بازی های رایانه ای AA77

assassins creed 1024 x 768 4 ezio new2 200x150 طلوعی دیگر از بازی Assassin’s Creed

مدتی پیش نسخه جدید بازی Assassin’s Creed به نام Revolution Assassin’s Creed عرضه شد. در بازی Assassin’s Creed Revelations که پایان داستان Ezio وAltair بود توقع علاقمندان را نسبت به سری های قبل این بازی برآورده نکرد.به دلیل مدت زمان کم بازی تا اتمام آن , با این وجود که دارای سلاح های جدید،مناظر بسیار زیبا وصحنه هایی اکشن بود ……

 

اینبار یوبی سافت  در حال ساخت سومین نسخه ی این بازی  است که به زودی روانه بازار کند. تا چند هفته پیش تنها چیزی که هواداران این بازی می دانستند تاریخ انتشار آن بود ، اما آنها هیچ اطلاعاتی در مورد جزئیات بازی و محل به وقوع پیوستن داستان بازی نداشتند ، تا این که چند روز پیش کاور بازی به همراه عکس هایی و تیزری که مربوط به صحنه ای از بازی می شد منتشر شد ، از آن لحظه هواداران در حال گمانه زنی در مورد محل و سایر جزئیات بازی هستند ! البته تنها کاور بازی را شرکت مربوطه منتشر کرده و عکس ها از جای دیگری منتشر شده است.

در مورد محل بازی صحبت های زیادی شده بود که آیا در زمان انقلاب آمریکا ، مصر باستان یا انقلاب روسیه است اما آنچه به طور قطع از این تصاویر مشخص می باشد این است که بازی مربوط به زمان انقلاب آمریکا است و با یک بازی خاص روبه رو خواهیم بود.
بازی Assassin’s Creed III با داستان Desmond شروع می شود چیزی که ما می فهمیم، این است که این آدم کش با روپوش خاص خود به همراه سلاح هایی از جمله تبر ، کمان و چاقویی کوچک به طور مخفیانه وارد قلمرویی شده قصد حمله با انان را دارد که بازی زیبای دیگری از این سری برای شما دوستان عزیز در انتظار خواهد بود که معلوم هستUbiSoft قصد ندارد این بازی را به اتمام برساند.

تاریخ انتشار این بازی زیبا در تاریخ October 31st, 2012 به نقل از سایت  Ubi Soft اعلام شده است.



           
یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, ::
Amin AA77

ک منبع داخلی از Bethesda اعلام کرده که شرکت Bethesda هفته بعد خبر کنسل شدن بازی Prey 2 را تأیید خواهد کرد. اخیراً چند کنفرانس مربوط به این بازی کنسل شده بود و Bethesda هنوز این خبر را تأیید نکرده است. این بازی قرار بود امسال عرضه شود.



           
یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, ::
Amin AA77

Jade Raymond مدیر استودیوی Ubisoft Toronto گفت که به زودی عنوان بعدی از سری بازی های Splinter Cell که طبق شایعات Retribution نام خواهد داشت را رونمایی خواهد کرد. ایشان طی گفتگویی با وب سایت خبری CVG اذعان داشت که در این شماره همچنان همانند عنوان قبلی، تمرکز بر روی قسمت اکشن است، ولی این بار یکی از ریشه های فراموش شده سری به این عنوان باز خواهد گشت.
Jade Raymond اعلام کرد:

“مطمئنا بازی آن ضرب آهنگ اکشن را باز هم خواهد داشت، اما این بار ما به دنبال چیزی جالب تر و هیجان انگیز تر هستیم. چیزی که در واقع یکی از ریشه های تاریخی بازی است که قبل از این زیاد در جریان بازی ظاهر نشده بود. وقعاً نمی توانم چیز بیشتری بگویم!”

خانم Raymond همچنین دوباره تاکید کرد که تمرکز آن ها در حال حاضر ۱۰۰% بر روی Splinter Cell بعدی است، ولی نیم نگاهی به خلق IP جدید نیز دارند:

“ما هم اکنون بر روی IP بزرگ جدیدی درون استودیو کار نمی کنیم. این یکی از اهداف ماست و ما مطمئناً در حال انجام کار هایی در این رابطه هستیم، اما نه در حال حاضر. ما اکنون به طور تمام و کمال بر روی Splinter Cell بعدی متمرکز هستیم.”



