکتی XBOX360، می‌توانید به Customize کردن اسلحه‌های بازی بپردازید. بدین صورت که با حرکت دادن دست‌های خود، اسلحه را به گردش در می‌آورید و انواع مختلف اضافه شونده‌ها را به آن اضافه یا از آن کم می‌کنید.  تمامی بخش‌های سلاح ها، قابلیت شخصی‌سازی خواهند داشت. طبق گفته سازندگان، بازی شامل 52 اسلحه می‌شود که هر اسلحه تقریبا دارای 10 سری اضافه شونده خواهد بود که هر سری 49 اضافه شونده متفاوت در خود دارد! نتیجه کار باور نکردنی است! در پایان این بخش نیز به امتحان کردن اسلحه شخصی سازی شده خود در میدان تیر خواهید پرداخت. نکته جالب در مورد این بخش این است که شما تمام این کارها را با استفاده از قابلیت Voice Recognition کینکت نیز می‌توانید انجام دهید (البته به جز قسمت تیر اندازی!). البته در نمایشی که در E3 از این قابلیت مهیج به نمایش درآمد، مشکلات تاخیر، به خصوص در بخش تیراندازی به چشم می‌خورد که امید است تا زمان انتشار این مشکلات بر طرف شود. خوشبختانه، بخش Gunsmith تنها بخشی است که کینکت در آن دخالت خواهد داشت! این نکته را هم باید ذکر کرد که تمام کارهایی که در بخش Gunsmith با کینکت انجام می‌دهید، با کنترلر معمولی نیز قادر به انجام آن خواهید بود.


در نمایشی که اخیرا Ubisoft از بازی داشت، شاهد دو نوع مختلف گیم‌پلی Future Soldier بودیم. یکی کاملا مبتنی بر مخفی کاری، و دیگری نوع سریع و اکشن. در بخش مبتنی بر مخفی کاری، مشاهده می‌شود که تمرکز اصلی بر روی کار گروهی و کشتن بی سر و صدای دشمنان است. اسلحه خانه Ghost پُر است از Gadget های مختلف. یکی از جالب‌ترین و همین طور پرکاربرد‌ترین آن ها نوعی Drone (یک هواپیمای کوچک کنترلی) خواهد بود که بار اصلی بخش Mark کردن دشمنان بر عهده آن است. شما با به پرواز در آوردن آن می‌توانید بدون اینکه دیده شوید، از راه دور دشمنان خود را علامت گذاری کنید. شما می‌توانید تا سقف 4 نفر را به طور هم زمان علامت گذاری کرده و از پا در آورید. البته این Drone کوچک، در مواقع نیاز می تواند فرود هم بیاید و کارش را از روی زمین نیز انجام دهد! یکی دیگر از ابزارهایی که در این نمایش نشان داده شد و بیشتر در مواقع شناسایی شدن و درگیری‌های نزدیک کاربرد دارد، نوعی نارنجک به نام Sensor Grenade است. این نارنجک عملا نوعی دوربین کوچک است که هر جا فرود آید، با استفاده از سنسورهایش، موقیت دشمن را شناسایی می‌کند و اطلاعات مربوط به آن را به Cross-Com آشنای Ghost می‌فرستد و مکان آن ها برای شما با رنگ قرمز مشخص خواهد شد که این امر کمک زیادی به انتخاب تاکتیک مناسب در هنگام درگیری خواهد کرد. به نظر می‌آید بخش شوتر بازی نیز همانند بخش‌های دیگر از کیفیت بالایی برخوردار است. نکته مهمی که از این نمایش تقریبا 30 دقیقه‌ای می‌توان دریافت این است که Ubisoft تمام تلاش خود را کرده است که هم روح تاکتیکال سری را حفظ کند، هم در کنار آن سعی کرده بازی را طوری طراحی کند تا افراد تازه وارد هم بتوانند از آن لذت ببرند.

 

 

