بازی های رایانه ای AA77

در میان هیاهویی از انتشار بازی های بزرگ و هنگامی كه تمام توجه و نگاه ها به سمت نسخه های جدید از عناوین صاحب نامی همچون Call of Duty یا Assassin's Creed معطوف شده، بازی های گمنام و كوچكی هم هستند كه هر از چندگاهی منتشر می شوند و خوش می درخشند. اگر برای ساخت Resident Evil 6 یك گروه بالغ بر 600 نفر با هزینه های سرسام آور تدارك دیده می شود یا مبالغ چندصد میلیون دلاری صرف ساخت بازی های بزرگ می شود، نمی توان گفت که دیگر جایی برای بازی های کم خرج كه با گروه های كوچك ساخته می شوند، وجود ندارد. نمایشگاه VGA‌ سال 2012 با اهدای جایزه بهترین بازی سال به The Walking Dead این ادعا را اثبات می كند. یكی از همین بازی ها كه چندی پیش با كمترین سر و صدایی منتشر شد، The Cave نام دارد كه حاصل تلاش استودیوی خوش سابقه Double Fine است. عنوانی كه جذابیت ها و حرف های زیادی برای گفتن دارد و در عین سادگی بسیار پر زرق و برق به نظر می رسد.

داستان

داستان The Cave حاصل ایده های جالبی است كه ریشه در رمان ها و كمیك های مشهور دارد. هفت قهرمانی كه به درون یك غار اسرارآمیز سفر كرده اند تا به ماجراجویی بپردازند، اما غافل از اینكه این غار یك مكان معمولی نیست و قابلیت های جادویی بسیاری مانند سخن گفتن دارد. برای هر یك از شخصیت ها، داستان مجزایی در نظر گرفته شده كه در برخی مواقع تداخل پیدا می كنند و باید بخشی از داستان را از دید چند شخصیت دنبال كنید. از این هفت قهرمان، تنها سه نفر را می توان كنترل كرد كه این امر ارزش لذت تكرار مجدد بازی را بسیار بالا می برد، زیرا برای رسیدن به درك كاملی از داستان، باید وقایع را از دید هر هفت شخصیت مشاهده كرد. جالب است بدانید که غار اسرارآمیز نقش راوی را در داستان ایفا می كند و با نمایش دنیای درونی قهرمانان بازی، داستان را نیز روایت می كند.

این بدان معناست كه اتفاقات رخ داده برای هر شخصیت، در اصل برگرفته از درون خود او یا به نوعی گذشته اوست. این غار را می توان یك Silent Hill دیگر دانست، زیرا همان كاری كه این شهر با ساكنانش می كرد را با كسانی كه پای بدان بگذارند، انجام می دهد. رازهای نهان و نفوذ به اعماق تاریك داستان از نقاط عطف آن هستند كه در طول بازی به گونه ای زیبا توسط بازیكن ها كشف و توسط غار روایت می شوند. همانطور كه می بینید، ایده های جالبی در داستان The Cave پیاده سازی شده كه اتفاقاً اكثر آن ها جواب داده اند و به هر چه جذاب تر شدن داستان كمك كرده اند. شاید اگر شخصیت های بازی متکلم بودند و بخشی از داستان را از زبان خود آن ها می شنیدیم، حاصل كار بسیار بهتر از این می شد، اما این كمبود باعث نمی شود كه داستان را ناقص قلمداد كنیم.

گرافیك

سبک گرافیك The Cave واقعاً زیبا است و در این بخش، هم از نظر فنی و هم هنری حرف های زیادی برای گفتن دارد. وجود رنگ های براق نسبتاً شاد در كنار جلوه پردازی های منحصر به فرد و خلاقانه همراه با نورپردازی خوب، همگی این بازی را به یك اثر هنری كم نقص مبدل كرده اند. مهمترین قسمت در این بخش، انیمشن های فوق العاده آن هستند و به قدری زیبا كار شده اند كه باعث می شوند تا بارها یك انیمیشن تكراری را تماشا كنید و همچنان از آن لذت ببرید.