           
یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, ::
Amin AA77

هیرونوبو ساکاگوچی (Hironobu Sakaguchi) خالق سری بازیهای Final Fantasy و رئیس استودیوی بازی سازی Mistwalker اعلام کرد که این استودیو در حال ساخت سه بازی برای سیستم های iOS است. هنوز اطلاعات بیشتری درباره این بازیهای اعلام نشده است.



           
جمعه 4 فروردين 1391برچسب:, ::
Amin AA77

آقای Ray Muzyka رئیس استودیوی بازی سازی Bioware ساخت نسخه جدید سری بازیهای Mass Effect  را تایید کرد. او در صحبت هایی به این موضوع اشاره کرد که عنوانی از دنیای Mass Effect از هم اکنون در دست ساخت قرار گرفته است. در ادامه او به این موضوع اشاره کرد که در آینده مضامین بیشتری برای Mass Effect 3 عرضه خواهد شد.



           
جمعه 4 فروردين 1391برچسب:, ::
Amin AA77

به تازگی استودیوی ژاپنی Grasshopper اعلام کرده با جدیت در حال بررسی است که دنباله ی بازی اکشن ترسناک Shadows of the Damned را بسازد و گفته احتمالاً کمپانی EA هم با این کار موافقت می کند.

این بازی که به طور مشترک توسط سودا ۵۱ و شینجی میکامی تهیه و تولید شد با استقبال گرمی از سوی منتقدان مواجه شد اما نتوانست فروش مناسبی در بازار داشته باشد، از سوی دیگر پایان این بازی به گونه ای بود که فضای بسیار مناسبی برای ساخت یک دنباله را فراهم می کرد. نکته ی جالب این است که سودا ۵۱ پیش از این در نمایشگاه TGS سال گذشته از ساخت این بازی ابراز پشیمانی کرده بود. او گفته بود:

“به نظرم خیلی سخت است که با یک IP بتوان موفقیتی به دست آورد. برای این که بتوانید با یک فرنچایز جدید به موفقیت برسید واقعاً باید پشتیبانی و حمایت عظیمی (از لحاظ مالی) داشته باشید. متاسفانه ما نتوانستیم آن طور که انتظار داشتیم این کار را انجام دهیم.”

پس از آن بود که استودیوی Grasshopper تصمیم به ساخت بازی های کوچکتر گرفت. به عنوان مثال این استودیو با همکاری استودیوی Digital Reality بازی Sine Mora را ساخت.

اخیراً هم آقای Akira Yamaoka (آهنگ ساز بازی) در مصاحبه ای با سایت یوروگیمر در خصوص ساخت دنباله گفت:

“من به ساخت دنباله ی بازی فکر می کنم. نمی توانم در حال حاظر با اطمینان چیزی بگویم ولی قطعاً دوست دارم بر روی شماره ی بعد کار کنم.”

در مورد این که EA هم با ساخت این دنباله موافق است یا خیر Yamaoka گفت احتمالاً بله.



           
جمعه 4 فروردين 1391برچسب:, ::
Amin AA77

دانلود برای PC

jaquette angry birds space pc cover avant g 1332337227 عیدی ویژه ی سایت گیمفا : دانلود بازی AngryBirds Space For PC,iOS & Android

راهنمای نصب:
۱- بازی را نصب کنید ولی آن را اجرا نکنید.
۳- محتویات پوشه Patch را در محل نصب بازی کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا ۷ استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
۳- بازی را اجرا کنید و بر روی عبارت “Active Full Version” کلیک کنید.
۴- در پنجره باز شده، شماره سریال موجود در فایل Serial.txt وارد کنید.

سیستم مورد نیاز:
- Windows XP/Vista/7
- 1 GHz
- 256 MB RAM

توجه: اگر هنگام اجرای بازی با پیغام OpenGL مواجه شدید، می بایستی درایور کارت گرافیک خود را آپدیت کنید!

