بازی های رایانه ای AA77

پس از 7 سال تلاش برای ساخت Diablo III، آقای جی ویلسون (Jay Wilson) کارگردان این بازی از سمت خود کناره گیری کرد. او در یک پست در فروم Battle.net گفت که می خواهد بازی را برای پروژه دیگری ترک کند. ویلسون با گفتن جمله "پرشورترین احساسی که یک طراح می تواند داشته باشد، حمایت اختصاصی گروهی از بازیکن ها است" برای همیشه طرفدارانش را تنها گذاشت.



           
شنبه 30 دی 1391برچسب:, ::
Amin AA77
Ubisoft از دلایل تاخیر Splinter Cell: Blacklist می گوید

همان طور که احتمالا خبر دارید، دیروز اعلام شد که Splinter Cell: Blacklist با مقداری تاخیر در ماه آگوست عرضه خواهد شد. این تاخیر با توجه به این که در ابتدا قرار بود این بازی در بهار 2013 منتشر شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.


به همین جهت تهیه کننده ارشد Splinter Cell: Blacklist  آقای Alex Parizeau در مورد این تاخیر توضیح می دهد  که "از آن برای پولیش و پرداخت بیشتر به  بازی بهره خواهند گرفت." او ابراز داشت که عنوان Far Cry 3 هم قبلا دچار تاخیر شده بود، ولی بعد از آن شاهد درخشش و موفقیت دوچندان این بازی بودیم.

متن کامل صحبت های Alex Parizeau:


"ما امیدواریم که از آخرین تریلر Splinter Cell: Blacklist لذت برده باشید. همان طور که احتمالا همه شما خبردار شدید، تاریخ انتشار بازی 20 آگوست در آمریکا تعیین شده است. (که در اروپا 22 آگوست می باشد)"


"ما قبلا هم این موضوع را گفته ایم، ولی این  یکی از بزرگترین عناوین این سری بازی ها می باشد و آن را تا حد وسیعی گسترش داده ایم. ما در قبال تمام بخش های بازی یک اثر عظیم را خلق کرده ایم، از بخش تک نفره گرفته تا بخش co-op و مولتی پلیر و  مطمئن هستیم که این مدت زمان اضافی، تاثیر بسیار مثبتی در پولیش و پرداخت بیشتر بازی خواهد داشت. ما قبلا هم دیدیم که چنین تصمیمی چه کمک بزرگی به عنوان دیگر Ubisoft یعنی Far Cry 3 کرد و ما نیز به همان مقدار از این عنوان توقعات بسیار بالایی داریم. Blacklist به طور وسیعی از سبک های  متنوع و مختلف پشتیبانی خواهد کرد؛ از سبک Ghost گرفته تا Panther و Assault و آن ها را با یک سیستم اقتصادی کاملا جهانی ترکیب کرده ایم و این امر به طرز پیچیده ای بر روی روند ساخت این بازی تاثیر گذار بوده است و باید بگویم که ما همه این کارها را فقط به خاطر شما انجام داده ایم، فقط به خاطر هوادارانمان."


"ما برای Splinter Cell: Blacklist در ماه های آینده نقشه های بزرگی در سر داریم. سال 2013 قرار است سال بزرگی برای Sam و سازمان 4th Echelon باشد. همچنین یک تشکر ویژه دارم از طرف تیم Ubisoft در قبال همه حمایت ها و شور و شوقی که برای بازی ما نشان می دهید."



           
جمعه 29 دی 1391برچسب:, ::
Amin AA77

Ubisoft اعلام کرد که عرضه بازی Splinter Cell: Blacklist تا ماه آگوست به تأخیر افتاده است. قبلاً اعلام شده بود که این بازی در بهار سال 2013 عرضه می شود، اما در آخرین تریلر منتشر شده از بازی، مشخص شد که این عنوان در 20 آگوست 2013 راهی بازار می شود.

 



           
پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, ::
Amin AA77

 

نقدهای DmC: Devil May Cry منتشر شدند که بیانگیر یک بازی جذاب هستند:


    Games Master (Print) – 89%
    OXM (Print) – 9/10
    Polygon – 8/10
    PlayStation Official Magazine UK – 8/10
    Eurogamer – 8/10
    Destructoid – 9/10
    Digital Spy – 4/5
    CVG – 9/10
    Gamespot – 8/10
    IGN - 8.5/10
    Eurogamer.de (German) – 8/10
    HardGame2 (Spanish) – 9/10
    Strategy Informer – 8/10
    Popbucket – 8/10
    Gametrailers – 8.5/10
    Entertainment Focus – 8/10
    God is a Geek – 9/10
    Ready-Up.net – 9/10
    VideoGamer – 8/10



           
چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, ::
Amin AA77

بر اساس اطلاعات منتشر شده، سری بازی های Skylanders تا کنون 500 میلیون دلار در آمریکا فروش داشته اند. NPD با بیان این خبر اعلام کرد که این سری از بازی ها برای Activision سود زیادی را به همراه داشته اند. البته این درآمد از فروش بازی، مجسمه ها و سایر لوازم جانبی این مجموعه بوده است. Activision در اینباره گفته که این سری از بازی ها از طرف خانواده ها و کودکان بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.



