بازی های رایانه ای AA77
           
30 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77

Need For Speed: Most Wanted

SaveGame                                                     دانلود:
SaveGame                                                     دانلود:
SaveGame                                                     دانلود:
SaveGame (submitted by NIKI)                        دانلود:

http://media.giantbomb.com/uploads/1/12809/832771-need_for_speed_most_wanted_large.jpg



           
30 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77

 

رمز بازی: نتیجه:
give all گرفتن تمام اسلحه ها
god ضد ضربه
noclip حالت غیب شدن
notarget دشمنان شما را نمی شناسند
give ammo تیر پر شود
jump_height # اندازه پرش (حداکثر = 39)
timescale # زمان بازی (حداکثر = 1.00)
cg_LaserForceOn 1 تمام تفنگها لیزر داشته باشند

http://www.intkeys.com/images/call_of_duty_4_modern_warfare_box__52500.jpg



           
30 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77
 
 
 
برای اجرای ترینر اول ترینر را از حالت زیپ خارج کنید بعد ترینر رو در محلی که بازی رونصب کردید کپی کنید و اجرا کنید
 


           
30 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77
 
 
برای اجرای ترینر اول ترینر را از حالت زیپ خارج کنید بعد ترینر رو در محلی که بازی رونصب کردید کپی کنید و اجرا کنید
 


           
30 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77
 
 
برای اجرا کردن ترینر اول ترینر را از حالت فشرده خارج کنید بعد در محل نصب بازی کپی کرده و اجرا کنید
 
 

 



           
30 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77
 
 
برای اجرای ترینر اول ترینر را از حالت زیپ خارج کنید بعد ترینر رو در محلی که بازی رونصب کردید کپی کنید و اجرا کنید و دکمه info را بزنید تا دستور عمل های ترینر نمایش داده شود
 
 
 


           
30 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77

سرانجام پس از مدت ها انتظار برای اولین بار در پردیس موبایل بازی جـدید و فوق العاده جذاب Call Of Duty 7: Black Ops Mobile را برای شما آماده کردیم.

یک بازی گرافیکی اکشن جذاب با فرمت جاوا در سایزهای ۱۲۸×۱۶۰ , ۱۷۶×۲۰۸ , ۲۴۰×۳۲۰ , ۳۲۰×۲۴۰ , ۳۵۲×۴۱۶ , ۳۶۰×۶۴۰ که توسط شرکت معروف GLU ساخته شده است که هم اکنون میتوانید در یک فایل زیپ شده از سایت پردیس موبایل دریافت نمائید و لذت ببرید .

 

حجم :۳,۲۴ مگابایت
رمز عبور : www.pardismobile.com

لینک دانلود : کلیک کنید .

منبع



           
27 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77

سال 2010 یکی از بهترین و موفق ترین سال ها برای صنعت بازی های کامپیوتری و بازیکنان سراسر دنیا بود. اما در بین سیل عظیم بازی ها که در سال 2010 عرضه شدند، بازی هایی وجود داشتند که بازی کردن آن ها به شدت به همه بازیکنان توصیه می شود. در این لیست 10 بازی ای را معرفی می کنیم که در سال 2010 باید آن ها را بازی می کردیم!

Bayonetta


بازی Bayonetta کار جدید بازیساز معروف هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) است که بازی هایی مانند Devil May Cry 1 و Resident Evil 2 را در کارنامه خود دارد. Bayonetta جزو اولین بازی هایی بود که در سال 2010 بسیار سر و صدا کرد. اکشن نفس گیر و گیم پلی فوق العاده این بازی یکی از نقاط قوت آن به شما می رود. اما گرافیک نه چندان خوب بازی باعث شد تا خیلی ها دست به این بازی هم نزنند. اما Bayonetta یک بازی بسیار جذاب است که ارزش بازی کردن را دارد و شما را درگیر یک تجربه منحصر به فرد می کند.

Mass Effect 2


سری بازی های Mass Effect محصول استودیوی بازیسازی BioWare جزو یکی از بهترین بازی های این استودیو و پلتفرم Xbox 360 به شمار می روند. سری بازی های Mass Effect شاید به دلیل جو تخیلی و غیر واقعی ای که دارند، مورد توجه خیلی از بازیکنان قرار نگرفته باشند. اما این بازی اکشن-نقش آفرینی با خط داستانی خوب باعث می شود که شما تنها با پنج دقیقه بازی کردن خود را درون بازی احساس کنید. Mass Effect 2 شما را وارد دنیایی می کند که تا کنون شبیه آن را تجربه نکرده اید. کهکشان راه شیری را می توانید به وسیله این بازی جستجو کنید.

