بازی های رایانه ای AA77

SSDZtLB

دیروز بازی Walking dead Survival Instincts محصول شرکت Activision به طور رسمی برای دو کنسول Xbox 360,PS3 منتشر شد.اما امروز اتفاق عجیبی رخ داده است که شاید خود اکتیویژن نیز از فهمیدنش تعجب کرد!

 

بازی Walking dead Survival Instincts دیروز برای دو کنسول اصلی منتشر شد و اکتیویژن فکرش را نمیکرد که چه اتفاقی قرار است بیفتد.

این بازی ابتدا برای PC تایید شد و علاقه مندان به این بازی بسیار  خرسند بودند از اینکه این بازی برای پی سی منتشر میشود.اما پس از مدتی و تقریبا زمانی که پروژه ی این بازی داشت به انتهایش میرسید شرکت اکتیویژن اعلام کرد که میلی برای عرضه ی Walking dead Survival Instincts برای پی سی ندارد.

دیروز بالاخره این بازی منتشر شد و طبق گفته ی اکتیویژن خبری از نسخه ی پی سی نبود.اما امروز اتفاق عجیبی افتاد.نسخه ی پی سی بازی Walking dead Survival Instincts که لیک شده است در سراسر اینترنت پخش شده و جالب اینجاست که کرک Reloaded این بازی نیز به مرحله ی انتشار رسیده است.

حتما میتوانید تصور کنید که سران اکتیویژن پس از شنیدن این خبر چه حس و چه حالی به ایشان دست داده و شاید چنین عملی را کم در تاریخ بازی های رایانه ای دیده باشیم.

http://www.uploadtak.com/images/z8994_aaaaaa.gif

 



           
چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

لیست کامل نمرات Gears of Wars: Judgments منتشر شد. لیست کامل را در زیر مشاهده می کنید:


IGN – 9.2/10
Destructoid – 9/10
GodisaGeek – 9/10
Eurogamer Italy – 9/10
XboxLife.dk – 9/10
Joystiq – 4.5/5
Xbox360Achievements – 8.9/10
NZ Gamers – 8.8/10
CheatCodeCentral – 4.8/5
InsideGamingDaily – 8.5/10
Strategy Informer – 8.5/10
GameTrailers – 81/100
OXM UK 8/10
OXM US – 8/10
Eurogamer – 8/10
Gamesradar – 4/5
The Escapist – 4/5
El33tOnline – 4/5
InsideGames – 79/100
NewGameNetwork – 77/100
Digital Trends – 7/10
The Sixth Axis – 7/10
VentureBeat – 7/10
GameReactor – 7/10
Eurogamer Sweden – 7/10
VideoGamer – 7/10
GiantBomb – 3/5
DigitalSpy – 3/5
Rev3Games – 3/5
Gamestalker.nl – ok

http://www.uploadtak.com/images/z8994_aaaaaa.gif



           
سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

starcraft2_logo (1)

انتظارها به پایان رسید و بعد از مدت ها گیمرهای زیادی به محبوبشان رسیدند. این بازی با سر و صدایی که داشته است به عنوانی بزرگ در پایان نسل حاضر تبدیل گشته است. نمرات را در ادامه مشاهده فرمایید …

 

 

این بار با بازی پرطرفدار شرکت Blizzard Entertainment روبرو هستیم که با این سری از بازی ها واقعا جایگاه ویژه ای در بین طرفدارن پیدا کرده است. این بازی تا به اکنون موفق به کسب متای ۸۱ شده است که واقعا دور از انتظار هم نبود.

این عنوان در ۱۲ مارس ۲۰۱۳ فقط برای پلتفرم pc منتشر شده است.