           
سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, ::
Amin AA77

لیست پرفروش ترین بازی های سال 2012 در آمریکا به شرح زیر است:

Call of Duty: Black Ops II

Madden NFL 13

Halo 4

Assassin's Creed III

Just Dance 4

NBA 2K13

Borderlands 2

Call of Duty: Modern Warfare 3

LEGO Batman 2: DC Super Heroes

FIFA Soccer 13 



           
دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, ::
Amin AA77

ستودیوی Gearbox سازنده سری بازی های Borderlands به این موضوع اشاره کرد که آن ها پیشنهاد ساخت Call of Duty را رد کرده اند. آقای رندی پیچفورد (Randy Pitchford) رئیس این استودیو گفت که آن ها فرصت این را داشتند که سری بازی های Call of Duty را خلق کنند، اما این کار را انجام ندادند، چرا که به نظر آن ها کار ساخت این بازی برایشان چندان چالش برانگیز نبوده است. او گفت که آن ها فقط به دنبال ساخت بازی هایی هستند که بتواند چیز جدیدی برای گفتن داشتن باشد و به بازیکنان تجربه منحصر به فردی بدهد.

 


           
دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, ::
Amin AA77

CES امسال نیز به پایان رسید و تکنولوژی ها، سخت افزارها و نرم افزارهای مختلفی در آن معرفی شدند. اما در بین کمپانی های مختلفی که در این نمایشگاه حضور داشتند، چه کسانی محصولات بهتر و خیره کننده تری را به نمایش درآوردند؟ در این لیست شما با بهترین های CES امسال آشنا خواهید شد.

بهترین سخت افزار مربوط به بازی: Project Shield

NVIDIA دنیا را با معرفی اولین کنسول بازی اش شگفت زده کرد. این کنسول دستی جدید که Project Shield نام دارد، از پردازنده های Tegra 4 استفاده می کند که باعث شده این دستگاه به قوی ترین سیستم بازی Android موجود در بازار تبدیل شود. همچنین این دستگاه دارای یک نمایشگر بسیار باکیفیت به همراه خروجی HDMI است که لذت تجربه بازی های آن را روی صفحه نمایش های بزرگ بسیار زیاد است. این دستگاه هیجان انگیزترین تکنولوژی مربوط به بازی در CES 2013 بود.

بهترین نمونه آزمایشی: Oculus Rift

Oculus یکی از زیباترین تکنولوژی های Virtual Reality را به نمایش درآورد که تا کنون مانند آن را تجربه نکرده اید. Oculus Rift دنیای واقعی و مجازی را به زیبایی با هم ترکیب می کند. این دستگاه هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد، اما یک تجربه بی نظیر را به ارمغان خواهد آورد. Oculus به خوبی شما را به دنیای 3D می برد و کاری می کند که خودتان را در دنیای مجازی به بهترین شکل احساس کنید.

بهترین تلویزیون: Floating 4K Ultra HD TV  از Samsung

سالهاست که کمپانی های تلویزیون سازی در حال باریک تر کردن محصولات خود هستند و کیفیت آن ها را نیز به شکل چشم گیری افزایش داده اند، اما Samsung در این چند سال اخیر توانسته تا بازار را به دست بگیرد و معنای تازه ای از تلویزیون و سرگرمی خانگی را ارائه کند. این کمپانی در نمایشگاه CES امسال از تلویزوین های Floating 85 inch با وضوح تصویر 4K Ultra HD پرده برداری کرد. این تلویزوین دارای فریم های فلزی است که باعث می شود نمایشگر را به زاویه های مختلف حرکت داد. در ضمن، خود این فریم ها نیز دارای بلندگو هستند. این تلویزیون بدون کوچکترین تردیدی، بهترین تلویزیون به نمایش درآمده در نمایشگاه بود.

بهترین تلفن هوشمند:  Sony Xperia Z

با یک پردازنده 4 هسته ای و یک دوربین 13 مگاپیکسلی و طراحی بسیار زیبا، نمی توان به راحتی از کنار Sony Xperia Z گذشت. این تلفن همراه هوشمند، نه تنها بسیار زیباست، بلکه بسیار قدرتمند است. صفحه نمایش آن دارای وضوح تصویر 1080p است و تصاویر و فیلم ها را با بهترین کیفیت نمایش می دهد. این موبایل یکی از بهترین تلفن های هوشمند Android در نمایشگاه امسال بود.

بهترین تبلت: تبلت 11 اینچی Visio با Windows 8

Vizio بازار محصولاتش با Windows 8 را گسترش می دهد و نتیجه آن این است که تبلت 11.6 اینچی این کمپانی به بهترین تبلت نمایشگاه تبدیل می شود. این تبلت از پردازنده های AMD بهره می برد و نمایشگر آن از وضوح تصویر 1080p برخوردار است. این تبلت باریک بازده کاری بسیار عالی ای دارد.

بهترین دوربین:  FUJIFILM X100S

دوربین x100S کمپانی Fuji ظاهری کلاسیک دارد، اما کیفیت بسیار بالای آن نظر شما را به خودش جلب می کند. این دوربین دارای تکنولوژی پردازش جدیدی برای تصاویر است و سیستم Focus دستی آن می تواند دور تصویر را روی هم قرار دهد. این دوربین دیجیتال تجربه هیجان انگیزی از عکاسی به همراه دارد.

بهترین PC HYBRID: دستگاه LENOVO THINKPAD HELIX

بهترین PC HYBRID این نمایشگاه را کمپانی LENOVO با مدل Thinkpad Helix از آن خودش کرد. این PC HYBIRD با قیمت 1.499 دلار راهی بازار خواهد شد، اما سخت افزار بسیار قوی ای دارد. صفحه نمایش آن با وضوح تصویر 1080p راهی بازار خواهد شد و دارای کیبرد بسیار زیبا و راحتی برای کار کردن است. نور این PC به شکلی تنظیم شده که چشم های شما احساس خستگی نکنند. همچنین این دستگاه دارای عمر باطری بالایی است.

