بازی های رایانه ای AA77

سال 2010 یکی از بهترین و موفق ترین سال ها برای صنعت بازی های کامپیوتری و بازیکنان سراسر دنیا بود. اما در بین سیل عظیم بازی ها که در سال 2010 عرضه شدند، بازی هایی وجود داشتند که بازی کردن آن ها به شدت به همه بازیکنان توصیه می شود. در این لیست 10 بازی ای را معرفی می کنیم که در سال 2010 باید آن ها را بازی می کردیم!

Bayonetta


بازی Bayonetta کار جدید بازیساز معروف هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) است که بازی هایی مانند Devil May Cry 1 و Resident Evil 2 را در کارنامه خود دارد. Bayonetta جزو اولین بازی هایی بود که در سال 2010 بسیار سر و صدا کرد. اکشن نفس گیر و گیم پلی فوق العاده این بازی یکی از نقاط قوت آن به شما می رود. اما گرافیک نه چندان خوب بازی باعث شد تا خیلی ها دست به این بازی هم نزنند. اما Bayonetta یک بازی بسیار جذاب است که ارزش بازی کردن را دارد و شما را درگیر یک تجربه منحصر به فرد می کند.

Mass Effect 2


سری بازی های Mass Effect محصول استودیوی بازیسازی BioWare جزو یکی از بهترین بازی های این استودیو و پلتفرم Xbox 360 به شمار می روند. سری بازی های Mass Effect شاید به دلیل جو تخیلی و غیر واقعی ای که دارند، مورد توجه خیلی از بازیکنان قرار نگرفته باشند. اما این بازی اکشن-نقش آفرینی با خط داستانی خوب باعث می شود که شما تنها با پنج دقیقه بازی کردن خود را درون بازی احساس کنید. Mass Effect 2 شما را وارد دنیایی می کند که تا کنون شبیه آن را تجربه نکرده اید. کهکشان راه شیری را می توانید به وسیله این بازی جستجو کنید.

Metal Gear Solid: Peace Walker


دنباله سری بازی های Metal Gear Solid آن هم روی PSP باعث خوشحالی طرفداران این کنسول دستی شد. MGS: Peace Walker فصل جدیدی را در بین بازی های PSP آغاز کرد. گرافیک بسیار خوب این بازی روی این کنسول دستی باعث شگفتی همگان شد. وجود آیتم ها و راه کارهای بی شمار برای انجام این بازی، Peace Walker را به یک اثر استثنایی تبدیل کرده است.

Heavy Rain


دیوید کیج (David Cage) با Heavy Rain سبک جدیدی را در بازی های کامپیوتری ابداع کرد. سبکی که خلق آن نیاز به ریسک بالایی داشت و ممکن بود از سوی بازیکنان مورد توجه قرار نگیرد. داستان کاملا تغییر پذیر باعث شد تا هر بازیکن یک تجربه منحصر به فرد را کسب کند و با حالت متفاوتی بازی را به پایان برساند. حس انتخاب و تصمیم های بسیار مهم، فضای بسیار خوبی را در بازی به وجود آورده است. این بازی را می توان یک عنوان بسیار ستودنی و سرشار از خلاقیت نامید.

Deadly Premonition


بازی Deadly Premonition عنوان چندان معروف و عالی ای نیست. از گرافیک خوبی بهره نمی برد و دارای باگ های زیادی هم هست. اما ورند داستانی و گیم پلی خوب آن باعث می شود که این بازی حرف هایی برای گفتن داشته باشد. Deadly Premonition شاید با الگوبرداری از بازی هایی مانند Alan Wake و Silent Hill ساخته شده باشد، اما مواردی را در خود قرار داده که باعث می شود علاقه مندان به سبک ترسناک (Horror) حتما آن را بازی کنند.