نمرات را در زیر مشاهده بفرمایید:

Edge Magazine – ۹/۱۰

Cheat Code Central – ۸٫۴/۱۰

Gamer.no –۸/۱۰

Vandal Online – ۹/۱۰

Metro GameCentral – ۸/۱۰

۳DJuegos – ۸٫۷/۱۰

GamesRadar – ۹/۱۰

SpazioGames – ۹/۱۰

Eurogamer Italy – ۸/۱۰

Game Revolution – ۸/۱۰

SpazioGames – ۹/۱۰

GameTrailers –۸٫۵/۱۰

GameStar – ۸٫۷/۱۰

Guardian – ۸/۱۰

Quarter to Three – ۴/۱۰

http://www.uploadtak.com/images/z8994_aaaaaa.gif

 



           
دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77
images

Reef Entertainment اولین اسکرین شات  In-Game  را از بازی جدید رمبو منتشر کرد. عنوان در دست ساخت به دست این استدیو بر پایه مجموعه فیلم های رمبو با بازی سیلوستر استالونه در نقش اصلی با نام ”Rambo: The Video Game میباشد.

 

Rambo: The Video Game داستان جان رمبو را در نمای اول شخص روایت میکند و به مخاطب اجازه میدهد تا پا در پوتین این سرباز کشته کار بکنند.

First Blood, Rambo: First Blood Part II و Rambo III فیلم هایی هستند که پایه و اساس این بازی ویدئویی است و از مهارتهایی چون کشتار خفن! دشمنان ، مخفی کاری ، کار با چاقو و خیلی چیزهای دیگر او استفاده میکند.

این شما و این هم اولین اسکرین شات از داخل این بازی:

 

 

rambo the videogame screen in game اولین اسکرین شات In Game از Rambo: The Video Game منتشر شد ؛ عالی به نظر میرسد

 

 راستی اولین بازی رمبو یادتان هست؟

rambo3 اولین اسکرین شات In Game از Rambo: The Video Game منتشر شد ؛ عالی به نظر میرسد

http://www.uploadtak.com/images/z8994_aaaaaa.gif

 




           
یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

sriv_03_freeze_sc_jpg_0x0_watermark-big_q85

بالاخره پس ازحرف ها و حدیث های مختلف و خبر های فراوان بازی Saints Row 4 توسط Deep Silver تایید وتاریخ انتشار آن مشخص شد .  بازی های قبلی ، عناوینی Open World بودند که با طنز های فراروان دنیای خود ، و سبک جالب آن طرفداران زیادی را به دست آورده بودند اما در این بازی همه چیز فرق کرده . بیگانگان به زمین حمله کردند و دیگر مجالی برای شوخی ها و کسب و کار از نوع Saints Row نیست .

در این بازی شما باید بر علیه دشمنان بیگانه مبارزه کنید . رئیس گروه قدیسان بعد از کسب مقام از سوی ریس جمهور آمریکا ، حال باید برای دفاع از وطن خودش به مبارزه با این اجنبی ها برود و در این راه باید از قدرت های ماورایی استفاده کند که چشمه ای از آن را در تریلر زیر مشاهده می کنید .

اسلحه ها ، سیستم مبارزات ، گرافیک ، و … در بازی تغییر کرده است و با مدلی جدید از Saints Row رو به رو هستیم . قدرت های جدید ، ماشین های اسپرت ، طنز جالب سری ، اسلحه های مدرن ، گرافیک خاص ، داستان جالب و نیمه جدی سری به همراه یک گیم پلی سرگرم کننده را در این بازی دوباره ملاقات می کنیم .

این بازی در تاریخ ۲۰ آگوست درآمریکای شمالی برای پلتفرم های  PS3، Xbox 360 و PC و ۲۳ اگوست در اروپا عرضه می شود .

دانلود با کیفیت HD با حجم ۲۶ مگابایت

دانلود با کیفیت SD با حجم ۷ مگابایت

sriv 02 jump sc jpg 0x0 watermark big q85 250x140 اولین تریلر از بازی Saints Row 4 منتشر شد + تصاویر جدید sriv 03 freeze sc jpg 0x0 watermark big q85 250x140 اولین تریلر از بازی Saints Row 4 منتشر شد + تصاویر جدید sriv 01 scenic sc jpg 0x0 watermark big q85 250x140 اولین تریلر از بازی Saints Row 4 منتشر شد + تصاویر جدید

http://www.uploadtak.com/images/z8994_aaaaaa.gif

 