یکی از قسمت‌های جالب و قابل تحسین Future Soldier، قابلیت Co-op چهار نفره است. هر یک از بازیکنان، کنترل یکی از اعضای گروه را بر عهده خواهد گرفت و با استفاده از قابلیت‌های ارتباطی منحصر به فردی که Future Soldier در اختیار شما می‌گذارد، به انجام بازی خواهید پرداخت. به گفته سازندگان، تمامی مراحل کمپین، قابلیت بازی کردن چهار نفره را، چه از طریق System Link و چه از طریق شبکه، خواهند داشت. پس منتظر یکی از متفاوت‌ترین Co-op های این نسل باشید. بازی علاوه بر بخش تک نفره، شامل یک بخش چند‌نفره رقابتی جذاب نیز هست. Tommy Jacob مدیر تولید بازی، طی مصاحبه‌های اخیرش اطلاعات تقریبا جامعی از بخش چند نفره ارائه داد. سیستم مبازات مهم‌ترین بخش یک بازی شوتر است و اهمیت به آن نیز جزو اولین کارها است. کاورگیری نیز، یکی از کلیدی‌ترین جنبه‌های مبارزه است. وقتی گلوله‌ها در حال شلیک هستند، یک کاور مطمئن بهترین دوست شماست. در قدم بعدی، اطلاعات نقش بسیار مهمی در این بخش خواهد داشت. اطلاعات یک مکانیزم جدید و متفاوت است که به بازیکنان اجازه می‌دهد علاوه بر درگیری، نقش پشتیبانی را هم ایفا کنند. تمامی جنبه‌های مربوط به این بخش، قابل دسترس از Cross-Com است. بدین صورت که اطلاعات حیاتی و ارزشمندی که جمع‌آوری می‌کنید در گوشه تصویر به شما نمایش داده می‌شود. اطلاعات چه در بخش تک‌نفره و چه در بخش چند‌نفره، بیش از آن چیزی که فکر می‌کنید مفید واقع خواهد شد. برای مثال، هک کردن، یکی از بهترین راه‌های رسیدن به اطلاعات محل قرارگیری افراد گروه مقابل است. با ابزار و وسایل خاصی که دارید، می‌توانید افراد گروه مقابل را بیهوش کنید و دستگاه‌های همراه آن ها را که حاوی اطلاعات ارزشمندی هستند، هک کنید. حدود 40 نوع وسیله مختلف برای دستیابی به اطلاعات حریف در بازی وجود خواهد داشت. وجود بخش اطلاعات، منجر می‌شود که حتی بازیکنان تازه وارد به یک مپ جدید، نگرانی از بابت نا‌آشنایی با آن مپ نداشته باشند. نکته بعدی، کار گروهی است. کار گروهی، برتری و کلید موفقیت هر گروه است. ریشه گیم پلی سری Ghost Recon همین کار گروهی است. با تکیه بر این سه نکته کلیدی، حتی یک نفر به تنهایی با دستیابی به اطلاعات شما، می‌تواند یک گروه 4 نفره که این موارد را رعایت نکند، به راحتی از پا در آورد.

 

 

بعد از 5 سال انتظار، بالاخره یک عنوان جدید از سری بازی‌های محبوب Ghost Recon راه خود را به نمایشگرهای ما باز خواهد کرد. با قول‌هایی که Ubisoft در مورد اهمیت دادن به هر دو بخش شوتر و تاکتیکال بازی داده، امید می‌رود Future Soldier، بازگشتی پرفروق را برای این سری بازی‌ رقم بزند. بیشترین نگرانی از بابت سیستم استتار بازی است که امیدواریم بازی را بیش از حد آسان نکند و هم چنان همانند عنوان‌های گذشته، شاهد یک Ghost Recon تاکتیکی باشیم، نه یک عنوان خطی و متمرکز بر بخش شوتر. همان طور که احتمالا در جریان هستید، چندی پیش Ubisoft در ادامه جریان حمایت‌های بی دریغ و خالصانه خود از قشر Future Soldier ،(!)PC Gamer را برای این پلتفورم با Ghost Recon: Online جایگزین کرد. ولی بعدا خبر داد که پورت نسخه PC هم در دستور کار آن ها قرار دارد. پس عاشقان سبک تاکتیکال شوتر، اگر از شوترهای تکراری این چند وقت خسته شده‌اید، آماده پذیرایی از اشباح در ماه May باشید.



           
یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, ::
Amin AA77

http://up.iranblog.com/images/m6vtrapq16lluf67xj2.gif                                    

  

اولین تریلر رسمی از این بازی برای کنسول "Xbox 360" شامل بخشهای سینمایی و گیم پلی



           
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, ::
Amin AA77

http://up.iranblog.com/images/m6vtrapq16lluf67xj2.gif

یکی دیگر از بازی های جدید Capcom عنوان Street Fighter X Tekken است که مبارزان Tekken و Street Fighter را رو در روی یکدیگر قرار می دهد. سیستم مبارزه های این عنوان بسیار خوب از کار درآمده و در کنار این موضوع، المان های جدیدی در این بازی به سبک مبارزه ای معرفی شده اند. تغییراتی که در این بازی مشاهده می کنید، آنقدر خوب هستند که طرفداران سبک بازی های مبارزه ای به شدت از آن استقبال کنند. این بازی برای شخصیت هایی که در آن مشاهده می کنید، قابلیت های متعددی را در نظر گرفته که باعث شده بازی حس رقابتی بیشتری داشته باشد.