 

 _____________________

دانلود برای Android 

galaxy note premium suite عیدی ویژه ی سایت گیمفا : دانلود بازی AngryBirds Space For PC,iOS & Android

 _____________________

دانلود برای iOS


AngryBirdsSpace عیدی ویژه ی سایت گیمفا : دانلود بازی AngryBirds Space For PC,iOS & Android




           
جمعه 4 فروردين 1391برچسب:, ::
Amin AA77

 

Wasteland 2 معرفی شد

استودیوی InXile رسما اعلام کرد در حال کار بر روی ادامه ی مستقیم یکی از تاثیرگذارترین نقش آفرینی های تاریخ است، Wasteland که در سال 1988 توسط Interply به بازار عرضه شده بود عنوانی بود که بعد ها باعث خلق آثار مطرحی چون سری Fallout و به نوعی بنیان گذار آثار post apocalyptic در دنیای بازی ها شد.

نکته ی جالب در این میان اینست که Wasteland 2 بدون هیچ ناشر و حمایت مالی ای در دست ساخت است و بودجه ی فعلی تامین شده برای آن تا این لحظه حدود 1.18 میلیون دلار بوده که از طرف طرفداران بازی جمع آوری شده است!

InXile که بزرگترین اثر کارنامه ی نه چندان پربار آن The Bard's Tale است ، قول داده تمام تلاش خود را برای ارائه ی یک دنباله ی وسیع و وفادار به عنوان اصلی انجام خواهد داد، بنابر اعلام سازندگان اواخر سال 2013 زمان انتشار بازی برای PC خواهد بود.



           
پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, ::
Amin AA77

 

    وبسایت Gamasutra، لیستی از بهترین  بازی های رایگان و غیر رایگان  هفته ی گذشته ی فروشگاه اپل (App Store)، برای iPhone و iPoud Touch  را منتشر نمود.در این لیست عناوین معروفی همچون  Fruit Ninja  و  Angry Birds دیده می شوند.نکته ی قابل توجه این لیست نیز، مربوط به قرارگیری Angry Birds در رده ی هفتم و  Draw Something در رده ی اول می باشد.شما می توانید لیست کامل برترین های این هفته را در زیر مشاهده نمایید:
 
 
 
بازی های غیر رایگان : 
 
 1. Draw Something 
2. Modern Combat 3: Fallen Nation
3. Where's My Water?
4. Fruit Ninja
5. Words With Friends
6. Cut the Rope
7. Angry Birds
8. Bejeweled
9. Scramble With Friends
10. Angry Birds Seasons     
 
بازیهای رایگان :
 
1. Draw Something Free
2. DOOORS: Room Escape Game
3. Zombie Highway
4. Draw A Stickman: Episode 2
5. Lep's World Plus
6. Mr. Oops!!
7. Zombie Jombie
8. Plumber Crack
9. Air Wings
10. Temple Run


           
چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, ::
Amin AA77

 microsoft-gaming_eyes-660x358

می دانستیم که گوگل مشغول ساخت عینک هوشمند اش است. اما به نظر می رسد مایکروسافت هم از قافله ساخت گجت های پوشیدنی عقب نمانده و مشغول کار بر روی عینک و کلاهی است که دنیای بازی ها را متحول می کند.

بر اساس Patent جدید به ثبت داده شده از سوی این شرکت، آنها ممکن است روی ساخت یک پروژکتور مجازی تصویر کار کنند که درون کلاهخود ها و عینک ها تعبیه می شود و می تواند دو تصویر متفاوت را در آنجا پخش کند تا حس تصویر سه بعدی را ایجاد کند.

پروژکتورها نیمه شفاف خواهند بود و بنابراین هنگام بازی می توانید محیط بیرون را هم ببیند. و از طرف دیگر دنیای واقعی می تواند با دنیای مجازی مخلوط شود تا یک درک جدید از محیط مقابل تان داشته باشید.

این طور که خبرها و شایعات به گوش می رسد، انگار بعد از تبلت ها، نسل بعدی رقابت بر روی عینک های هوشمند خواهد بود. شما فکر می کنید از چه زمانی میتوانیم آنها را به چشم بزنیم؟
منبع : نارنجی



           
چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, ::
Amin AA77
قسمتهای تماشایی از گیم پلی در تریلر جدید منتشر شده از این بازی زیبا
 
  



           
سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.