Metal Gear Solid: Peace Walker


دنباله سری بازی های Metal Gear Solid آن هم روی PSP باعث خوشحالی طرفداران این کنسول دستی شد. MGS: Peace Walker فصل جدیدی را در بین بازی های PSP آغاز کرد. گرافیک بسیار خوب این بازی روی این کنسول دستی باعث شگفتی همگان شد. وجود آیتم ها و راه کارهای بی شمار برای انجام این بازی، Peace Walker را به یک اثر استثنایی تبدیل کرده است.

Heavy Rain


دیوید کیج (David Cage) با Heavy Rain سبک جدیدی را در بازی های کامپیوتری ابداع کرد. سبکی که خلق آن نیاز به ریسک بالایی داشت و ممکن بود از سوی بازیکنان مورد توجه قرار نگیرد. داستان کاملا تغییر پذیر باعث شد تا هر بازیکن یک تجربه منحصر به فرد را کسب کند و با حالت متفاوتی بازی را به پایان برساند. حس انتخاب و تصمیم های بسیار مهم، فضای بسیار خوبی را در بازی به وجود آورده است. این بازی را می توان یک عنوان بسیار ستودنی و سرشار از خلاقیت نامید.

Deadly Premonition


بازی Deadly Premonition عنوان چندان معروف و عالی ای نیست. از گرافیک خوبی بهره نمی برد و دارای باگ های زیادی هم هست. اما ورند داستانی و گیم پلی خوب آن باعث می شود که این بازی حرف هایی برای گفتن داشته باشد. Deadly Premonition شاید با الگوبرداری از بازی هایی مانند Alan Wake و Silent Hill ساخته شده باشد، اما مواردی را در خود قرار داده که باعث می شود علاقه مندان به سبک ترسناک (Horror) حتما آن را بازی کنند.

LIMBO


یکی دیگر از عنوان هایی که در قسمت بازی های Arcade امسال مورد توجه قرار گرفت، بازی LIMBO بود. بازی LIMBO یک شگفتی کامل در بین عناوین Arcade به شمار می آید. یک بازی سیاه و سفید که محیط های منحصر به فردی را به نمایش در می آرود. روند گیم پلی و سیستم معماهای بازی بسیار زیبا است. حس تنهایی به خوبی در بازی موج می زند و بازیکنان را در فضای خود غرق می کند.

Red Dead Redemption


عنوان Red Dead Redemption ثابت کرد که Rockstar غول سبک Open-World است. بازی RDR یک عنوان بسیار عالی بود که بازی ای مانند Mafia II را از دور خارج کرد. این بازی نمایش بسیار خوبی از سرزمین های غرب و دوران گاوچران ها داشت. گرافیک بسیار خوب در کنار داستان عالی باعث شد تا این بازی به عنوان یکی از نامزدهای برترین بازی سال 2010 انتخاب شود.

God of War III


سری بازی های God of War دیگر به یک عنوان کاملا شناخته شده در بین بازیکنان تبدیل شده اند و تقریبا کسی را نمی توان پیدا کرد که نام این سری از بازی ها را نشنیده باشد. نسخه سوم این سری از بازی ها یک عنوان بسیار زیبا و شگفت انگیز بود. کریتوس (Kratos) در این شماره علیه خدایان جنگی بزرگ به راه انداخت و تک تک آن ها را از بین برد. در God of War III صحنه ها و مبارزه هایی را مشاهده کردیم که نفس را در سینه هایمان حبس کرد.

Need for Speed: Hot Pursuit


چند سالی بود که سری بازی های Need for Speed کاملا به یک بازی معمولی تبدیل شده و شهرت این سری از بازی ها را بر باد داده بودند. اما استودیوی بازیسازی Criterion به داد این سری از بازی ها رسید و Need for Speed را با عرضه  Hot Pursuit احیا کرد. این بازی را می توان شروع تازه سری بازی های NFS دانست و می تواند بازیکنان را دوباره با این سری از بازی ها آشتی دهد.

Star Wars: The Force Unleashed II


سری بازی های Forced Unleashed فصل تازه ای در سری بازی های Star Wars به شمار می آیند. اما این سری از بازی ها به دلیل داشتن داستانی منحصر به فرد و جذابیت های بصری، مورد استقبال بازیکنان زیادی در سرتاسر دنیا قرار گرفتند. TFU 2 دنباله ای بسیار خوب برای نسخه اول و یک بازی بسیار هیجان انگیز است. گیم پلی زیبا و اکشن نفس گیر آن شما را جذب دنیای جنگ های ستاره ای می کند. قطعا سال 2010 برای طرفداران Star Wars سال بسیار خوبی بوده است. این بازی هم جزو آن دسته از عناوینی است که حتما باید در سال 2010 بازی کنید!