هر یک از شخصیت های بازی دارای 3 جایگاه مختلف هستند که باعث می شوند در هنگام اجرای فنون مختلف از قدرت بیشتری استفاده کنید و حرکات سریعتری را اجرا کنید. ضربه ها با استفاده از این قابلیت ها بسیار تأثیرگذارتر هستند و یک گیم پلی هیجان انگیزتر را به وجود آورده اند. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که این قابلیت ها در 2 بخش دفاعی و حمله ای قابل اجرا هستند. البته این قدرت ها در زمانی قابل استفاده هستند که بازیکنان به اندازه کافی به حریف ضربه زده باشند. این قدرت ها را می توان یکی از المان های استراتژیک بازی دانست که باید از آن ها در جاهای مناسب و لحظه درست استفاده کرد. شاید بتوان این موضوع را با بخش چندنفره بازی هایی مانند Call of Duty و Battlefield مقایسه کرد.

این موضوع یک استراتژی جدید برای بازی های مبارزه ای به وجود آورده است. یک قابلیت تازه در این بازی وجود دارد که Assist Games نامیده می شود و بازی را بسیار هیجان انگیز کرده است. Assist Games باعث می شود که بازیکنان بتوانند در مواقع حساس یک عقب نشینی استراتژیک داشته باشند. این قابلیت، برخی از ضربه ها را به صورت خودکار دفع می کند، اما استفاده از این قدرت نیز باعث می شود که میزانی از قدرت ویژه شما کم شود. این المان جدید باعث شده که در برخی قسمت ها شخصیت بازی چند حرکت خودکار نیز اجرا کند و همچنین بازیکنان تازه کار این سری از بازی ها بتوانند فرصت بیشتری برای قدرت نمایی در محیط های آنلاین و بازی با افراد باتجربه تر داشته باشند.

از دیگر قسمت های جدید بازی، می توان به مد جدیدی اشاره کرد که Pandora نام دارد که به احتمال زیاد بسیاری از بازیکنان این عنوان، آن را تجربه خواهند کرد. سیستم Pandora یک Hail Mary Type Mode است که بازیکنان می توانند در زمانی که سلامتی بازیکن حریف در سطح زرد قرار دارد، از آن استفاده کنند. با استفاده از این مد می توانید ضربه بسیار قوی ای به دشمن وارد کنید و او را به یکباره شکست دهید. البته باید به این موضوع اشاره کرد که در این قسمت تنها 10 ثانیه برای شکست دادن حریف زمان دارید. در غیر این صورت، باید مبارزه را از اول شروع کنید.

Pandora Mode یکی از قسمت های هیجان انگیز SXT به حساب می آید و این امکان را به وجود می آورد که بازیکنان طعم شکست یا پیروزی در لحظه آخر را بچشند. در نمایش های مختلف، بازیکنانی که این قسمت را تجربه کرده بودند، به این موضوع اشاره کردند که این قسمت برای بازیکنان حرفه ای بسیار هیجان انگیز و چالش برانگیز خواهد بود و عمق بیشتری به مبارزات بخشیده است. شاید بخش گیم پلی در خیلی از بازی های موجود در بازار تغییر کرده باشد، اما Street Fighter X Tekken هنوز یکی از بهترین و سریعترین بازهای مبارزه ای است که می توانید آن را تا مدتی دیگر تجربه کنید. اکشن بازی بسیار لذت بخش و دوست داشتنی است و این همان چیزی است که همه از این عنوان انتظار دارند. حرکات جدید و فوق العاده ای که در این بازی انجام می دهید، بسیار هیجان انگیز هستند و باعث شده اند که این عنوان به یکی از بازی های خوب Capcom تبدیل شود.



           
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, ::
Amin AA77

http://up.iranblog.com/images/m6vtrapq16lluf67xj2.gif


GTA V

به تازگی ویدیوی جدیدی در یوتیوب پخش شده است که ویژگی های جدیدی از Grand Theft Auto V را نشان می دهد این ویدیو توسط GTAV Network فرستاده شده است

 

به نظر می رسد که GTA V شامل ویژگی ها زیر خواهد بود.

 

محیط های بازی :

 

GTA V اولین بازی جهان ازادی خواهد بود که ویژگی  های یک محیط واقعی از جمله  باد ، گرد و غبار ، مه دود ، ییلاق کوهستانی و مواردی بیشتر را دارا می باشد.