صحنه ها و لوكیشن های بازی عالی طراحی شده اند و همواره از وجود جزئیات درون آن حیرت زده خواهید شد. عمق یا پرسپكتیو محیط در سطح مناسبی قرار دارد و از این حیث در حد و اندازه های عنوان موفق Deadlight قرار می گیرد كه به واقع یك مثال عالی برای آن است. طراحی شخصیت های بازی نیز زیبا است. حس طنز و كاریكاتورگونه آن ها كاملاً ملموس است و تفاوت های میان آن ها به بهترین نحو ممكن به بازیكن القا می شود. به طور كلی در The Cave با یك تابلوی نقاشی آبرنگ طرف هستیم كه رنگ آمیزی فوق العاده آن باعث می شود تا ساعت ها به آن خیره شوید و لذت ببرید.

موسیقی/صداگذاری

سازندگان در این زمینه هنر خود را به رخ می كشند، زیرا موسیقی به كار رفته در این بازی بسیار هنرمندانه كار شده اند. تم رمزآلود و اسرارآمیزی كه در قطعات وجود دارد، كاملاً با حال و هوای ماجراجویی در یك غار تاریك و در عین حال خوش آب و رنگ هماهنگی دارد. میزان صدای موزیك بازی هم در حد مناسبی است و به هیچ وجه با سایر بخش های در زمینه صداگذاری تداخل ندارد. عملكرد سازندگان در صداگذاری به مراتب بهتر از موسیقی است كه برای یك بازی در این حد و اندازه یك استثناء محسوب می شود و می توان لقب فوق العاده را به آن داد. روایت داستان به لطف قدرت بازی در بخش صداگذاری به بهترین نحو ممكن انجام شده كه می توان آن را هنرمندانه قلمداد كرد، اما این فكر در ذهن بازیكن ها خطور می كند كه اگر قهرمانان بازی ساكت نبودند، چقدر بر ارزش های بازی در بخش صداگذاری افزوده می شد.

گیم پلی

The Cave‌ ‌یك بازی پلتفرمر 2D با پشت زمینه 3D است كه در آن به المان های یك اثر ماجرایی، بسیار پرداخته شده است. همانطور كه گفتیم، بازیكن باید از میان هفت شخصیت موجود، سه نفر را انتخاب كرده و بازی را پیش ببرد. در بازی معماهای فراوان و جالبی وجود دارند كه بسته به شخصیت در حال کنترل، انتخاب می شوند. هر چند بخش اعظمی از بازی برای همه یكسان است. برای هر قهرمان قابلیت ها و ویژگی های خاصی به سبك بازی های ماجرایی وجود دارند كه مختص او هستند.

معماهای پیش رو در The Cave بسیار متنوع و سرگرم كننده طراحی شده اند، بطوریكه تا آخرین لحظه از بازی هیجان انگیز هستند. اما مشكلی كه در این مورد به چشم می خورد، عدم تناسب میان آن ها است كه در برخی مواقع حل معما را بسیار دشوار می کند. مبارزه با Bossهای غول پیكر مانند اژدهایی كه آتش از دهان اون بیرون می آید هم از بخش های بسیار سرگرم كننده و جذاب بازی است كه علاوه بر تنوع بالای آن ها، به نوعی یك چالش برای بازیكن محسوب می شود. در نهایت، گیم پلی The Cave كاملاً با داستان جذابش همخوانی دارد و به نوعی در اختیار آن است كه این ویژگی باعث شده تا ‌یك بازی مختصر، اما مفید با ارزش تكرار بالا باشد.

نتیجه گیری

در واقع، تجربه عناوینی همچون The Cave در بین آثار كلیشه ای و پر سر و صدای این روزها، می تواند بسیار لذت بخش تر باشد. عنوانی زیبا و منحصر به فرد كه با نمایش دنیای اسرارآمیز و جادویی خود حس و حال متفاوتی نسبت به سایر بازی ها را در بازیكن ها ایجاد می كند. این امكان وجود دارد که نام The Cave حتی به گوشتان هم نخورده باشد، اما به شدت پیشنهاد می كنم که تجربه متفاوت این بازی را از دست ندهید.