بهترین اجرا: کنفرانس کمپانی QUALCOMM

کمپانی Qualcomm که پردازنده های مختلفی را برای پلتفرم های موبایل تولید می کند، امسال بهترین کنفرانس را در CES برگزار کرد. گروه Maroon 5 در کنفرانس آن ها برنامه اجرا کردند. قسمت هایی از Star Trek II و Blade II در این کنفرانس به نمایش درآمدند، اما حضور رئیس کمپانی Microsoft در این کنفرانس همه را غافلگیر کرد. کسی فکرش را نمی کرد که استیو بالمر (Steve Ballmer) در صفحه کنفرانس Qualcomm ظاهر شود! این کمپانی همه تکنولوژی های جدیدش را معرفی کرد و توانست همه را تا آخر کنفرانس در سالن نگه دارد.



           
یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, ::
Amin AA77

Capcom Vancouver در حال جذب افرادی برای ساخت دو بازی معرفی نشده است. این بازی ها هر دو در سبک Open-World خواهند بود. البته در این چند روز شایعات زیادی درباره ساخت Dead Rising 3 منتشر شده بود، اما Capcom اعلام کرد که دو بازی جدید آن ها دارای زامبی نیست. هنوز اطلاعات بیشتری درباره این دو بازی در دست نیست.

 

 



           
پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, ::
Amin AA77

مجموعه بازی های Splinter Cell از آن دسته عناوینی هستند كه با وجود سابقه درخشان و كارنامه مورد قبولی كه تا كنون ارائه داده اند، توانسته اند نظرات بسیاری را جلب كنند. تا به حال نسخه های متفاوتی از این مجموعه منتشر شده كه هر كدام باعث پیشرفت بازی های اكشن مخفی-كاری شده اند. 4 قسمت از این مجموعه، همگی یك تیراندازی مخفی-كاری محض بودند كه المان های اكشن بازی را نادیده گرفته بودند، اما با گذشت زمان، این روند تغییر كرده و مقدار بیشتری اكشن چاشنی كار شد و در آخرین نسخه منتشر شده از این سری یعنی Conviction شاهد بودیم كه به صورت جدی به المان های كلیدی یك اكشن تمام عیار پرداخته شده بود.

پس از یك غیبت چند ساله، بالاخره Ubisoft در E3 سال گذشته پرده از جدیدترین نسخه این سری برداشت و آن را با عنوان Blacklist رونمایی كرد. عنوان مورد نظر، دارای ویژگی های خاصی است كه به نوعی ادامه دهنده مسیر نسخه قبلی است. اكثر سازندگان در انتهای هر نسل، به دنبال تغییر دادن انگیزه های موجود برای كشاندن قهرمان های خود به میدان هستند. این امر را در آخرین نسخه از سری Hitman هم شاهد بودیم. در Blacklist هم تقریباً چنین اتفاقی افتاده است. اینبار سم فیشر (Sam Fisher) كه بسیار باتجربه و حرفه ای تر از سابق به نظر می رسد، با انگیزه های به مراتب متفاوتی از آن چه در او سراغ داشتیم به این نسخه پا گذاشته است.

در گذشته انگیزه های شخصی برای سم مهمترین بخش كار به حساب می آمده، اما اینبار دیگر با آن قهرمان نترس كه بی مهابا دست به انجام عملیات های غیر ممكن می زد، طرف نیستیم. Blacklist روایتگر وقایع 6 ماه پس از Conviction است. یعنی دوره سلطه آمریكا بر سایر كشورهای جهان كه نیروی نظامی آمریكا حاكم بیش از نصف دنیا است. برخی كشورها با این موضوع كنار آمده و طبیعتاً برخی كشورها نیز با این سلطه مقابله می كنند. در این بین، برخی از كشورهای خاورمیانه به دنبال هدفی واحدی هستند و آن، بیرون راندن آمریكایی ها از خاك كشورشان است. در همین راستا، عهدنامه ای بین این كشورها نوشته می شود كه آن ها را برای رسیدن به این هدف یكپارچه كند.

مفاد این عهدنامه (مختصات بخش هایی از خاك كشور آمریكا كه قرار است مورد هجوم قرار گیرند) تمام آن چیزی است كه شما در این نسخه به دنبالش هستید. این مناطق به طوری انتخاب شده اند كه بیشترین خسارات ممكن را بر تشكیلات نظامی آمریكا وارد كنند. به همین دلیل در یك لیست محرمانه نوشته شده و نگهداری می شوند. این همان Blacklist است كه به دنبالش هستید. همانطور كه می بینید، از نظر داستانی با عنوانی پرمحتوی مواجه نیستیم. بارها تجربه مبارزه با تروریسم جهانی كه اغلب از میان یكی از كشورهای خاورمیانه انتخاب می شوند را در غالب یك نیروی برجسته آمریكایی داشته ایم.

نقش سم فیشر در این ماجرا سركردگی گروهی به نام ستون چهارم است كه افراد آن از واحدهای مختلف امنیتی ایالات متحده گرد هم آمده اند. این گروه وظیفه دارند تا هر گونه خطر احتمالی از طرف كشورهای طرف جنگ را خنثی سازند و لیست سیاهی كه مربوط به اولتیماتوم این كشورها می شود را بیابند. داستان بازی چگونگی رسیدن به این لیست را توسط سم فیشر شرح می دهد كه متأسفانه باید گفت بسیار سطحی یا آبكی است. تنها نقطه عطف داستان همان محتویات لیست سیاهی خواهد بود كه آن هم فاش خواهد شد. گیم پلی این نسخه بسیار جذاب به نظر می رسد. نرم بودن حركات سم و سیال بودن اكشن های بازی بیش از هر چیز دیگری به چشم می آید.