           
27 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77


با سلام،
با ارائه شدن آپدیت های جدید ، این امکان بوجود اومد که با استفاده از فلش بتونید نسخه ی دموی بازی ها رو بدون استفاده از DVD اجرا کنید (برای این آموزش به یکی از دو آپدیت آخر نیاز هست.)
--------------------------------

فلش را به دستگاه وصل کنید و به بخش setting برید.

سپس USB Storage Device را انتخاب کنید.





در این قسمت 2 گزینه وجود دارد.که برای آماده سازی فلش برای اتصال به دستگاه و تبدیل شدن به یک مموریه xbox360 برای ذخیره ی سیو ها ، بازی ها و ... . (مثله هارد)



1-Configure Now : اگر این گزینه را انتخاب کنید ،تمام فضای فلش رو برای این کار استفاده می کنه.


2-Customize : اگر این گزینه رو انتخاب کنید ،مقدار استفاده از فضای فلش رو خودتون میتونید انتخاب کنید.(با توجه به مقداری که نیاز دارید.)




بعد از اتمام کار پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن کار نمایش داده میشه ...


*ممکن هم هست که فلشی که شما به دستگاه زدید رو دستگاه قبول نکنه ، که باید فلشتون رو عوض کنید.





عکس مربوط به بخش Customize

سپس برنامه ی USBXTAFGUI_v31 را از اینجا دانلود کنید :

دانلود

حالا فلش رو به PC بزنید و برنامه ی USBXTAFGUI_v31 رو اجرا کنید،


از برنامه روی file و سپس open drive کلیک کنید.




سپس شاخه های Root رو باز کنید (دمو ها رو شناسایی می کنه + ایدیه بازی) .
مسیر را تا آخر باز کنید ، تا به پوشه ی آخر که پوشه ی دمو هست برسید ، مانند عکس دمو در سمت راست نمایش داده میشه.


روی دمو کلیک راست کنید و inject رو انتخاب کنید ، صفحه ای برای پیدا کردن دمو باز میشه ، که دمو را باید انتخاب کنید ، بعد از انتخاب injectong file نمایش داده میشه، صبر کنید تا فایل را کامل انتقال بدهد ... بعد از اتمام فلش رو به دستگاه XBOX360 خود بزنید ، و به قسمت Game library برید، می بینید که Icon بازی وجود داره ، ok رو بزنید و Play Game را انتخاب کنید. منبع

isgamers.com/forum

           
22 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77


 

مراسم VGA نیز صبح امروز به قت ایران (4:30 دقیقه بامداد) شروع شد و در طی آن برترین بازی های سال 2010 در قسمت های مختلف انتخاب شدند. برترین بازی های انتخاب شده در مراسم Video Game Awards به شرح زیر است:

برترین استودیوی بازیسازی
BioWare


برترین بازی Wii
Super Mario Galaxy 2


برترین بازی Xbox 360
Mass Effect 2


برترین بازی PS3
God of War III

http://gamernode.com/upload/manager///News%20Images/Sony/godofwar31256765051.jpg
برترین بازی PC
StarCraft II: Wings of Liberty


برترین بازی برای کنسول های دستی
God of War: Ghost of Sparta


برترین بازی تیراندازی
Call of Duty: Black Ops


برترین بازی اکشن-ماجراجویی
Assassin’s Creed: Brotherhood


برترین بازی نقش آفرینی
Mass Effect 2


برترین بازی چندنفره
Halo: Reach


برترین بازی ورزشی ساخته شده از روی قهرمان ورزشی
Tiger Woods PGA Tour 11


 برترین بازی ورزشی گروهی
NBA 2K11


برترین بازی رانندگی
Need for Speed: Hot Pursuit


برترین بازی سبک موسیقی
Rock Band 3


برترین موسیقی های لایسنس شده
DJ Hero 2


برترین خوانندگی
Far Away by José González: Red Dead Redemption


برترین موسیقی ساخته شده برای بازی
Red Dead Redemption


برترین گرافیک
God of War III


برترین بازی کامپیوتری الهام گرفته شده
Scott Pilgrim vs. The World: The game


برترین صداگذاری برای شخصیت مرد
نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris) به جای شخصیت پیتر پارکر (Peter Parker) درAmazing Spider-Man و Spider-Man: Shattered Dimensions


برترین صداگذاری برای شخصیت زن
تریشیا هفلر (Tricia Helfer) به جای شخصیت سارا کریگان (Sarah Kerrigan) در StarCraft II: Wings of Liberty