 

 


 



           
دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

مایکل پکتر (Michael Pachter) به این موضوع اشاره کرد که به احتمال زیاد Sony در مراسمی که چند روز دیگر برگزار می کند، کاهش قیمت کنسول PS3 در کنار معرفی کنسول جدیدش اعلام می کند. بر اساس گفته های این آنالیزور صنعت بازی، این کاهش قیمت از تاریخ 21 فبریه عملی می شود و احتمالاً این کنسول با قیمت 199 دلار به فروش می رسد. همچنین او بر این باور است که Microsoft نیز در E3 امسال دست به چنین کاری خواهد زد و کاهش قیمت جدیدی را برای Xbox 360 اعلام می کند.


e229_70841048449112603933.gif
l8318_m6vtrapq16lluf67xj2.gif

 

 

 



           
دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

Naughty Dog تأخیر بازی The Last of Us را تأیید کرد. این بازی قرار بود در 17 می عرضه شود که تا ماه ژوئن به تعویق افتاد. علت آن نیاز سازندگان به چند هفته اضافی بود تا عنوانی امیدوارکننده و قابل تأیید را عرضه کنند. بازی The Last of Us در 14 ژوئن در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

z184_22121231.gif

 

 

 



           
یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

 

image_29670_thumb_wide940

به تازگی پوستری منتشر شده است که بیان کننده ی عرضه بازی از سوی یوبی سافت در تعطیلات امسال است.

 

بر روی پوستر اشاره شده است که این بازی برای تمام کنسول های خانگی منتشر خواهد شد. به همین جهت شایعاتی از عرضه این بازی برای نسل بعد کنسول ها نیز شده است.

با این حال اخیرا رییس یوبی سافت اعلام کرده بود که بازی بر روی پلتفرم های PC , XBOX 360 , PS3 منتشر خواهد شد. اما تاکنون بصورت رسمی این خبر از سوی شرکت یوبی سافت اعلام نشده است. و فقط پلتفرم PC مورد تایید رسمی قرار گرفته است.

اما هم اکنون دغدغه بسیاری از منتقدان و بازیکنان این است که آیا این بازی بر روی کنسول های خانگی این نسل منتشر می شود یا نسل بعد؟

 

original احتمال عرضه Wach Dogs در تعطیلات امسال

 



           
شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

Activision ظاهراً قصد دارد تا بازی Deadpool را در تابستان امسال عرضه کند. تصویری از این بازی منتشر شده که بازه زمانی انتشار آن را نشان می دهد. این بازی برای PS3 و Xbox 360 منتشر خواهد شد.

 



           
جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

هنوز کار ساخت Crysis 3 به اتمام نرسیده، اما Crytek به پروژه بعدی یعنی Crysis 4 می اندیشد. آقای مایک رید (Mike Read) تهیه کننده بازی در مصاحبه ای که با سایت VG247 داشته، گفته که: "با اینکه هنوز کار ساخت بازی به اتمام نرسیده و بعد از آن نیز تیم سازنده باید استراحت نسبتاً بلندی داشته باشند، اما ایده های ساخت قسمت بعدی این سری بسیار زیاد است." او گفت که عظمت این سری محبوب به قدری زیاد است که اصلاً قصد ندارد تا پایانی برایش در نظر بگیرد! در ادامه از او پرسیده شد که آیا Crysis بعدی نیز به سبک FPS خواهد بود که البته او این مسئله را وابسته به تصمیم طراحان بازی خواند.



           
سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

بر اساس اطلاعات سایت Metacritic، کمپانی EA توانسته به برترین ناشر سال 2012 تبدیل شود. این رده بندی طبق میانگین امتیازها و بازی های گوناگونی بوده که ناشران مختلف در سال 2012 راهی بازار کرده اند. EA توانسته در سایت Metacritic میانگین امتیاز 75.2 را بدست بیاورد و با این حساب به عنوان برترین ناشر سال 2012 انتخاب شود. در مکان دوم نیز کمپانی Microsoft قرار دارد که توانسته میانگین 73 را به خودش اختصاص دهد. در مکان سوم، کمپانی Sony با میانگین 72.3 قرار دارد. این کمپانی ها توانسته اند جزو ناشرانی قرار بگیرند که در سال 2012 بیشترین بازی ها را با میانگین امتیاز بالای 90 به دست آورده اند. لازم به ذکر است که Mass Effect 3 تنها عامل رسیدن EA به مکان اول بوده و این بازی تأثیر زیادی در موفقیت این کمپانی داشته است. بازی Mark of the Ninja که از سوی Microsoft روی شبکه های Xbox Live و Steam عرضه شد نیز توانست به موفقیت این کمپانی در سال 2012 کمک کند. همچنین Sony با بازی Journey خوش درخشید. کمپانی Nintendo با میانگین امتیاز 71.2، Capcom با امتیاز 70.4، Ubisoft با میانگین امتیاز 68.2 نیز در مکان های بعدی قرار دارند.