           
شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

دیوید روتر (David Rutter) تهیه کننده سری بازی های FIFA به این موضوع اشاره کرد که FIFA 14 با تغییرات بزرگی همراه خواهد بود که بیشتر در بخش چندنفره ایجاد شده، اما EA بخش تک نفره را نادیده نگرفته و این بخش نیز واقعاً هیجان انگیزتر شده است. روتر در مصاحبه ای با Whatculture گفت: "هدف EA این بوده که بازیکنان همیشه بتوانند FIFA را آنلاین بازی کنند تا تجربه واقعی تری بدست آورند. در حالیکه سری بازی های FIFA در بخش آنلاین همیشه عالی بوده اند، در FIFA 14 با چیزهایی روبرو می شوید که واقعاً هیجان انگیز هستند."

http://www.uploadtak.com/images/z8994_aaaaaa.gif

 



           
سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

 http://uploadtak.com/images/f8838_thumb_279ece09.pngبرای دانلود اینجا کلیک کنید.

 

http://www.uploadtak.com/images/z8994_aaaaaa.gif



           
دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

 

 

http://www.uploadtak.com/images/z8994_aaaaaa.gif

نرم افزار افزایش GP در  PES2013

3323_pes2013_gp.png

برای دانلود اینجا کلیک کنید.



           
دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

EA ممکن است بازی Battlefield 4 را در GDC رونمایی کند. مطابق با گزارشات IGN فردی ناشناس دعوتنامه ای برای 26 مارچ فرستاده که با توجه به ظاهر آن، بنظر می رسد که برای Battlefield باشد. البته این اولین باری نیست که EA عناوین خود را در این کنفرانس رونمایی می کند. GDC در اواخر این ماه آغاز می شود.

 

 

http://www.uploadtak.com/images/z8994_aaaaaa.gif



           
یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

Sega اعلام کرد که بازی Company of Heroes 2 در 25 ژوئن برای PC و MAC عرضه خواهد شد. همچنین مشخص شد که نسخه آزمایشی این بازی به زودی عرضه خواهد شد.

 

http://www.uploadtak.com/images/z8994_aaaaaa.gif

 



           
جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

کارستن مایهیل (Carsten Myhill) در مصاحبه ای با CVG تأکید کرد که Assassin’s Creed IV: Black Flag یک شماره کاملاً مستقل از Assassin's Creed III است و بازیکن را با دنیای جدیدی روبرو خواهد کرد. برخی باور دارند که نسخه جدید بازی تنها نام و تنظیماتش با نسخه قبلی متفاوت است، اما این قسمت کاملاً از قسمت های گذشته این سری متمایز خواهد بود.

http://www.uploadtak.com/images/z8994_aaaaaa.gif

    

 

 

 



           
سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

آقای ایو گیلموت (Yves Guillemot) مدیر عامل کمپانی Ubisoft در مصاحبه ای با MCV گفت که تیم سازنده Watch Dogs تمام توان خود را برای ساخت این بازی به کار برده است. بطوری که پس از رونمایی این عنوان در مراسم E3 2012، تیم سازنده به تکامل رسید و توانست تا با قدرت کامل به ساخت آن بپردازد. Watch Dogs قرار است برای PC ،PS3 ،PS4 ،Wii U و Xbox 360 و همچنین درصورت رونمایی Xbox 720 برای این کنسول نیز عرضه شود.



           
یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

 

thq-video-game

THQ آخرین عناوین نافروخته اش را به حراج میگذارد.این عنوان  شامل  Darksiders, Red Faction, MX, Homeworld و چند نر افزار (Big Beach Sports و Destroy All Humans!) و دیگر عناوین تحت لیسانس این ناشر (Marvel Super Hero و Worms)  میشود.

 

مناقصه اولیه برای عنواین مانده از حراج ماه قبل نیز از اول آپریل شروع میشود و با مناقصه پایانی در ۱۵ آپریل به پایان میرسد.همچنین گفته میشود عناوینی که باقی مانده در حراج دومی بفروش میرسد.