هسته و ساختار گیم پلی همان چیزی است كه در Conviction دیدیم، اما این امر به آن معنا نیست كه هیچگونه پیشرفتی حاصل نشده باشد. همانطور كه گفتیم، وجود المان های یك اكشن تمام عیار بیش از هر نسخه دیگری خود را در Blacklist نشان می دهد. متأسفانه هر چه به قسمت اكشن بازی بها داده شده، در عوض از بخش های مثبت مخفی-كاری فاكتور گرفته شده است. گرایش بازی به سمت و سوی اكشن شدن، باعث شده تا میلی به انجام حركات مخفیانه نداشته باشید. بسیاری از مكانیزم های جالب و آشنای سری مانند نشانه گذاری و اجرا (Mark and Execute) در بازی جدید بصورت كامل تری وجود دارند.

این مكانیك حتی در حالت دویدن نیز قابل اجرا است كه خوشبختانه تعداد افرادی كه می توان نشانه گذاری كرد را نیز افزایش داده است. با وجود حركات بسیار نرم و روان سم، این قابلیت به اوج زیبایی خود می رسد. مكانیك معروف و آشنای سری Vision Goggles است كه اینبار بسیار كاربردی تر از سابق پیاده سازی شده است. با فعال سازی این قابلیت امكان دید زدن مكان ها از پشت دیوار و همچنین شناسایی دشمنان از سایر بخش های محیط به وجود خواهد آمد كه قبلاً هم در این سری دیده بودیم. موارد ذكر شده همه از ویژگی های كلیدی و آشنای Splinter Cell بودند، اما برخی قابلیت های جدید مانند بالا رفتن از صخره ها هم در اختیار قهرمان گذاشته شده كه باعث می شود گاه به اشتباه، سم را با اتزیو (Ezio) اشتباه بگیرید!

این شك با انجام مكانیزم های مبارزه ای و کارهای پلتفرمی متعدد سم، بیش از پیش تشدید می شود. قبلاً هم گفتیم كه سم اكنون باتجربه تر و پخته تر از سابق به نظر می رسد، اما این نكته با حالات و حركات طبیعی و سریع بدن او مغایرت دارد تا حدی كه گویی حتی جوان تر از قبل هم شده است!!! به هر حال، این نكته تأثیر مهمی روی گیم پلی بازی گذاشته كه اكنون كامل تر از هر نسخه ای دیگری به نظر می رسد. در نمایشE3  بازی دیدیم كه در خلال انجام مراحل، سم از برخی ویژگی های طبیعی مانند انتقال الكتریسیته توسط آب نیز بهره گرفته و توسط تیر الكتریكی توانست دشمنان را از پا دربیاورد یا اینكه با ضربه زدن به دری كه سد راهش شده، خود را به درون خانه برساند.

این ویژگی ها همگی نوید یك گیم پلی به مراتب تعاملی تر از قبل را می دهند. همچنین امكان گرا دادن و شلیك هوایی به سبک سری Call of Duty در بازی وجود دارد كه به نظر می رسد حالتی نیمه خودكار داشته باشد و بیشتر زمانی قابل استفاده باشد كه از پیش تعیین شده باشد. نكته مورد توجه دیگر، اضافه شدن قابلیت های Kinect و تأثیر آن روی گیم پلی بازی است. برای هر حركتی، دستوری تعبیه شده است. به طور مثال، برای كمك گرفتن از پشتیبان هوایی می توان از دستور Air Force استفاده كرد كه این امر نیز می تواند بجای خود لذت بخش باشد. لازم به ذكر است كه می توان این عنوان را به صورت Co-op هم بازی كرد.

به طور كلی سازندگان سعی كرده اند تا از الگوهای كلاسیك مخفی-كاری فاصله بگیرند، زیرا این روزها یك اكشن تمام عیار بیشتر مورد پسند واقع می شود. كسانی كه اهل مخفی-كاری هستند، می توانند با ارتقای قابلیت های مخفی-كارانه لباس مخصوص سم مانند كاهش صدا در حین حركات سریع به سمت گیم پلی خاص و كلاسیك سری بروند و طرفداران اكشن نیز با فعالسازی بخش دیگر، ویژگی های لباس مخصوص مانند مقابله بیشتر در برابر گلوله ها، روندی اكشن را در بازی ایجاد كنند. خوشبختانه بازی هایی كه استودیوهای Ubisoft در این نسل ساخته اند، همگی از نظر گرافیكی زیبا و خوش ساخت بوده اند. این زیبایی در Assassin’s Creed III و Far Cry 3 به اوج خود رسید.

Ubisoft Toronto از Unreal Engine 2.5 برای ساخت Blacklist استفاده كرده است. در رابطه با صداگذاری، نكته ای كه بیش از هر چیز به نظر می رسد، استفاده از زبان فارسی در بازی است كه نسبتاً ضعیف كار شده است. به دلیل تجربه های متفاوت عناوین بزرگ دیگر در این بخش، از صداگذاری انتظار بیشتری می رود. نكته مهم دیگر، عوض شدن صداپیشه سم است كه از مایکل آیرونساید (Michael Ironside) به اریک جانسون (Eric Johnson) تغییر یافته است. در آخر می توان گفت كه حتی مجموعه Splinter Cell هم از اصل و ریشه های كلاسیك خود فاصله گرفته است. اكنون این فاصله ها با آمدن نسخه جدید به اوج خواهد رسید، اما عنوان مورد نظر، یك بازی اكشن مناسب است كه حتی می تواند برای طرفداران قدیمی سری هم جذاب باشد.