           
دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

 

امسال Journey  توانست تا بیش از هر بازی دیگری در همایش D.I.C.E. awards بدرخشد. بطوری که برنده 9 جایزه که شامل عنوان Game of the Year میشود، شد

! لیست کامل برندگان D.I.C.E. awards را در زیر مشاهده میکنید:

Game Of The Year: Journey

Outstanding Achievement in Game Direction: Journey

Outstanding Innovation in Gaming: Journey

Downloadable Game of the Year: Journey

Handheld Game of the Year: Paper Mario Sticker Star

Mobile Game of the Year: Hero Academy

Web Based Game of the Year: SimCity Social

Action Game of the Year: Borderlands 2

Adventure Game of the Year: The Walking Dead

Casual Game of the Year: Journey

Family Game of the Year: Skylanders Giants

Fighting Game of the Year: PlayStation All-Stars Battle Royale

Racing Game of the Year: Need For Speed: Most Wanted

Role-Playing/Massively Multiplayer Game of the Year: Mass Effect 3

Sports Game of the Year: FIFA 13

Strategy/Simulation Game of the Year: XCOM: Enemy Unknown

Outstanding Achievement in Animation: Assassin's Creed III

Outstanding Achievement in Art Direction: Journey

Outstanding Character Performance: The Walking Dead - Lee Everett

Outstanding Achievement in Connectivity: Halo 4

Outstanding Achievement in Gameplay Engineering: XCOM: Enemy Unknown 

Outstanding Achievement in Online Gameplay: Journey

Outstanding Achievement in Original Music Composition: Journey

Outstanding Achievement in Sound Design: Journey

Outstanding Achievement in Story: The Walking Dead

Outstanding Achievement in Visual Engineering: Halo 4



           
جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

کنسول Ouya که از طریق کمک های مالی مردم به شرکت Kickstarter ساخته شده، در ماه ژوئن به قیمت 99 دلار به فروش خواهد رسید و کنترلرهای این کنسول به قیمت 49.99 دلار خواهند بود. همچنین این شرکت کنسول خود را برای پیش فروش در سایت های فروشگاه ها قرار داده است.  



           
پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

The Witcher 3: Wild Hunt توسط مجله GameInformer به عنوان اولین بازی نسل بعد معرفی شد. همچنین مشخص شد که این بازی به صورت Open-World ساخته شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، The Witcher 3 حدود 40 برابر بزرگتر از The Witcher 2 و 20 برابر بزرگتر از بازی The Elder Scrolls V: Slyrim خواهد بود. همچنین برای اینکه کل محیط بازی را با اسب طی کنید، 40 دقیقه زمان نیاز خواهید داشت. داستان بازی نیز دیگر شامل فصل های مختلف نمی شود و دنیای آن با توجه به تکنولوژی های جدید Red Engine 3 به صورت کامل پردازش می شود و دیگر خبری از صحنه های Loading نخواهد بود.



           
چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

اولین امتیازهای بازی Dead Space 3 را در زیر مشاهده کنید:

VideoGamer – 5/10
OPM – 7
Destructoid – 8
God is a Geek – 8
Shacknews – No Score
Game Informer – 9.75
Gaming Nexus – 9.5
Expansive DLC – No Score
Digital Spy – 4/5
Spazio Games (Italy) – 8.5
CVG – 7.3
Eurogamer – 7
Joystiq – 4.5/5
Edge – 7
OXM – 7
Gamespot – 8
Kotaku – No Score
AUSGamers – 9
Multiplayer.it – 9
IGN – 7.8
Polygon – 9.5
3DJuegos – 8.8



           
چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

EA اعلام کرد که دموی قابل بازی عنوان Dead Space 3 که 22 ژانویه روی شبکه های Xbox Live و PSN عرضه شد، تا کنون بیش از 2 میلیون بار دانلود شده است. همچنین این کمپانی اعلام کرد که پیش فروش این بازی از Dead Space 2 بیشتر شده است.

