بازی های رایانه ای AA77

بازی Tomb Raider توانست تا در اولین هفته از عرضه خود، رکورد فروش شماره های قبلی را در همین بازه زمانی بشکند. این در حالیست که آقای یوئیچی وادا (Yoichi Wada) مدیر عامل کمپانی Square Enix در مصاحبه ای، نارضایتی خود را از آمار فروش عناوینی همچون Hitman: Absolution ،Sleeping Dogs و یا Tomb Raider اعلام کرده بود. Tomb Raider در 3 هفته اول عرضه خود، 3.5 میلیون نسخه فروخت.

http://www.uploadtak.com/images/z8994_aaaaaa.gif



           
پنج شنبه 1 فروردين 0برچسب:, ::
Amin AA77

Star-Wars-1313-Official-Details

یکی از بازی های بسیار جالبی که توانست در نمایشگاه E3 2012 غوغایی به پا کند و حتی لقب بهترین گرافیک بازی ها از نگاه این نمایشگاه را هم به دست بیاورد Star Wars 1313 بود. عنوانی که قرار بود برای pc منتشر شود. اما دیگر خبری از این عنوان نخواهد بود. زیرا Disney رسما استدیوی LucasArtsstar را تعطیل کرد و با این اتفاق ساخت Star Wars 1313 نیز لغو شد.

 

Disney در این مورد یک بیانه ی رسمی نیز منتشر کرده است که شما می توانید آن را در زیر بخوانید :

پس از ارزیابی که در موقعیت خودمان در صنعت بازی ها داشتیم ، تصمیم گرفتیم که در اوضاع داخلی استدیوی LucasArts تغییراتی ایجاد کنیم و خطرات این شرکت را به حداقل برسانیم و به یک مجموعه ی وسیع تری از کیفیت بازی های Star Wars دست یابیم.

در نتیجه این تغییرات باعث شد که ما تا به حال اخراج های بسیاری از کارمندانمان را در سرتاسر سازمان داشته باشیم. ما فوق العاده از آن ها سپاس گذار هستیم و با افتخار اعلام می کنیم که تیم های با استعدادی در حال ساخت عناوین جدید ما هستند.

احتمالا یک استدیوی شخص ثالث قسمت جدیدی از فرنچاینز Star Wars را خواهد ساخت زیرا همان طور که گفته شد Disney تمامی ساخته های داخلی خود را که شامل Star  Wars 1313 و Star Wars: First Assault می شود را متوقف کرده است.



           
جمعه 1 فروردين 0برچسب:, ::
Amin AA77

صفحه قبل 1 ... 88 89 90 91 92 ... 93 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.