 

حیوانات خانگی و وحشی :

 

در صحنه اول تریلر رسمی GTA V یک سگ قابل مشاهده است احتمالا حیوانات بیشتر هم در بازی وجود دارد و همچنین گزینه ای برای نگه داشتن حیوانات خانگی هم به نظر می رسد که در دسترس باشد.

 

اتومبیل های قابل تغییر :

 

بازکنان می توانند سقف اتومبیل ها را باز و یا بسته کنند.

 

ورزشگا ه :

 

مجموعه های ورزشی در بازی وجود دارد . کار کردن و تغییر هیکل بازیکن به نظر می رسد که یکی از قابلیت های جدید بازی باشد

 

بهبود هوش مصنوعی :

 

هوش مصنوعی تا حد زیادی بهبود یافته است . NPC های بازی می توانند در سالن های ورزشی تمرین کنند . مواد مخدر خرید و فروش کنند ، در مزارع کار کنند ، در چادر هایی که زیر پل ها بنا شده اقامت کنند و خیلی موارد بیشتر. 



           
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, ::
Amin AA77

مایش سینماتیک زیبا و پرهیجان که بخشی از رخ داد داستانی بازی را به تصویر می کشد

  

http://up.iranblog.com/images/m6vtrapq16lluf67xj2.gif



           
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, ::
Amin AA77

بازی Yakuza: Dead Souls یک ایده کاملاً جدید و شاید تعجب برانگیز از سازندگان این سری از بازی ها است. در خیلی از فیلم ها و بازی های کامپیوتری ای که در این روزها وارد بازار می شوند، می شود اثری از زامبی ها پیدا کرد. این شخصیت های کلیشه ای دنیای بازی های کامپیوتری قرار است در ماه مارچ در یکی از جدیدترین نسخه های سری بازی های Yakuza قرار بگیرند. Yakuza: Dead Souls یک جهت تازه در این سری از بازی ها به وجود آورده و کاری کرده که مسیر آن از نسخه های قبلی بسیار متفاوت باشد.

بعد از عرضه 4 نسخه مختلف از سری بازی های Yakuza کمپانی Sega تصمیم گرفته تا شخصیت های این مجموعه که کازوما کریو (Kazuma Kiryu)، شون آکیاما (Shun Akiyama)، گورو ماجیما (Goro Majima) و ریوجی گودا (Ryuji Goda) را به یک دنیای Zombie Apocalypse ببرد. موجودات مرده ای که در شهر Kamurocho راه می روند و قرار است تا 4 شخصیت بازی، آن ها را نابود کنند. در دمویی که از این عنوان منتشر شده، بازی همانند Yakuza 4 به شکلی بسیار مرموز شروع می شود. آکیاما روی مبل خوابیده و یک مجله روی صورتش قرار دارد. در همین زمان، یک زامبی وارد اتاق او می شود و شروع به از بین بردن وسایل می کند و همین جا است که گیم پلی بازی شروع می شود. اولین تغییری که در این بازی مشاهده می کنید، این است که سلاح ها نقش بسیار پررنگ تری را ایفا می کنند.

در نسخه های قبلی، مبارزه های تن به تن از اهمیت بیشتری برخوردار بودند، اما به دلیل اینکه نمی شود با زامبی ها به صورت تن به تن مبارزه کرد، ضربات مشت و لگد جای خودشان را به گلوله های مختلف داده اند. بازیکنان در این نسخه سلاح هایی با تیرهای بی نهایت در اختیار دارند و تا جایی که بخواهند، می توانند به سمت زامبی ها تیراندازی کنند. اینجاست که ممکن است بازیکنان حرفه ای این سری از بازی ها سوال کنند بر سر Heat Gauge این سری چه آمده است. در نسخه های قبلی باید مدت زمان زیادی منتظر می ماندید تا بتوانید با استفاده از Heat Gauge یک ضربه نهایی بسیار فوق العاده اجرا کنید. همان طور که انتظار می رفت، با از بین بردن زامبی ها می توانید به میزان Heat خود اضافه کنید.

البته این قسمت در Dead Souls با نام Heat Sniping شناخته می شود. با استفاده از این قدرت می توانید چند هدف مختلف را در یک لحظه از بین ببرید. از این قابلیت می توان در لحظه ای استفاده کرد که گروهی از زامبی ها شما را محاصره کرده اند. در این زمان می توان به وسیله سلاح Snipe یک گروه بزرگ از زامبی ها را با لذت فراوان از بین برد. طرفداران این سری از بازی ها نیز ممکن است به سمت این نسخه جذب شوند، اما باید به آن ها گفت که Dead Souls شباهت زیادی به شماره های قبلی ندارد و نباید انتظار یک Yakuza اصیل را از این بازی داشته باشند. در ادامه بازی، کازوما را مشاهده می کنید که در وضعیت بدی قرار دارد و زامبی ها به سمت او حمله ور شده اند.