 



           
سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

شرکت Focus Home Interactive نسخه جدید Sherlock Holmes را با نام Crimes and Punishments معرفی کرد. آن ها اعلام کرده اند که این بازی در پی موفقیت The Testament of Sherlock Holmes ساخته می شود و گرافیک و گیم پلی آن دچار تغییر شده است. Frogwares Studio در ساخت این بازی از موتور اختصاصی خود استفاده نمی کند و در عوض از Unreal Engine 3 بهره می برد. استودیوی سازنده، قول محیطی طبیعی تر، نورپردازی و سایه های بهتر، حرکات روان تر و انیمیشن های بهتر را می دهد. در این قسمت، هولز مأمور بررسی 8 پرونده در موارد مختلف می شود. تاریخ عرضه بازی مشخص نشد، ولی معلوم شد که برای PC ,PS3 و Xbox 360 عرضه می شود.



           
دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

بر اساس لیست کاری جدید کمپانی Bethesda، آن ها در حال استخدام افراد جدیدی برای ساخت بازی برای کنسول های نسل بعد هستند. آن ها قصد جذب برنامه نویس هایی را دارند که بتوانند روی تکنولوژی های جدیدی کار کنند که برای بازی های معرفی نشده نسل بعد در حال ساخت هستند. این افراد باید تجربه ساخت بازی برای Xbox 360 ،PS3 و  کار با DirectX 11 را داشته باشند. آیا این کمپانی قصد عرضه Fallout 4 را برای نسل بعد دارد؟



           
یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

Rockstar تاریخ انتشار بازی Grand Theft Auto V را اعلام کرد. این بازی قرار بود تا در بهار 2013 منتشر شود، اما به دلایلی تآخیر خورد و حالا در 17 سپتامبر 2013 برای Xbox 360 و PS3 منتشر خواهد شد. 



           
شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

مدتی پیش خبری منتشر شد که Microsoft نتوانست دامینی به نام Gunpowder را به ثبت برساند. به تازگی نیز این کمپانی قصد ثبت دامینی به نام Marlow Briggs را در تاریخ 24 ژانویه داشته که در ثبت آن نیز ناموفق بوده است. اطلاعاتی از این دامین های منتشر نشده، اما تنها به این موضوع اشاره شده که این دامین ها مربوط به نرم افزار بازی می شوند! حال باید دید که این پروژه مرموز چیست که این کمپانی موفق به ثبت دامین اینترنتی ای برای آن نمی شود.



           
جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

استودیوی بازیسازی Grasshopper سازنده Killer Is Dead و Lollipop Chainsaw با کمپانی GungHo Online Entertainment ترکیب شد. به نظر می رسد که این اقدام Grasshopper برای انتشار بازی Killer Is Dead در غرب بوده است. کمپانی GungHo صاحب دو استودیوی Game Arts و Acquire به حساب می آید که سری Tenchu و Grandia را ساخته اند.



           
جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

DLC جدید Sleeping Dogs با نام Year of the Snake به زودی برای این بازی عرضه می شود. هنوز اطلاعات زیادی از این DLC منتشر نشده و باید منتظر اخبار بیشتر درباره آن بود.



           
پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

Square Enix سیستم مورد نیاز برای بازی Tomb Raider را به طور رسمی اعلام کرد. 

حداقل سیستم موردنیاز:

OS: Windows XP, Vista, 7
(Processor: 2GHz Dual Core (Intel Core 2 Duo or better, AMD Athlon X2 or better
(Memory: 1 GB (Win XP), 2 GB (Win Vista/7
Video Card: nVIDIA GeForce 8800 / AMD Radeon HD 2900 or better



           
پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

Crytek، سازنده بازی  Crysis، استدیوی جدیدی را در امریکا افتتاح نموده است. در جزئیاتی که از کنفرانس خبری امروز Crytek منتشر شد، این کمپانی اعلام کرد که این استودیو در شهر Austin از ایالت تگزاس واقع شده است، همچنین تیم Vigil که مشتمل بر ۳۵ توسعه دهنده حرفه ای هستند برای کار در این استدیو حاضر خواهند شد. در این مصاحبه Crytek اعلام نکرد که قرار است، بر روی چه پروژه ای در این استدیو کار کند.