برترین بازی دانلودی
Costume Quest


برترین DLC
Red Dead Redemption: Undead Nightmare


برترین بازی مستقل
LIMBO


پر طرفدارترین بازی سال 2011 
Portal 2


برترین بازی سال
Red Dead Redemption
 



           
21 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77

نوع فایل: rar STRONGHOLD 2.rar (112.6 KB



           
21 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77

 

کد عملکرد
SLURPEE Unlock John Cena Street Fight gear

WWE Smackdown vs. Raw 2011 Box Art



           
21 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77
برای اجرای ترینر اول ترینر را از حالت زیپ خارج کنید و دکمه Lunch از روی ترینر بزنید و بعد یک پنجر باز میشه
از توی اون بر روی آیکون بازیتون کلیک کنید
 


           
20 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77
برای اجرای ترینر اول ترینر را از حالت زیپ خارج کنید بعد ترینر رو در محلی که بازی رونصب کردید کپی کنید و اجرا کنید
 
 دانلود ترینر| لینک کمکی|لینک کمکی


           
20 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77
برای اجرای ترینر اول ترینر را از حالت زیپ خارج کنید بعد ترینر رو در محلی که بازی رونصب کردید کپی کنید و اجرا کنید
 
 


           
20 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77
 
برای اجرای ترینر اول ترینر را از حالت زیپ خارج کنید بعد ترینر رو در محلی که بازی رونصب کردید کپی کنید و اجرا کنید
 


           
20 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77
           
18 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77

3D Hunting 2010

  پسورد فایلها: www.softgozar.com



           
18 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77
 

اکنون نزدیک به پنج سال است که از ورود نسل فعلی کنسول ها می گذرد و نزدیک به پنچ سال دیگر هم تا آخر این نسل باقی مانده است. اگر از کمپانی هایی مانند Microsoft و Sony درباره نسل بعدی کنسول هایشان سوال کنید (با توجه به اینکه به تازگی هم کنترلرهای Kinect و Move نیز برای آن ها عرضه شده اند)، قطعا آن ها چیزی به شما نخواهند گفت. اما سوالی که همیشه ذهن بازیکنان را به خود مشغول می کند، این است که نسل جدید کنسول مورد علاقه آن ها چطور خواهد بود و چه امکاناتی را به همراه خواهد داشت؟ در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم. کنسول های نسل بعدی چگونه خواهند بود و چه چیزی در این نسل از کنسول ها وجود نداشته که دوست دارید آن را در نسل بعدی کنسول خود ببینید؟ در قسمت اول این مطلب به سراغ نسل بعدی کنسول Xbox می رویم. Xbox 720 یا Xbox 3 یا هر چیزی که دوست دارید اسمش را بگذارید، باید چه چیزی هایی داشته باشد؟ چه چیزهایی در Xbox 360 وجود ندارند که دوست دارید آن ها را در نسل بعدی این کنسول ببینید؟ موضوع کمی جالب شد، چرا که در این لحظه همه ما در تصورات خود کنسولی آرمانی را تجسم می کنیم. کنسولی که من به آن فکر می کنم، شاید با آن چیزی که شما فکر می کنید، تفاوت بسیاری داشته باشد. نکته ای که کاملا طبیعی به نظر می رسد، این است که این کنسول پیشرفت سخت افزاری خواهد داشت و حتما از Xbox 360 قوی تر خواهد بود. پس بهتر است که از این موضوع عبور کنیم و به مسائل بعدی بپردازیم.

اولین مسئله این است که بعد از Xbox 360 دیگر DVD به طور جدی از دور خارج می شود. اینجاست که یک فرمت جدید نیاز می شود. شاید در نگاه اول Blu-ray جایگزین مناسبی باشد، اما چرا از یک فرمت جدیدتر با فضای بیشتر استفاده نشود؟ فرمتی که بتواند بیشتر از 50 گیگ اطلاعات را روی خود ذخیره کند. شاید 100 گیگ اطلاعات؟ به نظر من 100 گیگ اطلاعات به نوعی پدر پدرسوخته دوستان Pirate باز را هم در می آورد! شاید هم اصلا در نسل جدید از دیسک برای عرضه بازی ها استفاده نشود. شاید بازی ها در نسل بعدی به صورت دیجیتالی قابل دسترس باشند. یعنی اینکه باید بازی جدید را از شبکه های آنلاین (سیستمی شبیه روش بازی های Arcade روی شبکه های آنلاین) خریداری کرد. البته شبکه Steam و Game for Windows Live هم اکنون بازی ها را به صورت آنلاین عرضه می کنند. لازم به ذکر است که این روش با استقبال بازیکنان و حتی سازندگان بازی هم مواجه شده، چرا که بازیکنان با قیمت کمتر بازی را خریداری می کنند و سازندگان هم از اینکه بازی آن ها کپی نمی شود خوشحال هستند. پس اگر در نسل بعدی دیدیم که کنسول جدید Xbox دارای Media خاصی برای بازی نبود، نباید تعجب کرد. البته اگر این کنسول از درایو Blu-ray یا چیزی جدیدتر برای پخش فیلم های جدید و... پشتیبانی کند، چندان بد هم نخواهد شد، چون علاقه مندان به فیلم کم نیستند. در دومین مسئله می توان به شبکه آنلاین اشاره کرد. شبکه Xbox Live تنها شبکه آنلاین بازی های کامپیوتری است که نزدیک به 8 سال عمر دارد.