LIMBO


یکی دیگر از عنوان هایی که در قسمت بازی های Arcade امسال مورد توجه قرار گرفت، بازی LIMBO بود. بازی LIMBO یک شگفتی کامل در بین عناوین Arcade به شمار می آید. یک بازی سیاه و سفید که محیط های منحصر به فردی را به نمایش در می آرود. روند گیم پلی و سیستم معماهای بازی بسیار زیبا است. حس تنهایی به خوبی در بازی موج می زند و بازیکنان را در فضای خود غرق می کند.

Red Dead Redemption


عنوان Red Dead Redemption ثابت کرد که Rockstar غول سبک Open-World است. بازی RDR یک عنوان بسیار عالی بود که بازی ای مانند Mafia II را از دور خارج کرد. این بازی نمایش بسیار خوبی از سرزمین های غرب و دوران گاوچران ها داشت. گرافیک بسیار خوب در کنار داستان عالی باعث شد تا این بازی به عنوان یکی از نامزدهای برترین بازی سال 2010 انتخاب شود.

God of War III


سری بازی های God of War دیگر به یک عنوان کاملا شناخته شده در بین بازیکنان تبدیل شده اند و تقریبا کسی را نمی توان پیدا کرد که نام این سری از بازی ها را نشنیده باشد. نسخه سوم این سری از بازی ها یک عنوان بسیار زیبا و شگفت انگیز بود. کریتوس (Kratos) در این شماره علیه خدایان جنگی بزرگ به راه انداخت و تک تک آن ها را از بین برد. در God of War III صحنه ها و مبارزه هایی را مشاهده کردیم که نفس را در سینه هایمان حبس کرد.

Need for Speed: Hot Pursuit


چند سالی بود که سری بازی های Need for Speed کاملا به یک بازی معمولی تبدیل شده و شهرت این سری از بازی ها را بر باد داده بودند. اما استودیوی بازیسازی Criterion به داد این سری از بازی ها رسید و Need for Speed را با عرضه  Hot Pursuit احیا کرد. این بازی را می توان شروع تازه سری بازی های NFS دانست و می تواند بازیکنان را دوباره با این سری از بازی ها آشتی دهد.

Star Wars: The Force Unleashed II


سری بازی های Forced Unleashed فصل تازه ای در سری بازی های Star Wars به شمار می آیند. اما این سری از بازی ها به دلیل داشتن داستانی منحصر به فرد و جذابیت های بصری، مورد استقبال بازیکنان زیادی در سرتاسر دنیا قرار گرفتند. TFU 2 دنباله ای بسیار خوب برای نسخه اول و یک بازی بسیار هیجان انگیز است. گیم پلی زیبا و اکشن نفس گیر آن شما را جذب دنیای جنگ های ستاره ای می کند. قطعا سال 2010 برای طرفداران Star Wars سال بسیار خوبی بوده است. این بازی هم جزو آن دسته از عناوینی است که حتما باید در سال 2010 بازی کنید!



           
27 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77


با سلام،
با ارائه شدن آپدیت های جدید ، این امکان بوجود اومد که با استفاده از فلش بتونید نسخه ی دموی بازی ها رو بدون استفاده از DVD اجرا کنید (برای این آموزش به یکی از دو آپدیت آخر نیاز هست.)
--------------------------------

فلش را به دستگاه وصل کنید و به بخش setting برید.

سپس USB Storage Device را انتخاب کنید.





در این قسمت 2 گزینه وجود دارد.که برای آماده سازی فلش برای اتصال به دستگاه و تبدیل شدن به یک مموریه xbox360 برای ذخیره ی سیو ها ، بازی ها و ... . (مثله هارد)



1-Configure Now : اگر این گزینه را انتخاب کنید ،تمام فضای فلش رو برای این کار استفاده می کنه.


2-Customize : اگر این گزینه رو انتخاب کنید ،مقدار استفاده از فضای فلش رو خودتون میتونید انتخاب کنید.(با توجه به مقداری که نیاز دارید.)




بعد از اتمام کار پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن کار نمایش داده میشه ...