در این صحنه به این موضوع پی می برید که استفاده از سلاح ها در این بازی چقدر خوب از کار درآمده است. در این بازی هر زمان که به مشکل برخوردید، کافی است از سلاحی که در دست دارید، استفاده کنید. سلاح، یک آچار فرانسه برای این بازی به حساب می آید و چاره تمام مشکلات است. این بازی یک عنوان کاملاً جذاب و سرگرم کننده خواهد بود، اما نکته اصلی اینجاست که باید کنترل خوبی هم داشته باشد. اینجاست که Sega باید اطمینان پیدا کند که کنترل این بازی به شکلی باشد که بازیکنان بتوانند نهایت لذت را از این عنوان ببرند. نتیجه نهایی Yakuza: Dead Souls باید یک بازی خوب، اما جدا از سری Yakuza باشد.

     http://up.iranblog.com/images/m6vtrapq16lluf67xj2.gif

 



           
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, ::
Amin AA77

Ubisoft با Far Cry 3 مبارزات بی پایانی خلق کرده و به شما این اجازه را می دهد که هر طور که می خواهید با دشمنان مبارزه کنید. مثلاً از فاصله دور با اسلحه تک تیرانداز حساب آن ها را برسید، با اسلحه خود به دل دشمن بزنید و همه را به گلوله ببندید و یا یک C4 به جیپ وصل کنید و آن را با سرعت به مرکز پایگاه دشمن بفرستید. اما تمام این مبارزات به یک داستان اصلی وابسته هستند. داستان، دیگر همانند Far Cry 2 سیاسی نیست و بیشتر شخصی است و پیرامون خشونت و دیوانگی و شخصیت هایی که همه آن ها مشکلی در مغز خود دارند، روایت می شود. در یکی از مراحل جیسون برادی (Jason Brody) شخصیت اصلی بازی، در یک غار زخمی شده و با بیرون آمدن از آنجا سعی دارد تا یک دکتر پیدا کند.

به محض اینکه از غار بیرون بیایید و خانه های سفید جزیره را ببینید، متوجه می شوید که در یک جزیره استوایی بسیار زیبا هستید. با کمی جستجو دکتر را پیدا می کنیم که نام او ارنهارد (Dr. Earnhardt) است. همانطور که گفته شد، تمام شخصیت های جزیره به نظر روانی هستند. دکتر ما هم از این قاعده مستثنی نیست. او در قبال درمان شما، می خواهد که مقداری قارچ از یکی از غارهای اطراف برای او بیاورید. Far Cry 3 تماماً یک تیراندازی نیست. این بازی در مورد Platforming و کشف مکان های تازه هم هست. شما می توانید از مکان های بلند بالا بروید و یا وارد یک غار شوید و بخواهید یک حوض به نظر کوچک را در یک غار بررسی کنید.

وقتی قارچ را پیدا می کنید و از غار فرار می کنید، شب شده است. همانطور که مشاهده کردیم، Far Cry 3 تنها جنبه فیزیکی ندارد، بلکه کم کم به مشکلات روانی مردم جزیره هم پی خواهیم برد. دکتر ارنهارد دیوانه است و تمام آدم بدهای داستان هم همینطور. شما بعد از تزریق دارو، کم کم متوجه می شوید که شبیه به آن ها می شوید و برادی هم ممکن است عقل خود را از دست بدهد. او تا قبل از شروع داستان، یک آدم معمولی بود که با نامزد و دوستان خود وارد این جزیره می شوند و ناگهان همه چیز تغییر می کند.

دن ری (Dan Ray) تهیه کننده بازی می گوید: "از همان ابتدا می دانستیم که Far Cry 3 خیلی احساسی و خشن خواهد بود و کلمه "دیوانگی" بارها در بازی شنیده می شود و هر سری معنی خود را پیدا می کند و تعریف این کلمه وقتی وارد بازی شد که ما شخصیت واس (Vaas) را خلق کردیم. واس تنها یکی از آدم بدهای Far Cry 3 است که می توان او را یک روانی واقعی دانست." مایکل ماندو (Michael Mando) بازیگر شخصیت واس می گوید: "او آدمی است که اصلاً فرق بین اینکه چه چیزی می گوید، چه چیزی فکر می کند و چه کاری می کند را نمی داند. وقتی Ubisoft شخصیت واس را به من معرفی کرد، او آدمی جدی، احساساتی و خشک بود. من به شخصه اصلاً این طور نیستم و به همین خاطر نمی خواستم او هم اینطور باشد. به همین خاطر من به طور کلی برعکس شخصیت او رفتار کردم.