استقبال زیاد کاربران از این شبکه باعث شده تا Xbox Live به شبکه بسیار قدرتمندی تبدیل شود که دیگر تنها یک فضا برای بازیکن ها نباشد. شبکه های اجتماعی مانند Facebook و Twitter، شبکه Last Fm برای موسیقی، شبکه Zune و Netflix برای پخش فیلم های روز به صورت HD و شبکه ESPN برای پخش برنامه ورزشی از جمله امکانات شبکه Xbox Live به شمار می روند. عرضه بازی های Arcade انحصاری یا عمومی و آیتم های خاص برای بازی های متعدد به این محبوبیت اضافه کرده اند. اما در نسل بعدی فکر می کنید Xbox Live نیاز به چه چیزهایی دارد؟ بازی های Arcade بیشتر، سیستم های سرگرمی بیشتر و امکانات آنلاین بیشتر مواردی نیستند که برای نسل بعدی نیاز باشند، چرا که هر سال Microsoft از این قبیل چیزها را به این شبکه اضافه می کند. شاید Xbox Live نیاز به این دارد که از طریق شبکه هایی خارج از Xbox هم در دسترس باشد. البته باز هم این موضوع روی Windows Phone 7 امکان پذیر است. شاید در آینده شاهد این بودیم که کاربران شبکه Xbox Live و Steam بتوانند با یکدیگر آنلاین بازی کنند. عده ای روی PC بازی می کنند و عده ای هم روی کنسول. به نظر ارتباط شبکه های مجازی دنیای بازی های کامپیوتری می تواند یک نوآوری تازه در این زمینه باشد. قسمت دیگر، می تواند ایجاد تغییراتی در سیستم Achievementها باشد. Achievementها به نوعی یک حس رقابت را بین بازیکنان به وجود می آورند و باعث می شوند که بازیکنان در کسب آن ها با یکدیگر مسابقه بدهند.

همین امر سبب شد تا سیستم Trophy را هم روی PS3 ببینیم. این سیستم، علاوه بر دادن GameScore و چیزهایی برای آواتارها می تواند کارهای بیشتری را نیز انجام دهند. البته باز هم این تغییرات در روی این نسل از Xbox  هم امکان پذیر است. اما فکر می کنید در نسل بعدی Achievementها به چه صورت خواهند بود؟ نکته بعدی شامل تکنولوژی می شود که هم اکنون در ابتدای راه است و مسیر طولانی را پیش رو دارد. تکنولوژی 3D چیزی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما نه تلویزیون های 3D همگانی شده اند و نه عنوان های خاصی به طور 3D عرضه می شوند. 3D مشکلات خاص خود را دارد. برای تماشای بازی ها و فیلم ها به صورت 3D نیاز به عینک های سه بعدی دارید. عینک هایی که برای بسیاری از بازیکنان پس از مدتی سردرد به همراه می آورند و باعث می شوند بازیکن بی خیال این تکنولوژی شود و بازی را به صورت معمولی بازی کند. راه حل این مشکل، چیزی است که هم اکنون Nintendo روی کنسول 3DS پیاده کرده، نمایش تصاویر 3D بدون عینک. به احتمال زیاد تمام کنسول های نسل بعد به سمت 3D می روند و تا آن سال، هم قیمت تلویزیون های 3D افزایش پیدا می کند و هم بازی ها و فیلم های بسیار زیادی به صورت 3D عرضه شده اند. حال اگر نسل بعدی بتواند تکنولوژی 3D را بدون نیاز به عینک به همراه بیاورد، بسیار عالی خواهد بود و بازیکنان به راحتی می توانند از 3D لذت ببرند. حال فکر می کنید در نسل بعدی کنسول ها استاندارد تصاویر به چه مرحله ای می رسند؟ آیا بازی ها همگی روی 1080p اجرا می شوند؟ یا یک استاندارد تصویری جدید مثل Ultra High Definition جایگزین استاندارد فعلی می شود؟ واقعا لذت انجام بازی های جدید با وضوح تصویری 4320p بسیار شگفت انگیز و هیجان آور خواهد بود. نسل فعلی Xbox هماهنگی خوبی با سیستم عامل Windows بخصوص Vista و 7 دارد. اما این هماهنگی فقط در حد به اشتراک گذاشتن تصاویر، موسیقی و فیلم های مختلف بین این دو پلتفرم است. در نسل بعدی این امکان وجود دارد که این هماهنگی بیشتر از این هم بشود. مثلا بتوان به طور شبکه یک بازی را روی Xbox و PC بازی کرد. قابلیتی که خیلی ها دوست داشتند در این نسل امکان پذیر می شد. بازی های بسیار خوبی به طور مشترک برای Xbox و PC منتشر می شوند و این امکان می تواند ارتباط این دو نسخه را با همدیگر بسیار بیشتر کند. خب، این ها تنها ایده ها و فکرهایی هستند که به راحتی می توانند به حقیقت تبدیل شوند. اما شاید از این ها بهتر را در آینده شاهد باشیم. در قسمت بعدی این مطلب به نسل بعدی کنسول PS3 می پردازم و ایده های جالبی را در ارتباط با نسل بعدی PS3 بیان می کنم.