 
 

 



           
چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77
استودیو سازنده Epic Mickey بسته شد

Disney به طور رسمی بسته شدن استودیو Junction Point سازنده سری Epic Mickey را تایید کرد. پس از شایعاتی که دیشب در فضای مجازی مبنی بر بسته شدن این استودیو پخش شده بود، امروز Disney به طور رسمی این موضوع را تایید کرد. Disney در بیانیه ای (که به سایت Gamasutra داده شد)، در این باره گفت: "با تاسف زیاد امروز بسته شدن استودیو Junction Point را اعلام کردیم. این حرکت جزیی از برنامه ما برای توجه بیشتر به اولویت های مهم تر و رسیدن به جریان سریع تحول صنعت بازی های رایانه ای، پلتفرم ها و بازار آن است. ما به شدت از Warren Spector و Junction Point به خاطر زحمات خلاقانه شان در مورد سری Epic Mickey تشکر می کنیم."

Junction Point در سال 2005 و توسط Warren Spector و همکارش Art Min به همراه تعدادی از اعضای استودیو Ion Storm تاسیس شد. این استودیو 2 سال بعد توسط Disney خریداری شد و Epic Mickey، اولین بازی آنها در سال 2010 برای Wii منتشر شد.

 

 

 

 

 



           
چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

در حالیکه THQ اکثر استودیوهای بازیسازی و IPهایش را فروخته، هنوز صاحب چند IP است که مشتری ای ندارند. جیسون روبین (Jason Rubin) رئیس این کمپانی گفت که این IPها عبارتند از سری Darksiders ،MX vs. ATV و Red Faction. این کمپانی قصد دارد تا این بازی ها را در هفته آینده دوباره به فروش بگذارد. این خبر در حالی منتشر شده که استودیوی Vigil Games هم اکنون تعطیل است، در حالیکه آن ها در حال ساخت بازی جدیدی به نام Crawler بوده اند. البته استودیوی Sony Santa Monica اعلام کرده که اگر کارمندان Vigil Games قصد ملحق شدن به آن ها را داشته باشند، جا برای آن ها وجود دارد.

 

 



           
سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

gta-v-picture

پس از آن که هفته قبل آمازون فرانسه GTA V را در لیست بازی های pc قرار داد و حتی برای اطمینان بیشتر پیش فروش بازی بر روی این پلتفرم را نیز آغاز کرد ، حال آمازون بریتانیا نیز که اتفاقا رابطه ای بسیار قوی با Take-Two دارد ، GTA V را برای انتشار در pc تایید کرد.

 

آمازون بریتانیا در یک خبر خوب GTA V را در لیست فروش بازی های pc خود قرار داد و Take-Two را نیز ناشر بازی اعلام کرد. این خبر از آن جهت دارای اهمیت بالایی است که آمازون بریتانیا رابطه و همکاری بسیار خوبی با Take-Two دارد ، پس بنابر این بسیار بعید است که این سایت چنین کاری را بی جهت انجام داده باشد.

اگر نگاهی به تاریخچه Rockstar Games  داشته باشیم ،بیش از این نیزهر دو بازی GTA IV و LA Noire مدتی نسبتا طولانی بعد از عرضه نسخه های کنسولی بر روی pc عرضه شدند. پس بنابر این به نظر می رسد و بسیار ممکن است که مشابه این اتفاق برای GTA V بر روی pc نیز روی دهد.

GTA V در بهار ۲۰۱۳ برای دو پلتفرم PS3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد ، تاریخ دقیق انتشار بازی هنوز اعلام نشده است.

شما می توانید تصویر مربوط به لیست آمازون بریتانیا برای GTA V را در اینجا مشاهده فرمایید.