*ممکن هم هست که فلشی که شما به دستگاه زدید رو دستگاه قبول نکنه ، که باید فلشتون رو عوض کنید.





عکس مربوط به بخش Customize

سپس برنامه ی USBXTAFGUI_v31 را از اینجا دانلود کنید :

دانلود

حالا فلش رو به PC بزنید و برنامه ی USBXTAFGUI_v31 رو اجرا کنید،


از برنامه روی file و سپس open drive کلیک کنید.




سپس شاخه های Root رو باز کنید (دمو ها رو شناسایی می کنه + ایدیه بازی) .
مسیر را تا آخر باز کنید ، تا به پوشه ی آخر که پوشه ی دمو هست برسید ، مانند عکس دمو در سمت راست نمایش داده میشه.


روی دمو کلیک راست کنید و inject رو انتخاب کنید ، صفحه ای برای پیدا کردن دمو باز میشه ، که دمو را باید انتخاب کنید ، بعد از انتخاب injectong file نمایش داده میشه، صبر کنید تا فایل را کامل انتقال بدهد ... بعد از اتمام فلش رو به دستگاه XBOX360 خود بزنید ، و به قسمت Game library برید، می بینید که Icon بازی وجود داره ، ok رو بزنید و Play Game را انتخاب کنید. منبع

isgamers.com/forum

           
22 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77


 

مراسم VGA نیز صبح امروز به قت ایران (4:30 دقیقه بامداد) شروع شد و در طی آن برترین بازی های سال 2010 در قسمت های مختلف انتخاب شدند. برترین بازی های انتخاب شده در مراسم Video Game Awards به شرح زیر است:

برترین استودیوی بازیسازی
BioWare


برترین بازی Wii
Super Mario Galaxy 2


برترین بازی Xbox 360
Mass Effect 2


برترین بازی PS3
God of War III

http://gamernode.com/upload/manager///News%20Images/Sony/godofwar31256765051.jpg
برترین بازی PC
StarCraft II: Wings of Liberty


برترین بازی برای کنسول های دستی
God of War: Ghost of Sparta


برترین بازی تیراندازی
Call of Duty: Black Ops


برترین بازی اکشن-ماجراجویی
Assassin’s Creed: Brotherhood


برترین بازی نقش آفرینی
Mass Effect 2


برترین بازی چندنفره
Halo: Reach


برترین بازی ورزشی ساخته شده از روی قهرمان ورزشی
Tiger Woods PGA Tour 11


 برترین بازی ورزشی گروهی
NBA 2K11


برترین بازی رانندگی
Need for Speed: Hot Pursuit


برترین بازی سبک موسیقی
Rock Band 3


برترین موسیقی های لایسنس شده
DJ Hero 2


برترین خوانندگی
Far Away by José González: Red Dead Redemption


برترین موسیقی ساخته شده برای بازی
Red Dead Redemption


برترین گرافیک
God of War III


برترین بازی کامپیوتری الهام گرفته شده
Scott Pilgrim vs. The World: The game


برترین صداگذاری برای شخصیت مرد
نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris) به جای شخصیت پیتر پارکر (Peter Parker) درAmazing Spider-Man و Spider-Man: Shattered Dimensions


برترین صداگذاری برای شخصیت زن
تریشیا هفلر (Tricia Helfer) به جای شخصیت سارا کریگان (Sarah Kerrigan) در StarCraft II: Wings of Liberty


برترین بازی دانلودی
Costume Quest


برترین DLC
Red Dead Redemption: Undead Nightmare


برترین بازی مستقل
LIMBO


پر طرفدارترین بازی سال 2011 
Portal 2


برترین بازی سال
Red Dead Redemption
 



           
21 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77

نوع فایل: rar STRONGHOLD 2.rar (112.6 KB



           
21 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77

 

کد عملکرد
SLURPEE Unlock John Cena Street Fight gear

WWE Smackdown vs. Raw 2011 Box Art



           
21 آذر 1389برچسب:, ::
Amin AA77
درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.