           
18 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77
 

se نام یك بازی دو بعدی قدیمی است كه به خاطر خشونت و جو تاریك خود طرفداران زیادی دارد. با ورود به این نسل، از چندی پیش قرار شده بود که یك عنوان سه بعدی شده از بازی روی كنسول های نسل حاضر ساخته شود كه البته ساخت این بازی با مشكلات زیادی هم روبرو بود تا بالاخره شركت Namco این بازی را امسال عرضه كرد.

داستان


داستان Splatterhouse خیلی شبیه به عناوین اصلی دو بعدی است. بازی در مورد شخصی به نام ریک تیلور (Rick Taylor) است كه در ابتدا نشان داده می شود كه شكمش پاره شده و خون بسیاری از او رفته است. دوست او جنی (Jenny) هم ظاهرا با او بوده و ربوده شده است. ریك در حالیكه امیدی به زنده ماندن ندارد، عكس جنی را مشاهده می كند. ناگهان صدایی عجیب می آید و ریك متوجه می شود که یك ماسك عجیب كنارش افتاده و به او می گوید اگر بدن و روحش را به ماسك بدهد، او اجازه می دهد كه ریك زنده مانده و جنی را نجات دهد. ریك كه در حال مردن است، این پیشنهاد را قبول می كند و با زدن ماسك به یك هیولای بزرگ و خشن تبدیل می شود. او پی می برد که یك دانشمند دیوانه جنی را دزدیده و قصد دارد ارتشی از موجودات شیطانی درست كند. حال شما باید با نیروی شر جنگیده و جنی را بازگردانید. داستان در این بازی بهانه ای برای گیم پلی است و علی رقم پتانسیل بالا، اصلا خوب روایت نمی شود. داستان بیشتر یك دوباره گویی از همان داستان چند سال پیش است و هیچ خلاقیتی در آن پیدا نمی شود.


گرافیك


تغییر از حالت دو بعدی به سه بعدی در Splatterhouse تفاوت آنچنانی در پیشرفت كیفیت بازی ایجاد نكرده است. بافت های بسیار بی كیفیت در كنار فریم پایین، كاری كرده كه Splatterhouse در سطح بازی های متوسط نسل قبل باشد. Loadingها هم بسیار طولانی و گاه تا 40 ثانیه زمان می برند، حتی اگر بازی را روی هارد دستگاه هم نصب كنید، باز هم Loadingها طولانی هستند. طراحی چهره ها خیلی مسخره و بی روح است. بازی سعی داشته یك Cell-Shade هم باشد كه نتیجه بسیار بد و ناقص است. كیفیت بافت های بدن ریک خوب، ولی كیفیت محیط بسیار بد است. این بازی دیوانه وار از خون استفاده كرده كه سازندگان قصد داشته اند با پوشاندن تصویر با خون از نمایش جلوه های زشت گرافیكی جلوگیری كنند. گاه خون زیاد روی تصویر مانع دیدن درست محیط و مبارزات می شود. در كل گرافیك Splatterhuse حرفی برای گفتن ندارد و حتی خون كه اصلی ترین نكته در این بازی است، اصلا خوب كار نشده و خیلی دو بعدی است.