گفتنی است حراج اول شامل Homefront, Metro و  South Park میشد که به Crytek, Koch Media و  Ubisoft قروخته شد.فرنچایز WWE نیز اخیرا در انحصار Take Two درآمد.

e229_70841048449112603933.gif



           
چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

امروزه با توسعه فناوری و اطلاعات در زمینه های مختلف و همچنین استفاده از ابزار و لوازم فوق مدرن، تقریباً هیچ كاری غیر ممكن نیست. پیشرفت تكنولوژی یكی از بحث برانگیزترین مواردی است كه این روزها در بازی های مختلف به آن پرداخته می شود. می توان گفت که حتی تكنولوژی های متفاوت هم در خدمت صنعت بازیسازی درآمده اند، زیرا تا به حال عناوین زیادی با محوریت آن ساخته شده اند. بزرگترین رویداد E3 سال 2012 معرفی یك IP جدید از طرف Ubisoft بود كه با توجه به نزدیک شدن به اواخر نسل حاضر، این حركت از سوی آن ها بسیار تحسین برانگیز قلمداد شده و عنوان جدید آن ها با نام Watch Dogs فوق العاده مورد توجه قرار گرفت و تا مدت ها به سوژه اصلی بسیاری از سایت ها و مجلات معروف تبدیل شد.

پس از نمایش خیره كننده E3 تقریباً هیچگونه موردی از بازی بروز پیدا نكرد و این نام در سكوت كامل خبری به سر می برد تا اینكه بالاخره چند روز پیش در نشست خبری ای كه Sony‌  برای معرفی كنسول نسل بعد خود برگزار كرده بود، تریلر جدیدی از گیم پلی این بازی به نمایش درآمد و همچنین برای كنسول PS4 تأیید شد. این ویدیوی چند دقیقه ای كه روی PS4‌ اجرا می شد، حرف های فراوانی برای گفتن دارد. بازی همانند E3 با قدم زدن شخصیت اصلی آیدن پیرس (Aiden Pearce) در خیابان آغاز شد. او که هکری قدرتمند است، خود را به بانكی رسانده و با استفاده از تلفن همراهش كه در واقع اصلی ترین سلاح او به حساب می آید، اطلاعات حساب یكی از مشتریان بانك را هك كرده و از خودپرداز مقداری پول برداشت می كند.

این تلفن همراه در طول بازی ارتقاء پیدا كرده و قابلیت های جدیدی به آن افزوده می شود. در همین ابتدای نمایش، شاهد یكی دیگر از قابلیت های منحصر به فردی هستیم كه در Watch Dogs با آن مواجه خواهیم شد. هرگاه نیاز به پول بود، كافیست با هك كردن اطلاعات شخصی افراد به حساب های بانكی آن ها دسترسی پیدا كرده و مبالغ مورد نظر خود را برداشت كنید. این مكانیزم مخرب، ایده ای جدید محسوب می شود. در ادامه، آیدن یك زن كه هنوز مشخص نیست چه نقشی در داستان بازی ایفا خواهد كرد را تعقیب کرده به شخصیتی كه دنبالش بوده، دسترسی پیدا می كند. ابتدا او را با اسلحه تهدید می كند، اما آن فرد می گریزد.

در یك تعقیب و گریز فوق العاده جذاب كه قبلاً در عناوینی همچون Sleeping Dogs نظیرش مشاهده شده بود، به تعقیب آن شخص پرداخته و در نهایت با منفجر كردن فیوز برق توسط گوشی، او را متوقف کرده و حسابی از خجالتش درمی آید. در همین بخش، یكی دیگر از مكانیزم های بازی كه تعقیب و گریزهای هیجان انگیز است را شاهد هستیم كه ظاهراً تأثیر به سزایی در گیم پلی خواهد داشت و البته این مكانیزم بسیار هم جالب طراحی شده است. برای جلوگیری از پیشروی فرد مورد نظر، راه های فراوانی وجود دارد و می توان با استفاده از هك كردن، موانع بسیاری را بر سر راه فرد مورد تعقیب قرار داد. بعد از انجام این كار، اكنون زمان فرار از دست پلیس فرا رسیده است.