 

 

 



           
دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

 

آقای فرانک دارابونت (Frank Darabont) فیلمساز معروف به این موضوع اشاره کرد که نام سریال تلویزیونی جدیدش را بعد از عرضه بازی L.A. Noire توسط Rockstar تغییر داده تا با مشکلات قانونی برای نام مشابه روبرو نشود. او گفت که قرار بود نام سریال جدیدش را L.A. Noir بگذارد که از روی کتاب جان بانتین (John Buntin) ساخته می شود، اما بعد از عرضه این بازی مجبور به تغییر نام این سریال شده است. Take-Two نیز نسبت به این صحبت ها واکنش نشان داده و گفته: "متأسفیم که آقای دارابونت مجبور به این کار شده تا مشکلات حقوقی ای رخ ندهد." لازم به ذکر است که دارابونت سازنده فیلم مطرح The Shawshank Redemption است.

 

 

 



           
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

نسخه Collector’s Edition بازی Splinter Cell: Blacklist معرفی شد که در آن یک هواپیمای کنترلی قرار دارد. این هواپیما Paladin Multi-Mission AirCraft نام دارد. همچنین یک کمیک 88 صفحه ای به همراه پوستری از بخش Co-op در این مجموعه قرار دارد. قیمت این نسخه 169 دلار اعلام شده که برای Xbox 360 و PS3 عرضه می شود.

 

 

 

 



           
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

در بین عناوین محبوبی مانند Call of Duty و Far Cry 3، بازی FIFA 13 توانست تا بیشترین فروش را روی کنسول PS3 در UK داشته باشد:

FIFA 13-EA
Call of Duty: Black Ops II-Activision
Assassin’s Creed III-Ubisoft
Hitman: Absolution-Square Enix
Need for Speed: Most Wanted-EA
Far Cry 3-Ubisoft
FIFA 12-EA
FIFA Street-EA
Call of Duty: Modern Warfare 3-Activision
Resident Evil 6-Capcom



           
جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

زمانی که برای اولین بار صحبت از بخش چندنفره در God of War: Ascension شد، شاید خیلی ها با خود گفتند که این قسمت اصلاً به این سری از بازی ها ارتباطی ندارد. این بازی برای اکثر طرفدارانش به معنای خشونت زیاد و اجرای ضربه های ترکیبی مختلف است. حال بخش چندنفره می تواند به هر دوی این قسمت ها ضربه بزند. در نگاه اول، این بخش به سرعت می تواند تجربه شما از God of War را خراب کند، اما زمانی که کمی آن را بازی کردید، متوجه می شوید که خیلی جالب و سرگرم کننده از کار درآمده است. به تازگی این امکان فراهم شده بود تا بازیکنان بتوانند این قسمت را تجربه کنند.

بخش چندنفره جدا از فرمول اصلی God of War طراحی شده و استودیوی Santa Monica کار بسیار خوبی را در آن انجام داده است. تعادل بازی در این قسمت به خوبی حفظ شده و سازندگان توانسته اند بخش های ابتدایی سیستم مبارزه را پیاده سازی کنند و به همین دلیل گیم پلی آن درگیر کننده است. وقتی وارد این قسمت می شوید، خود را در نقش یک قهرمان نیمه برهنه خواهید دید که روبروی معبدی ایستاده است. در ابتدا شما باید از بین 6 گزینه ای که پیش روی شما قرار می گیرد، یکی را انتخاب کنید. البته در دموی قابل بازی، تنها دو گزینه به نام های Zeus و Ares وجود داشتند. با انتخاب یکی از آن ها، شخصیت شما در طول بازی از قابلیت های مختلفی برخوردار می شود که برخی از آن ها به سلاح و مهارت های او بستگی دارند.

به طور مثال، Ares به شخصیت بازی یک شمشیر و Zeus یک چکش بزرگ خواهد داد. در این دمو، شخصیت بازی قابلیت های Ares را انتخاب کرد و پس از پشت سر گذاشتن بخش آموزشی، با هوش مصنوعی مبارزه کرد. بخش های ابتدایی بازی همانند آن چیزی هستند که از یک بازی God of War انتظار دارید، اما چند تغییر مهم در این قسمت صورت گرفته اند. یکی از مهمترین تغییرات، این است که دیگر از دکمه L2 در این قسمت استفاده نمی کنید. این کار باعث می شود تا سریعاً بتوانید در مقابل ضربه های ترکیبی قهرمان های دیگر از خود واکنش نشان دهید و بتوانید به میزان سلامتی خود اضافه کنید.