موسیقی/صداگذاری


خوشبختانه موسیقی بازی به جو آن می خورد. انتخاب قطعات سنگین سبك متال كاملا با جو خونین این بازی همخوانی دارد و به خوبی شما را مملو از خشونت می كند. موسیقی رسمی آنچنانی در بازی به گوش نمی رسد و تعداد قطعات موسیقی لایسنس شده هم بسیار كم است. صداگذاری شخصیت ها آنچنان به چشم نمی آید، چون داستان بازی چیز خاصی برای گفتن ندارد. صداگذاری شخصیت اصلی خوب كار شده و ماسك ریك كه The Terror Mask نام دارد هم صحبت می کند. صحبت های این ماسك با ریك خیلی شبیه به صحبت كردن The Darkness در همین بازی است. صداگذار ماسك خیلی سعی كرده كاری شبیه به شاهكار مایک پتون (Mike Patton) در The Darkness انجام دهد، ولی وقتی این دو را با هم مقایسه می كنید، Splatterhouse خیلی مسخره به نظر می رسد. متاسفانه به علت صدای زیاد محیط و موسیقی، صدای ماسك در حین مبارزات اصلا به گوش نمی رسد، در حالیكه The Darkness واقعا لرزه بر بدن انسان می انداخت.



گیم پلی


شاید بتوان Splatterhouse را خشن ترین بازی تاریخ دانست. عنوانی كه سعی دارد تمام و كمال شما را ترقیب به ریختن خون كند. بازی یك Hack & Slash است، ولی عملا هیچ تفاوتی با H&Sهای سبك 2D ندارد و خیلی كم عمق و بی مصرف طراحی شده است. دوربین خیلی بد كار می كند و اگر بخواهید آن را تكان دهید در نماهای خارج از مبارزه خیلی گیج عمل می كند. فنون رزمی فقط در ظاهر با هم فرق دارند و هیچ تفاوت عمده ای نسبت به هم ندارند. اسلحه هایی مثل چوب های میخ دار و یا اره برقی در بازی وجود دارند كه سعی داشته اند تنوعی به مبارزات بدهند. با ریختن خون بیشتر می توانید نیروهای جدیدتری بخرید و یا با زدن LT و B (در نسخه X360) خون دشمنان را جذب كرده و نوار سلامتی خود را ارتقاء دهید. متاسفانه HUDهای بازی هم خوب عمل نمی كنند. وقتی میزان سلامتی شما كم باشد، هیچگونه اخطاری از بازی داده نمی شود و گاهی بدون آن كه متوجه باشید، می میرید. ساختار كلی گیم پلی هم بسیار ضعیف است. مراحل فوق العاده تكراری و بی مزه هستند. شما مدام باید در این بازی یك دكمه را فشار دهید تا دشمنان را بكشید و خون بریزید. گاهی حتی ضربات شما به دشمن هم نمی خورد، ولی آن ها آسیب می بینند. Boss Fightها خیلی كم عمق و آسان هستند و سایر قسمت های گیم پلی خیلی كلیشه ای و سطحی كار شده اند. جاخالی دادن از ضربات، خیلی بی مصرف است و اصلا درست كار نمی كند. هوش مصنوعی دشمنان هم بسیار پایین است و گاهی پشت هم گیر می كنند، به صورتی كه انگار در صف نانوایی ایستاده اند تا شما را بكشند! در نهایت Splatterhouse بجز خشونت هیچ چیز دیگری در گیم پلی ندارد و پس از مدت كمی از آن خسته می شوید. این در حالیست كه امسال بازی های بزرگی در سبك H&S عرضه شدند كه هر كدام به نحوی قصد نوآوری در سبك خود را داشته اند.

نتیجه گیری


در نهایت Splatterhouse یك بازی بسیار ضعیف و خشن است كه اصلا به افراد سنین پایین این عنوان را توصیه نمی كنیم. بازی ای كه قصد دارد با نمایش خون و خشونت مخاطب را ارضاء كند خیلی حیوانی و زشت به نظر می رسد.



           
18 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77

Driver بازی ای بود که می توانستید در آن از ماشین پیاده شده و سوار ماشین دیگر شوید، ولی به لطف پیشرفت تکنولوژی این بار در Driver جدید می توانید از کالبد خود جدا شده و در یک ماشین دیگر ظاهر شوید.
در Driver: San Francisco بخش پیاده روی حذف شده، چون سازندگان اعتقاد دارند این روزها تمام بازی ها به این شکل شده اند. ولی آیا آن ها ایده جدیدی برای جایگزینی دارند؟ در Driver: San Francisco به جای پیاده روی از درون کالبد خود جدا می شوید و به ماشین دیگر تله پورت می کنید. این روزها بازی های ماشین سواری همه نیاز به نو آوری دارند. از Split/Second با انفجارهای بزرگ و تخریب گرفته تا Blur با بخش چندنفره قوی و گیم پلی Arcade مانند و البته Gran Turismo 5 با تاخیر های زیاد! Reflections سازنده Driver این سیستم جدید خود را Shift می نامد که در ابتدا شاید کمی عجیب به نظر برسد. ظاهر شدن در یک ماشین دیگر در حین رانندگی خیلی پیچیده و البته نو آورانه است. Reflections این اتفاقات عجیب را خیلی سریع و البته جالب توجیه می کند. بازی چند ماه بعد از حوادث Driver 3 اتفاق می افتد، اگر Driver 3 را تا انتها دنبال کرده باشید، در آخر می بینید که تنر (Tanner) و جریکو (Jericho) به خاطر حوادثی در یکی از بیمارستان های استانبول بستری می شوند.
 