واضح بود که نقش را به من نخواهند داد، ولی یک هفته بعد مأمور کارهای من زنگ زد و گفت Ubisoft خیلی از این اجرا خوشش آمده و قصد دارد شخصیتی بر مبنای اجرای تو درست کند. به شخصه فکر نمی کنم که واس آدم روانی ای باشد. اگر به زیر پوست او نگاه کنید، درد و رنج را خواهید دید و فکر می کنم همه چیز از همین یک مورد ریشه گرفته است." کمی جلوتر برادی قصد دارد که به پایگاه واس حمله کند. او مخفیانه پشت یکی از نگهبان ها می رود، چاقوی او را از جیبش درمیاورد و وی را می کشد و به همین شکل چند نفر دیگر را هم از بین می برد. Ubisoft Montreal قول مبارزات 360 درجه را داده است. یعنی در یک زمان ناگهان می توانید بازی را از مخفی-کاری به یک تیراندازی تبدیل کنید. بازی دارای Set-Pieceهای زیادی شبیه به Call of Duty است و در عین حال اصلاً خطی نیست.

Ubisoft با بازگشت به فضای جزیره مانند Far Cry 3 قصد دارد تکنولوژی خود را به رخ بکشد. آن ها می گویند که قصد داشته اند یک اکوسیستم کاملاً زنده خلق کنند. فضایی که در هر بخش آن زندگی و حرکت دیده می شود. این دنیا خیلی وحشی هم هست. ممکن است در زیر آب با موجودات خطرناکی روبرو شوید. ممکن است به جنگل بروید و همینطور که بیشتر به عمق آن وارد می شوید، خطرها و موجودات بیشتری منتظر شما باشند و در عین حال می توانید شما شکارچی جنگل باشید. ممکن است حتی متوجه یک آفتاب پرست در کنار خود نشوید، ولی وقتی وارد آب شدید و یک کوسه به شما حمله کرد، مسلماً متوجه او خواهید شد! Ubisoft سعی کرده در هر بخش جزیره، یک سورپرایز برای شما داشته باشد. مثلاً اگر یک فانوس دریایی را در شب می بینید و به سمت آن حرکت می کنید، ممکن است وقتی به آنجا می رسید، اصلاً با چیزی که فکر می کردید روبرو نشوید. این که تاریخچه این جزیره چیست و چرا مردمان آن اینطور هستند، یکی از بزرگترین سوال های داستان بازی است.

http://up.iranblog.com/images/m6vtrapq16lluf67xj2.gif

 



           
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, ::
Amin AA77

http://up.iranblog.com/images/m6vtrapq16lluf67xj2.gif زمانی که در حال انجام یک بازی تیراندازی اول-شخص هستید، تنها دست شخصیت اصلی بازی را مشاهده می کنید. آیا تا کنون به این موضوع فکر کردیده اید که این شخصیت اصلی به چه صورت ساخته می شود و حرکات آن که کاملاً توسط بازیکنان اجرا می شوند، به وسیله چه کسی اجرا می شوند؟ شاید به این موضوع نکرده باشید و یا شاید با خود فکر کرده اید که تمام این قسمت ها به وسیله کامپیوتر انجام می شوند و از بازیگری برای ایفای نقش اصلی یک عنوان اول-شخص استفاده نمی شود. اگر به این موضوع باور داشته باشید، پس با فردی به نام یارون (Yaron) آشنایی ندارید و نام او را نیز نشنیده اید.

او کسی است که نقش دست دیجیتالی دنیای بازی های کامپیوتری را دارد. یارون در دنیای بازی های کامپیوتری با نام لون ولف (Lone Wolf) شناخته می شود و تا کنون مدل شخصیت هایی بوده که در عنوان هایی مانند Killzone 2 ،Saints Row ،Section 8 و Call of Duty: Modern Warfare 3 دیده اید. او را تنها به وسیله اسحله ای که در دست دارد، می شناسید. آخرین کاری که او انجام داده، ایفای نقش در بازی The Darkness II بوده است. یارون را تا مدتی دیگر در نقش جکی استاکادو (Jackie Estacado) مشاهده خواهید کرد. او در شهر اورشلیم رندگی می کند و از جمله کسانی بود که دوست داشت اوقات آزادش را در بازی های کامپیوتری سپری کند. او کارش را با بازی Counter-Strike و با 10 نفر دیگر از دوستانش آغاز کرد.