از دیگر قابلیت های جدید بازی می توان به حمله های بسیار قوی ای اشاره کرد. Parries و Super Attackها می توانند به شما کمک زیادی کنند. Parries را می توانید با زدن دکمه X اجرا کنید و در مقابل ضربه دشمنان، دفاع کنید. اگر بتوانید این دکمه را بیش از دو ثانیه نگه دارید، می توانید حملات دشمن را به ضربه های ترکیبی تبدیل کنید که خودتان آن ها را اجرا می کنید. در این حالت می توانید ضربه های قوی ای را به دشمنان بزنید. برای اجرای Super Attackها می توانید دکمه L1 را نگه دارید و دایره و مربع را فشار دهید. در این حالت می توانید حالت دفاعی حریف را از بین برده و سپس به او ضربه های مهلکی وارد کنید. روند اصلی مبارزه ها در این قسمت به صورت 4 برابر 4 و Deathmatch خواهد بود.

از نقشه های این قسمت فعلاً Desert of Lost Souls را می شناسیم که همانی است که از زمان معرفی این بازی آن را مشاهده کرده ایم. بازیکنان با از بین بردن حریف های تیم مقابل، باز کردن صندوق ها، کنترل قسمت های مختلف نقشه و از بین بردن Polyphemus یا Cyclops امتیاز بدست می آورند. نقشه بازی بسیار بزرگ طراحی شده و راه های جالبی برای رفتن به قسمت های مختلف آن وجود دارند. هر چقدر که در مبارزه های بیشتری شرکت کنید، سرعت بازی بیشتر می شود. یکی دیگر از حالت های بازی Free for All است که در نقشه ای کوچک تر دنبال می شود وگیم پلی بازی نیز همانند آن چیزی است که در God of War III مشاهده کرده بودیم. در این حالت شما در مکانی بازی می کنید که متعلق به هرکول (Hercules) است.

او از بالای این مکان مبارزه ها را تماشا می کند. موضوع جالب اینجاست که این قسمت هیجان انگیزتر از قسمت های دیگر بازی است، چرا که می توان کارهای مختلفی انجام داد و حریفان را به شکل های مختلفی از بین برد. در قسمت Free for All می توانید ضربه های ترکیبی ای که دوست دارید را اجرا کنید و سایر بازیکنان را از بین ببرید. می توانید فنون چندضرب مختلفی را اجرا کنید و آن ها را از از لبه ها به پایین پرتاب کنید. همچنین می توان حریفان را با همکاری افراد مختلف از بین برد. البته بعد از آن باید به این موضوع توجه کنید که خودتان به حریف بعدی تبدیل نشوید. این بازی دارای گیم پلی متفاوتی است که ممکن است روی قسمت داستانی بازی تأثیرگذار باشد. اگر شما گیم پلی کلاسیک سری God of War را دوست دارید، شاید این قسمت مورد توجه شما قرار نگیرد.



           
پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

با شروع کنفرانس بازیسازان (GDC)، جورج جیمنز (Jorge Jimenez) که رهبری تیم Activision در این کنفرانس را بر عهده دارد، قرار است اطلاعات جدیدی از نسل بعد بازی ها را منتشر کند. او در کنفرانس خود، می خواهد درباره کیفیت بسیار بالا و طبیعی شخصیت ها، اطلاعات بیشتری ارائه دهد. GDC در اواخر مارچ شروع می شود.



           
چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

Atari نامی آشنا و خاطره انگیز برای بسیاری از بازیکنان قدیمی است و نقش زیادی در شکل گیری کنسول های بازی داشته، اما این کمپانی که در چند سال گذشته شرایط مالی بدی داشت، سرانجام اعلام ورشکستگی کرده است. Atari با اعلام این خبر گفته که قصد فروش حق امتیاز بسیاری از بازی هایش را دارد و از این به بعد روی ساخت بازی برای پلتفرم ها موبایل تمرکز خواهد کرد.

 



           
سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

سایت Amazon فرانسه، نسخه PC بازی GTAV را برای پیش فروش قبل از اعلام رسمی قرار داده است. شرکت Rockstar هنوز به طور رسمی انتشار این بازی برای PC را تأیید نکرده است. 



           
دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.