یک ماشین پلیس از خیابان کناری به آیدن نزدیک می شود و او در کمال خونسردی، گاردیه هایی که مخصوص مسدود کردن راه هستند را به وسیله هک فعال کرده و در نتیجه ماشین با سرعت بالایی به آن ها برخورد می کند. در نهایت، آیدن خود را به خط مترو رسانده و با هك كردن، آن را از حركت بازمی دارد. سپس بر سقف آن سوار شده و دوباره ترن را به حركت درمی آورد. آخرین سكانس این تریلر از دید دوربین مدار بسته ای نمایش داده می شود كه در حال شناسایی هویت آیدن است، اما توسط او هك و نابود می شود. در اینجا نمایش Watch Dogs به پایان می رسد و منتظران را بیش از پیش مشتاق انتشار خود می كند.

قسمت انتهایی این دمو یك نكته مهم، اما تكراری را به همراه داشت كه آن هم مكانیزم كلیدی و مهم این روزها یعنی سیستم كاورگیری و شلیك و از آن مهم تر قابلیت های این روزهای قهرمانان Ubisoft است. همانند اتزیو (Ezio) می توانید از سكوها بالا رفته یا همانند سم فیشر (Sam Fisher) از در و دیوار بالا بكشید یا آویزان شوید. آیا بهره گیری از این قابلیت ها كه به یكی از مهارت های كلیدی شخصیت ها و قهرمانان این كمپانی تبدیل شده، آن هم برای یك هكر كه هیچگونه سابقه آموزشی در فراگیری این مهارت ها نداشته و بیشتر از نیروی عقل خود بهره می برد، كمی غیر واقعی به نظر نمی آید؟ آیا قرار است از این پس تمامی بازی هایی كه توسط این شركت منتشر می شوند، قهرمانانی با قابلیت های یكسان و نامبرده شده داشته باشند؟

امیداوریم اینگونه نباشد. البته ویژگی ها و ایده هایی كه در این بازی پیاده سازی شده، نه تنها پیش از این در هیچ یك از عناوین Ubisoft بلكه در هیچ اثر دیگری دیده نشده است. Watch Dogs با شعار "همه چیز ارتباط است و قدرت اطلاعات است" قصد دارد تا با بهره گیری از تكنولوژی، فصل جدیدی از بازی های Open-World را به نمایش درآورد. نمایش Watch Dogs روی PS4 جنس اصلی گرافیك این بازی را به تصویر كشید. مطمئنا اولین مسئله ای كه در تریلر بازی خودنمایی می كند، گرافیك آن است كه در تمامی زمینه ها به راستی متعلق به نسل بعد است. به جرأت می توان گفت که برترین نمایش E3 در زمینه گرافیكی متعلق به Watch Dogs بود كه توانست با جلوه های گرافیكی فوق العاده خود همگان را متحیر كند.

طراحی مدل ها و شخصیت های اصلی و حتی فرعی در بالاترین سطح ممكن قرار دارد. نورپردازی و سایه زنی از جنس نسل بعد است و وجود جزئیات در صحنه ها بیداد می كند. اما ضعف بزرگی كه در این زمینه وجود داشت، برش صفحه (Screen Tearing) در بسیاری از صحنه ها بود كه اصلاً از چنین عنوانی انتظار نمی رود. امیدواریم مشكلاتی از این قبیل در نسخه نهایی بازی وجود نداشته باشد، به خصوص وقتی كه قرار است ابتدا این عنوان را روی كنسول های ضعیف تر نسل حاضر تجربه كنیم. شاید نشست خبری Sony با عدم رونمایی PS4 نتوانست انتظارات را آن طور كه باید و شاید برآورده كند، اما نمایش خیره كننده بازی هایی همچونWatch Dogs  و برخی عناوین فوق العاده دیگر سرپوشی بر این كم كاری Sony گذاشته و باعث شد تا این كمبود زیاد هم احساس نشود. قطعاً با انتشار این بازی در سبك ماجرایی یك گام به جلوتر حركت خواهیم كرد.



           
سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

اولین نقد Tomb Raider توسط مجله GamesMaster صورت گرفته و نمره 90/100 را دریافت کرده است. منتقد این مجله گفته که بخش داستانی بازی 10 تا 15 ساعت به طول می انجامد، ولی اگر سعی کنید که در تمام جزیره گشت و گذار کنید، این زمان به 20 ساعت هم می رسد.