یارون سریعاً مورد توجه علاقه مندان به بازی Counter قرار گرفت و همین موضوع باعث شد تا بازیسازان مختلف نیز به او توجه کنند. پس از مدتی، یک استودیوی بازیسازی کوچک به نام Pumpkin Effect از او در چند پروژه دیگر استفاده کرد، اما اکنون یارون به عنوان یک Freelance Gun Designer به صورت تمام وقت فعالیت می کند. او تا کنون در بازی های بزرگی قرار داشته که بسیاری از ما آن ها را تجربه کرده ایم. در بازی The Darkness II، سلاح ها تنها دوست شما نخواهند بود. Demon Armها نیز در کنار شما وجود دارند و باعث شده اند که جکی خشونت زیادی را از خودش نشان دهد.

یارون درباره کارش به این موضوع اشاره می کند که: "من همیشه کاری می کنم که مطمئن شوم سلاح به بخش مهمی از بازی تبدیل شده و طوری سلاح را نگه می دارم که حس خوبی به بازیکنان منتقل کند. حمل سلاح و حرکت با آن باید به صورتی انجام شود که بازیکنان دید خوبی روی محیط داشته باشند تا تمام تمرکزشان روی جنگ باشد." در طول بازی با سلاح های مختلفی مواجه می شوید که شخصیت اصلی بازی باید آن ها را حمل کند. سلاح هایی مانند Handgunها، Submachine Gunها، Shotgunها و Assault Rifleها از جمله این سلاح ها هستند. یارون می گوید که سلاح مورد علاقه اش، Dual Pistolهای جکی است. او درباره این موضوع می گوید: "این ها یکی از سلاح های مورد علاقه من هستند و با آن ها می توان نمایش های فوق العاده ای را اجرا کرد.

من تصویری از آن ها را هم در اتاقم دارم." یارون تا قبل از اینکه وارد پروژه The Darkness شود، اطلاعی از کمیک های این سری نداشته، اما با مطالعه آن ها به نظر می رسد که او از کارش بسیار لذت می برد. او با خواندن کمیک ها به شکلی بسیار خوب و واقعی سلاح ها را در این بازی حمل می کند و نمایش بسیار زیبایی را اجرا می کند. یارون درباره کارش می گوید: "المان هایی که جکی دارد، باعث می شود اجرای حرکات او بسیار هیجان انگیز باشد. حضور داشتن در تاریکی حس اسرار آمیزی دارد. با در نظر گرفتن این المان ها، اجرا کردن واقعی آن ها بسیار جالب است. شخصیت جکی الهام های زیادی به من می دهد و باعث شده تا کار من بهتر شود." یارون بیش از 10 سال است که نقش دستی را ایفا کرده که سلاح های مختلفی را حمل کرده است. بازی The Darkness II که کار جدید یارون است، در ماه فبریه راهی  بازار می شود.

 



           
پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, ::
Amin AA77

http://www.mediafire.com/download.php?krccz04fekr8861  لینک مدیافایر              http://up.sibdownload.com/images/7xoosv00lwlsqeguy1ql.jpghttp://up.iranblog.com/images/m6vtrapq16lluf67xj2.gif



           

http://www.mediafire.com/?1s1cpcdu8ufng75  لینک دانلود مدیافایر http://up.sibdownload.com/images/065yu1cpfas0x7td0gqq.jpghttp://up.iranblog.com/images/m6vtrapq16lluf67xj2.gif



           
جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ::
Amin AA77

 

 

امروز برای شما کاربران عزیز نرم افزار مفید و کاربردی PES 2012 ML Money رو آماده دانلودکردم. توسط این برنامه شما می‌توانید پول و اعتبار تیم‌هاتون در مسترلیگ رو تا هر چقدر که می‌خواهید افزایش دهید

 

 http://www.mediafire.com/?30t20x5pqv3l2f8        لینک دانلود مدیافایر

 

راهنمای استفاده از ترینر:

۱ – توسط ترینر فایل FLxx.bin را از پوشه save بازی open کنید.

۲ – مقدار پول را به دلخواه افزایش دهید.

۳ – دکمه “accept and save” را فشار دهید.

 

توجه: برای اجرای این نرم افزار نیاز به dot Net Framwork 4.0  دارید.