           
سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, ::
Amin AA77

جدیدترین تصویر هنری بازی Grand Theft Auto V را در زیر مشاهده کنید.



           
یک شنبه 17 دی 1391برچسب:, ::
Amin AA77

بازی Multiponk یک سرگرمی چند نفره و جالب است که می‌تواند شما و دوستانتان را در کنار یکدیگر سرگرم نماید. ایده‌ی بازی همانند بازی پینگ‌پنگ‌های دو نفره است که در آن نباید بگذارید توپ از سمت شما رد شود، در این بازی هم چند توپ در میان زمین رها می‌شود و سپس پس از برخورد با جسم قرار داده شده در وسط زمین به‌طور شانسی به یک طرف پرت می‌شود و بازیکنان نباید اجازه دهند توپ وارد دروازه‌ آنان شود. دونفره بودن این بازی و امکان بازی کردن با دوستانتان جذابیت این بازی را دوچندان کرده است.

 

multiponk android بازی زیبا و مهیج 14.Multiponk 1.0   اندروید

 

 

password بازی زیبا و مهیج 14.Multiponk 1.0   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی زیبا و مهیج 14.Multiponk 1.0   اندروید لینک دانلود – 26 مگابایت | لینک کمکی

 



           
جمعه 15 دی 1391برچسب:, ::
Amin AA77

شایعات عرضه نسل جدید کنسول ها در سال 2013 داغ تر از همیشه دنبال می شوند. به همین دلیل، رازهای زیادی پیرامون نسل بعدی کنسول ها بازی وجود دارند. این شایعات نه تنها درباره سخت افزار کنسول ها، بلکه درباره بازی ها، امکانات و سرویس هایی هستند که با عرضه این کنسول ها راهی بازار می شوند. حال می خواهیم به 13 مورد از امکانات اسرار آمیز کنسول نسل بعدی Xbox نگاهی بیندازیم که به احتمال زیاد در سال 2013 برملا می شوند.

بازی جدید استودیوی Black Tusk Studios چیست؟

استودیوی Black Tusk Studios که قبلاً با نام Microsoft Vancouver شناخته می شد، در حال ساخت بازی جدیدی است که به گفته آن ها برای بازیکنان حرفه ای در دست تهیه است. در ماه می که خبر ساخت این بازی منتشر شد، این استودیو به دنبال افرادی بود که در زمینه آنلاین تجربه داشته باشند و بتوانند روی بخش چندنفره یک بازی کار کنند. همچنین این استودیو اشاره کرده بود که این افراد باید با ساخت یک بازی سوم-شخص و اول-شخص آشنا باشند و پس از مدتی اعلام کرد که می خواهد یکی دیگر از سرگرمی های بزرگ صنعت بازی های کامپیوتری را راهی بازار کند تا بتواند با سری Halo رقابت کند. شایعات می گویند که بازی آن ها یک عنوان اول-شخص فضایی خواهد بود. همچنین استن هوبلر (Sten Huebler) که طراح ارشد بازی Crysis 2 بود نیز به تیم این گروه پیوسته است.

Xbox TV چیست؟

  دو شایعه مختلف در اینباره وجود دارند. یکی از آن ها اشاره می کند که Microsoft در حال جذب افرادی برای تشکیل یک شبکه تلویزیونی روی Xbox Live است و به همین دلیل، سراغ تهیه کنندگان تلویزیونی و افراد مختلفی برای این کار رفته است. Microsoft گفته که می خواهد برنامه های مختلفی را به شکل انحصاری برای شبکه Xbox Live تولید کند. این کمپانی قبلاً تجربه ساخت یک سریال کوچک به نام Forward Unto Dawn را برای Halo 4 داشته و به همین دلیل تصمیم گرفته تا فعالیت هایش را در این زمینه بیشتر کند. یکی دیگر از این شایعات، می گوید که Microsoft در حال ساخت سخت افزاری به نام Xbox TV است که برای اجرای بازی های معمولی مانند عناوین Xbox Live و پخش برنامه های تلویزیونی به صورت Full HD به کار می رود. به نظر می رسد که این دستگاه در سال 2013 رونمایی شود. این سخت افزار می تواند بیش از پیش به این اتفاق کمک کند که Microsoft خانه های بیشتری را به تصرف خودش دربیاورد.

چه بازی هایی برای Xbox 360 و کنسول نسل بعدی آن عرضه می شوند؟

هنوز بازی های زمان عرضه نسل بعدی Xbox مشخص نشده اند، اما می توان به وجود بازی هایی مانند Star Wars: 1313، احتمالاً یک نسخه ویژه از GRID 2 و یا بازی Watch Dogs اشاره کرد. اما در این بین بازی هایی مانند Battlefield 4 و Dragon Age III نیز وجود دارند که هنوز مشخص نیست برای این نسل یا نسل بعدی یا برای هر دو کنسول عرضه می شوند. به هر حال به نظر می رسد که برخی از این بازی ها روی هر دو کنسول راهی بازار شوند.

بازی جدید استودیوی Rare چیست؟

استودیوی Rare مدتی را کاملاً بی صدا پشت سر گذاشته است. آن ها در این نسل بازی های بسیارخوبی را برای Kinect راهی بازار کردند. این استودیوی بازیسازی به تازگی اعلام کرده که به دنبال یک مدیر تولید است که تجربه خوبی در عرضه بازی های AAA داشته باشد. همچنین آن ها در حال ساخت یک بازی اکشن-ماجرایی یا یک عنوان تیراندازی اول-شخص هستند. شاید آن ها بازی Perfect Dark 2 را در دست ساخت دارند.