           
دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

Microsoft اعلام کرد که باندل جدیدی از کنسول Xbox 360 را با هارد 320 گیگ در آمریکا عرضه می کند. این مدل از ماه مارچ عرضه می شود و قیمت آن تنها 130 دلار خواهد بود! همچنین 3 بازی Need for Speed: Hot Pursuit ،Ms. 'Splosion Man و Pinball FX2 نیز در این باندل قرار دارند.

 



           
شنبه 5 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

   

نسخه ی بعدی سری WWE با نام WWE 2K  معرفی شد و این بازی به طور سالانه با همکاری 2K Games و شرکت ژاپنی Yuke ساخته و عرضه میشود.

 

این بازی با ارسال اعلامیه ی 2K Games به VG247 معرفی شد.این خبر در پی خریداری فرنچایز WWE توسط Take-Two منتشر شد.

 

متن اعلامیه:

 

"سری WWE یکی دیگر از عناوین AAA هست که به شرکت ما محلق شده است و ما از این توافق نامه ی جدید با همکار جدیدمان خوشحالیم.ما به دنبال این هستیم تا هیجان WWE  را ارتقا دهیم و آنرا به سطح بازی هایی مانند NBA 2K و MLB 2K برسانیم."



           
جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

پس از شایعات فراوان، بازی Diablo III برای کنسول ها تأیید شد. این بازی قرار است برای PS3 و PS4 عرضه شود. البته Blizzard چیزی از آن را به نمایش درنیاورد و اعلام کرد که در همایش PAX East آن را به نشان خواهد داد. همچنین مشخص شد که Diablo III به طور انحصاری برای کنسول های Sony در دست ساخت نیست.



           
پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

asscreed-event-header

با توجه به گزارشات سایت MCV شرکت یوبی سافت به طور رسمی اعلام کرده است که در حال اماده سازی برای برگزاری باشکوه یک رویداد و یا یک همایش عظیم در خصوص سری بازی های “فرقه ی اساسین” در اواخر ماه جاری می باشد.

باتوجه به گزارشات و اعلاناتی که دو سایت VG247 و OXM در خصوص برگزاری این همایش توسط شرکت بزرگ یوبی سافت داشته اند,به نظر می رسد این شرکت قرار است در این همایش از یک “محتوای اضافی” بسیار گسترده پرده برداری کند و یا به رونمایی از عنوان جدید خود از سری بازی های فرقه ی اساسین تحت عنوان “اساسین کرید ۴:پرچم سیاه” بپردازد.

از سوی سایت OXM به گزارشات شعبه ی شرکت یوبی سافت در برزیل شایعه شده بود که داستان اصلی نسخه ی جدید این عناوین در کشور برزیل روایت خواهد شد و حتی رئیس شرکت یوبی سافت آقای “Yves Guillemot” در خصوص نسخه ی جدید از سری بازی های “فرقه ی اساسین” اعلام کرده بود:

نسخه ی جدید از این سری بازی های مهیج دارای یک شخصیت جدید,دور زمانی جدید و متحول شده و تیم سازنده ی جدیدی خواهد بود که همه ی این عوامل یک پیشرفت رو به جلویی را برای نسخه جدید فراهم می کنند.

این همایش اعلام شده قرار است در تاریخ ۲۷ فوریه {۱۳۹۱/۱۲/۰۹} برگزار می شود که به احتمال بسیار زیاد میتوان گمان کرد که نسخه ی جدید از سری بازی های “فرقه ی اساسین” در راه است.



           
چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

 

بازی جدید آقای کریس رابرتز (Chris Roberts) که Star Citizen نام دارد، توانست بیش از 8 میلیون دلار کمک مالی بدست آورد. این بازی توانست در سایت Kickstarter مبلغ 1.75 میلیون دلار را به صورت کمک های مردمی کسب کند. پس از آن این مبلغ به 8.149.878 میلیون دلار رسید که سهم Kickstarter مبلغ 6.015.504 میلیون دلار بوده و مابقی نیز به شکل مستقیم به این بازی کمک شده است.



e229_70841048449112603933.gif

 

 



           
سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.