لینک دانلود مستقیم نرم افزار NET Framework 4.0



           
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, ::
Amin AA77

Silent Hill: Downpour احتمالاً آن بازی ای نباشد که انتظارش را دارید. مضامین زیادی مثل تغییر آهنگساز بازی که دیگر آکیرا یامائوکا (Akira Yamaoka) نیست و سیستم گشت و گذار در شهر Silent Hil و... از نسخه های قبل حذف شده اند. بجای این موارد، بازی بیشتر روی مبارزات و معماها تمرکز کرده است. محله های جدیدی را ملاقات خواهید کرد و مکانیزم باران (همانند اسم بازی) خیلی مهم است. اما وقتی کمی از بازی را تجربه کنید، متوجه می شوید که Downpour درگیر کننده ترین Silent Hill است که تا به حال تجربه کرده اید. آخرین نمایش بازی در چند ماه قبل، آنچنان از نظر تکنیکی خوب نبود و معلوم بود بازی به زمان بیشتری نیاز دارد.

خوشبختانه Konami از این موضوع آگاه شد و بازی را عقب انداخت و با حرکتی درست آن را در ماه مارچ عرضه می کند و خوشبختانه امروز بازی بسیار باکیفیت تر از قبل شده است. Downpour یک عنوان جدا از بازی های قبلی است. بازی، اکشن حساب شده تری دارد و کمی خطی تر است. در Silent Hillهای قبلی بیشتر زمان شما صرف حرکت در شهر بود، ولی این شماره سینمایی تر شده و به سرعت از یک Set Piece به Set Piece دیگر می روید. داستان بازی در مورد یک زندانی به نام مورفی پندلتون (Murphy Pendleton) است که قرار است از یک زندان به زندانی دیگر انتقال داده شود که در بین راه اتوبوس حامل زندانی ها تصادف می کند.

او موفق می شود از اتوبوس جان سالم به در ببرد و وارد شهر دوست داشتنی Silent Hill شود! ما اطلاعات کمی از مورفی و گذشته او داریم، ولی در طول بازی هر چه که بیشتر جلوتر می روید، اطلاعات بیشتری در مورد او بدست می آورید. مبارزات نقش مهمی را در Downpour ایفا می کنند، ولی شبیه به نسخه های قبل نیستند. اسلحه و تیر برای آن، خیلی سخت پیدا می شود و وقتی با یک دشمن روبرو می شوید، باید نزدیک او شده و شخصاً از خجالت وی دربیایید! برای این کار، باید با سلاح های سرد مثل آچار، چاقو و یا حتی یک تکه سنگ که از روی زمین برداشته اید، مبارزه کنید.

با استفاده از آچار و یا سنگ های بزرگ می توانید قفل های بعضی درها را بشکنید و به محیط های جدید وارد شوید. شما تنها می توانید یک سلاح در طول بازی در دست داشته باشید و همین موضوع باعث تنوع مبارزات و استفاده از سلاح های مختلف شده است. اولین باری که مورفی وارد دنیای کابوس مانند و غیر معمولی می شود، او را گیج و ترسیده می بینیم. این سکانس پر از تصاویر خوفناک مثل قفس هایی که با اعضای بدن انسان به هم وصل شده اند و یا دیوارهای مخروبه و محیط هایی که برعکس سکوتشان، حرکتی ریز و مرموز دارند، است. ناگهان ضبط شروع به خواندن می کند و آهنگ Born Free را در آن می شنویم. گلوله ای نورانی شما را تعقیب می کند و هیچ توضیحی برای هیچ یک از این موضوعات وجود ندارد.

تنها یک هدف در ذهن مورفی و شما وجود دارد و آن هم چیزی نیست جز فرار. دنیای دیگر و کابوسناک بازی در حقیقت جهنمی است که خود مورفی برای خود درست کرده است. شما باید از موانع آن جاخالی دهید و یا از زیر آن ها رد شوید و تا می توانید فرار کنید. ترس بازی به شدت زیاد است و به خوبی حس دلهره سری را بازگردانده است. تمام مضامین بازی مرتبط با گناه ها و شخصیت مورفی است و هیچ چیز بی منطقی در آن وجود ندارد. ممکن است خیلی از مضامین غیرمتعارف باشند، ولی مسلماً تا پایان بازی با علت آن ها آشنا خواهیم شد. برای کسانی که بعد از Silent Hill 2 زیاد نسخه های بعد را قبول نداشتند، Downpour یک تولد دوباره است و بازی جدا از مدرن شدن، به شدت به مضامین اصلی نسخه های قبل وفادار است و در عین حال جرأت ریسک و اضافه کردن المان های جدید را هم داشته است. منتظر یک کابوس دیگر در شهر Silent Hill باشید.



           
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.