آیا Lionhead در حال ساخت یک بازی MMO است؟

 در ماه می بود که مشخص شد استودیوی Lionhead به دنبال شخصی است که بتواند برای یک بازی چندنفره Level طراحی کند. کسی که در ساخت بازی های آنلاین نیز تجربه داشته باشد. بعداً این استودیو مشخص کرد که آن ها به افرادی نیاز دارند تا بتوانند محیط های بزرگی را برای این بازی طراحی کنند، طوری که بتوان آن را به شکل رایگان و پرداخت حق اشتراک بازی کرد. همچنین این افراد باید با ساخت بازی به وسیله Unreal Engine و DirectX 11 آشنایی داشته باشند. شایعات دیگر حاکی از آن هستند که Lionhead در حال ساخت یک بازی Free to Play برای شبکه Xbox Live است، اما استفاده از DirectX 11 می تواند به این معنا باشد که آن ها برای نسل بعد بازی می سازند. در ادامه، مشخص شد که بازی ها باید در سطح بسیار خوبی از نظر جلوه های بصری قرار داشته باشند تا بتوانند برتری خوبی نسبت به سایر بازی های آنلاین موجود در بازار پیدا کند. آیا آن ها در حال ساخت Fable MMO هستند؟

آیا EA بازی Mirror’s Edge 2 را عرضه می کند؟

EA تا کنون صحبت هایی زیادی را درباره Mirror’s Edge 2 کرده است. هر بار که از آن ها دباره ساخت این بازی سوال شده، گفته اند که: "فعلاً نمی توانیم درباره این بازی صحبت کنیم. بله، ما به دنبال ساخت ادامه ای برای این بازی هستیم و به آینده آن فکر می کنیم. استفاده از Kinect برای این بازی بسیار عالی خواهد بود!" به هر حال، این کمپانی هنوز به شکل دقیق اعلام نکرده که آیا ME2 در دست ساخت است یا خیر، اما یکی از کارمندان سابق DICE به این موضوع اشاره کرده بود که آن ها در حال ساخت نسخه دوم این بازی هستند.

آیا Ubisoft بازی Beyond Good & Evil 2 را راهی بازار می کند؟

تا کنون اخبار زیادی درباره این بازی منتشر شده و حتی یکبار خبر ساخت نسخه دوم آن نیز توسط Ubisoft تأیید شد، اما دیگر هیچ خبری از این بازی به گوش نرسید. حتی تصاویری از این بازی به بیرون درز پیدا کرد که نشان می داد هنوز در دست ساخت است. آیا این بازی نیز در نسل بعد راهی بازار می شود؟

آیا Thief 4 یک بازی نسل بعد است؟

 در نوامبر سال 2011 شایعات مختلفی درباره بازی Thief 4 به گوش رسید و حتی Story Board بازی نیز به بیرون راه پیدا کرد. همچنین مشخص شد که گرت (Garrett) شخصیت اصلی این سری، در قسمت چهارم نیز حضور دارد و همراه او یک شخصیت دیگر هم دیده می شود. همچنین مشخص شده بود که این بازی به وسیله Unreal Engine 4 در حال ساخت است و دارای قابلیت های آنلاین است.

چه کمپانی ای از گردانه رقابت کنسول های نسل بعد خارج می شود؟

رئیس استودیوی Take Two به این موضوع اشاره کرده بود که نسل بعدی کنسول ها دیگر بازی های معمولی را نمی پذیرند و این موضوعی است که باعث می شود تا تنها کمپانی هایی که بازی های با کیفیت دارند، باقی بمانند. همچنین تیم سویینی (Tim Sweeney) از Epic Games نیز به این موضوع اشاره کرده بود که ساخت بازی برای کنسول های نسل بعد دوبرابر بیشتر هزینه خواهد داشت. با توجه به این شرایط، می توان به این نتیجه رسید که اکثر کمپانی های بازیسازی می توانند گلیمشان را از آب دربیاورند، اما آیا ماجرا برای THQ اینچنین خواهد بود؟ این کمپانی دچار مشکلات مالی بسیار زیادی است و هر لحظه ممکن است که ورشکست شود.

آیا سیستم Holodeck را در نسل بعدی Xbox مشاهده می کنیم؟

 Microsoft در بخش تحقیقاتش روی تکنولوژی های مختلفی کار می کند. یکی از این تکنولوژی ها به واسطه ثبت یک گواهی اختراع، جلوه ای واقعی به خودش گرفت. این گواهی برای تکنولوژی ای به نام Immersive Display System بود. این تکنولوژی محیط گرافیکی یک بازی را در فضای بیرون از بازی خلق می کند تا با زیکنان بتوانند به وسیله Kinect در این محیط حرکت کنند. فکر کنید که فضای اتاق شما به بخشی از بازی تبدیل شده و شما با حرکت در اتاق، در بازی حرکت می کنید. آیا این تکنولوژی را در Xbox بعدی مشاهده می کنیم؟ این تکنولوژی یکی از رویاهای قدیمی بازیکنان است.

چه زمانی Bethesda بازی های DOOM 4 ،RAGE 2 و Prey 2 را راهی بازار می کند؟

سر و صداهای مختلفی درباره استودیوی Bethesda شنیده می شوند. آن ها بازی Prey 2 را کنسل می کنند، اما می گویند که این بازی هنوز در دست ساخت قرار دارد و روزنه های امیدی برای عرضه آن وجود دارند. همچنین آن ها از هم اکنون افرادی را برای ساخت بازی روی نسل بعدی کنسول های بازی استخدام کرده اند که به احتمال زیاد روی 2 بازی RAGE 2 و DOOM 4 کار می کنند. اما واقعاً این بازی ها در چه زمانی عرضه می شوند؟ امیدواریم 2013 یکی از آن سال ها باشد.