جریکو پس از یک تعقیب و گریز طولانی با گلوله تنر را زخمی می کند و هیچکس نمی داند که آیا تنر زنده مانده یا نه، ولی در San Francisco معلوم می شود که تنر و جریکو هر دو زنده مانده اند. تنر در کما است، ولی روح او از بدن خارج شده و حال توانایی زندگی دارد. Shift ایده فوق العاده جالبی است که برای اولین بار در سبک Open-World دیده شده است. با زدن یک دکمه از ماشین پیاده شده و مانند روح در هوا معلق هستید و با انتخاب کردن یک ماشین در دور دست و زدن یک دکمه ناگهان در آن ظاهر می شوید و کنترل ماشین جدید را به دست می گیرید. مارتین ادمونسون (Martin Edmondson) می گوید: "شما فقط وارد یک ماشین نمی شوید، شما در حقیقت با روح خود وارد جسم و فکر صاحب ماشین دیگری می شوید و با استفاده از او رانندگی می کنید". به نظر می رسد که در محصول جدید Reflections به نوعی با فرضیه تناسخ روبرو هستیم. تعقیب و گریز در Driver واقعا هیجانی است. تنر با سرعت می تواند بین چندین ماشین سوئیچ کند و دشمنان خود را از بین ببرد. ولی سوالی که بی جواب می ماند این است که چرا وقتی شما می توانید در ماشین های مختلف ظاهر شوید، قادر به نفوذ در ماشین در حال تعقیب نیستید؟! مراحل خیلی متنوع و جالب هستند و حتی معما هم در بازی وجود دارد.
 
می توانید یک کامیون حامل سوخت را دزدیده و هر جا را که می خواهید نابود کنید، به این شرط که قبل از برخورد کامیون با هدف تله پورت کنید. قابلیت Shift در ادامه ارتقا هم داده می شود تا این که حتی می توانید 208 مایل را تله پورت کنید. با کارهایی مثل: پرش، چرخش و لایی کشیدن می توانید Shift را ارتقاء دهید. Driver از نظر تکنیکی خیلی عنوان پیشرفته ای است. تله پورت، انفجار و محیط بزرگ همه روی 60 فریم ثابت اجرا می شوند و اصلا افت فریم در آن دیده نمی شود. Reflections روی هوش مصنوعی (AI) هم خیلی دقیق کار کرده که کلا تمام NPCها هوش مصنوعی خیلی بالایی دارند. کمتر بازی Open-Worldی ماشین های لایسنس شده دارد، این در حالیست که Driver 120 ماشین لایسنس شده با نهایت جزئیات دارد که در نسخه دمو 20 عدد از آن ها وجود داشتند. ماشین هایی مثل Fiat 500s ,DeLoreans ,McLaren F1s ,Bugatti Zondas و... در Driver وجود دارند. در ابتدا، کل شهر باز نیست و با ادامه دادن و افزیش Shift خود کم کم مکان های دیگری هم باز خواهند شد. پس از تجربه نه چندان دلچسب با پای پیاده در دو شماره قبل، این بار همانند Driver 1 تمام مراحل اکشن را با ماشین انجام می دهید که خیلی بهتر از تیراندازی به سبک Parallel Lines است. بخش جدید و فوق العاده دیگر، قسمت کارگردانی است.
 
شما می توانید از بازی کردن خود فیلم بگیرید و سپس آن را Edit کنید، زاویه دوربین مشخص بگذارید و یا صدا را قطع کنید. برای اولین بار بخش چندنفره و حتی Split-Screen هم به Driver اضافه شده اند. قرار است 9 Mod مختلف و جدید برای بازی نهایی آماده باشد. تعداد دو تا شش نفر می توانند در بخش چندنفره باشند که با قابلیت جالب Shift مسلما جذابیت های زیادی دارد. به نظر می رسد که Driver: San Francisco قصد دارد به دوران اوج آقای راننده بازگردد و البته همانند همان نسخه اول نو آوری های زیادی را وارد این سبک کند. این بازی در تعطیلات امسال برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii عرضه خواهد شد.




           
18 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.