بازی های رایانه ای AA77

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب ۳D Bigfoot Racing را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

mobile game 1 بازی بسیار زیبا و جذاب ۳D Bigfoot Racing جاوا

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:, ::
Amin AA77

بازی جدید و جذاب  WormsForts3D  را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

worm ms32 بازی بسیار زیبا و جذاب  WormsForts3D جاوا

 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...


           
شنبه 23 مهر 1390برچسب:, ::
Amin AA77

Java Games Collection 2011

پکیج جدید بازی های پر طرفدار و زیبا برای گوشی های Java در سایز ۲۴۰×۳۲۰ که مجموعه ای از بهتیرن بازیهایی است که برای این سری از گوشی ها ارائه شده امیدوارم مورد توجه دوستان قرار بگیره  زیاد درخواست شده بود                                                           


   دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:, ::
Amin AA77

همانطور که می دانید بازی های جاوا محدود به سیستم عامل های خاص نبوده و در اکثر گوشی های موبایلی که جاوا را پشتیبانی می کنند ، قابل نصب و اجرا می باشند . از میان بازی های جاوایی ، بازی های تحت شبکه بلوتوث نیز به دلیل جذابیت خاص خود ، محبوبیت زیادی دارند .مجموعه ای که هم اکنون تقدیم شما می گردد ، شامل ۱۰ بازی جاوا بلوتوثی می باشد  .

 

java games مجموعه بي نظير از 10 بازي بلوتوثي با فرمت جاوا

   دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 11 مهر 1390برچسب:, ::
Amin AA77

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.