آیا Watch Dogs یک نسخه دیگر از سری بازی های Assassin’s Creed است؟

هنوز اطلاعات زیادی درباره بازی جنجالی Ubisoft که Watch Dogs بود، در دست نیست، اما بعید نیست که این بازی یکی از نسخه های Assassin’s Creed باشد که در آینده رخ می دهد؟ شما چه فکر می کنید؟ آیا در سال 2013 باید منتظر این بازی بود؟

آیا خبری از Half-Life 3 می شود؟

آخرین خبری که از این بازی شنیده شده بود، این بود که Half-Life 3 ممکن است Open-World باشد! اما هنوز کسی درباره این بازی خبری ندارد. باید منتظر بود و دید که آیا در سال 2013 آقای گیب (Gabe) به ما اطلاعات بیشتری می دهد یا خیر؟



           
پنج شنبه 14 دی 1391برچسب:, ::
Amin AA77

اولین امتیازهای منتشر شده از بازی Dmc: Devil May Cry بیانگر این هستند که نسخه جدید این سری از بازی ها بسیار جالب و هیجان انگیز است.

OXM : 90/100
LEVEL Magazine : 90/100
Games Master : 89/100

 



           
چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, ::
Amin AA77

اگر نگاهی به تقویم سال بیندازیم، متوجه می شویم كه سال 2012 دیگر پایان رسیده، زیرا تمامی عناوین بزرگی كه منتظران خود را داشتند، عرضه شدند و مورد نقد و بررسی سایت ها و مخاطبانشان قرار گرفتند. امسال هم گذشت و ما ماندیم با قضاوت های خودمان تا اینكه برترین ها و بدترین ها را از میان عناوین منتشر شده برگزینیم. البته اكثراً به دنبال بهترین ها هستند و این امر كاملاً طبیعی است، اما نباید فراموش كرد كه اگر بد نباشد، خوب هم معنا ندارد و اینكه ارزش بازی های بزرگ زمانی نمود پیدا می كند كه تفاوت هایشان با یك عنوان ضعیف آشكار شوند. امسال بازی هایی عرضه شدند كه تا قبل از آمدنشان انتظار بالایی از آن ها داشتیم، اما نتیجه چه شد؟ یا عناوینی ضعیف بودند و یا متوسط كه همان متوسط بودن برای برخی از آن ها به منزله شكست است. در این مطلب به بررسی همان بازی هایی كه بسیار ناامید كننده ظاهر شدند، می پردازیم.

Ninja Gaiden 3

شاید زمانی كه نسخه های اول و دوم از این سری محبوب را بازی می كردید، چنین پایان شرم آوری را برایش پیش بینی نمی كردید. نسخه سوم از این مجموعه كه در سال 2012 منتشر شد، پشت پایی بود به تمام شایستگی های نسخه های پیشین كه هیچگونه نشانی از آن ها نداشت. به جرأت می توان گفت که Ninja Gaiden 3 هیچگونه نكته مثبتی به همراه نداشت و فقط برای نابودی این سری راهی بازار شد. ضعف های عمده گیم پلی تكراری و بیش از حد خسته كننده آن و همچنین گرافیك تاریخ مصرف گذشته كه حتی روی 60 فریم هم اجرا نمی شد، همه دست به دست هم داده و به این بازی را به زباله دان تاریخ ملحق کردند تا در نهایت، در تلخ ترین شرایط ممكن با یکی از محبوب ترین نینجاهای تاریخ بازی های کامپیوتری وداع كنیم.

Resident Evil: Operation Raccoon City

یكی دیگر از عناوین شاخص ناامید كننده سال، نسخه ای فرعی از سری Resident Evil به نام Operation Raccoon City بود كه هدفی جز نابودی این سری به دنبال نداشت. هیچگونه اثری از یك Resident Evil در این بازی نبود، چون به هیچ وجه به اصل و ریشه های آن وفادار نبود و نه تنها هیچگونه رعب و وحشتی با خود به ارمغان نیاورد، بلکه یك بازی اكشن استاندارد هم نبود. وجود داستانی ضعیف و نواقص و مشكلات فراوان در گیم پلی ORC را بسیار سخت كرد. سختی ای که نه به معنای چالش برانگیز بودن، بلكه به دلیل وجود نقص های عمده در جهت پیشبرد بازی ایجاد شده بود. تا به حال در مجموعه بزرگ این سری با نسخه های اصلی و فرعی متعدد، عنوانی تا این اندازه ضعیف منتشر نشده كه باعث نابودی تمامی خاطرات خوب ما از این سری می شود.

Steel Battalion: Heavy Armor

عنوان ناامید كننده دیگر سال، بازی انحصاری Steel Battalion: Heavy Armor بود كه برای Kinect طراحی شده بود و كارایی های این کنترلر حسی را به سخره گرفت! Microsoft مانور زیادی روی آن داده بود و قرار بود که متفاوت ترین بازی برای این کنترلر از آب دربیاید، اما نتیجه اش یك عنوان پرنقص بود كه انگار هیچ تطابقی با Kinect ندارد. بسیاری از فرمان ها در خلال گیم پلی، یا اصلاً توسط حسگر Kinect تشخیص داده نمی شدند و یا با مشكل و تأخیر انجام می شدند و در کل شما را از انجام این بازی منصرف می کردند. صداگذاری ها و افكت های صوتی نیز مناسب نبودند. گرافیك هم چنگی به دل نمی زد و تقریباً هیچگونه ویژگی خاصی نداشت.

007 Legends

همیشه یكی از بازی های ناامید كننده سال از سری بازی های 007 انتخاب می شود. Legends نسخه جدیدی كه در سال 2012 منتشر شد هم از این قاعده مستثنی نبود. تأثیر پذیری بیش از حد این بازی از سری Call of Duty اصلی ترین ضربه را بر پیكره آن وارد كرد. داستان بازی همانند نسخه قبل بر پایه جاسوس بازی و نفوذ مأمور 007 به تشكیلات دشمن بود. گرافیك این نسخه تقریباً همانی است كه سال گذشته در Reloaded دیدیم و پیشرفتی در آن حاصل نشده بود. گیم پلی نیز همانی بود كه در نسخه قبل دیدیم. واقعاً مشخص نیست كه Activision با سیاست انتشار یك نسخه جدید از این سری در هر سال، به دنبال چیست؟!

Medal of Honor: Warfighter

شاید عجیب ترین جایگاه در بین بازی های ناامید كننده سال، متعلق به Medal of Honor: Warfighter باشد. همه چیز تا قبل از انتشار بازی عالی به نظر می رسید. وجود داستانی كه از اتفاقات واقعی صحنه های نبرد اقتباس گرفته شده بود. گرافیك فوق العاده و كم نظیر كه یك استثناء برای یك عنوان تیراندازی اول-شخص محسوب می شد و همچنین پیشرفت هایی كه در زمینه گیم پلی در این نسخه حاصل شده بود، همه و همه نوید یك بازی تمام عیار و بی نقص را می دادند كه باعث شده بود همه پیش داوری كرده و فاتحه رقیب را بخوانند. اما پس از انتشار بازی، ورق برگشت و همه جا خوردند!! تقریباً همه المان ها با آن چیزهایی كه دیده بودیم، تفاوت داشتند. داستان بازی جذاب نبود و گرافیك آنچنان كه به نظر می آمد، بی نقص نبود (هر چند كه باز هم همین بخش گرافیك بود كه مقداری آبروی رفته را بازگردانده بود) و گیم پلی همان چیزی بود كه 2 سال پیش دیده بودیم. فقط مقداری به ظاهرش رسیده بودند و یك سری انتخاب های بی تأثیر را پیش رویمان گذاشته بودند. واقعاً عجیب است! گویی كه تمامی چیزهای كه تا قبل از انتشار بازی دیده بودیم، متعلق به این بازی نبود!

Call of Duty: Black Ops-Declassified

ظاهراً Call of Duty هم از قسمت ناامیدكننده ترین های سال بی نصیب نمانده است! واقعاً عحیب است که بازی ای این نام را یدك بكشد و چنین لقبی بگیرد. Declassified تنها برای كنسول دستی PSVita ساخته شد كه تا قبل از انتشار Sony مانور زیادی روی آن داده بود. هوش مصنوعی ضعیف كه به هیچ وجه در حد و اندازه های نام بازی نبود. خط داستانی بسیار كوتاه، محدود و بنا بر شواهد، چیزی كمتر از 1 ساعت كه واقعاً برای عنوانی حتی در این اندازه یك ضعف بزرگ به شمار می رود و در نهایت كسب امتیاز میانگین 33 از سایت Metacritic برای این نام یك فاجعه قلمداد می شود. البته گفتنی است كه عنوان دیگر Call of Duty در سال 2012 یعنی Black Ops II هم آنطور كه باید، ظاهر نشد، اما Declassified نه تنها جزو ناامید كننده های سال است، بلكه یكی از ضعیف ترین بازی ها سری Call of Duty نیز محسوب می شود.

بازی های نامبرده شده، همه عناوینی بودند كه امید به موفقیتشان بسیار بالا بود و كسی فكرش را هم نمی كرد كه در انتهای سال، چنین برچسبی به آن ها زده شود، اما واقعیت همیشه تلخ است. در این بین، عناوین دیگری همچون Epic Mickey 2: The Power of Two ،Kinect Star Wars و NeverDead هم هستند كه بر خلاف پیش بینی ها، ضعیف ظاهر شدند. لازم به ذكر است كه از نظر خیلی ها، حتی Resident Evil 6 هم نتواسته انتظارات را برآورده كند و ناامید كننده ظاهر شد. این بازی با كسب میانگین امتیاز 67 باز هم توانست سری را به روزهای اوجش بازگرداند كه خط داستانی مفصلی هم دارد.



           
شنبه 9 دی 1391برچسب:, ::
Amin AA77

سایت GameSpot در غالب یک ویدیو Journey را به عنوان برترین بازی سال 2012 انتخاب کرد. این بازی از بین نامزدهای زیر برگزیده شد:

Journey
Spelunky
Guild Wars 2
Zero Escape
Mass Effect 3
Mark of the Ninja
The Walking Dead
X-COM: Enemy Unknown
Dishonored
Halo 4

Winner: Journey



           
جمعه 8 دی 1391برچسب:, ::
Amin AA77

بر اساس اطلاعاتی که از فایل های ورشکستگی کمپانی THQ به دست آمده، به نظر می رسد که بازی Saints Row 4 در دست ساخت قرار دارد. اما کار ساخت این بازی تا مشخص شدن مالک جدید آن متوقف شده است. هنوز اطلاعات بیشتری در اینباره منتشر نشده، اما برخی از استودیوهای THQ در حال ساخت بازی های جدیدی هستند که هنوز نامی از آن ها برده نشده است.



           
چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:, ::
Amin AA77

جدیدترین تصاویر منتشر شده از بازی Grand Theft Auto V را در زیر مشاهده کنید:



           
سه شنبه 5 دی 1391برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.