مسابقه با محدودیت Test Drive Unlimited 2
 
بازی های رایانه ای AA77

این دنباله ای است بر بازی ای به نام Test Drive Unlimited كه پر از نوآوری در سبك خود بود. با گذشت چهار سال هنوز شركت Eden Games آن اشتیاق قبلی را از دست نداده و به سختی روی این بازی كار می كند. این یك عنوان مسابقه ای است كه علاوه بر رد كردن Lap Timeها و خطوط مسابقه، در مورد گشت و كشف محیط های تازه است. این بازی بیشتر روی شما تمركز دارد تا ماشینتان و از این رو شما بجای كنترل یك ماشین، کنترل یك انسان را بر عهده دارید. Test Drive قصد دارد یك زندگی دوم و مجازی و البته لذت بخش را برای شما خلق كند، دیگر شخصیت شما یك آدم كلاه خود به سر با چهره نامعلوم نیست؛ او یك شخصیت و چهره مشخص دارد. پس از مشاهده چند ساعت از نسخه Beta بازی شما یك عنوان بسیار افسون كننده روبرو هستید كه سبك خاصی دارد و مدتی زمان می برد تا با آن آشنا شوید. این بار موتور سیكلت در بازی وجود ندارد و به جایش ماشین های Off-Road وارد شده اند. چرخه روز و شب و آب و هوا در بازی به صورت كاملا داینامیك طراحی شده و در جزیره زیبای Ibiza دنبال می شود كه یك شهر كاملا آزاد است و كمی از بهشت ندارد. شما باز هم به جزیره زیبا و اصلاح شده Oahu در هاوایی باز می گردید. این بار مشكلات جزیره Oahu در Ibiza حل شده و دیگر با بعضی محیط های زشت روبرو نیستیم. در حقیقت جزیره از تنوع آب و هوایی و همچنین بومی متفاوتی برخوردار است. محیط ها بیشتر اروپایی شده و ساختمان ها هم بیشتر شبیه به معماری های اروپایی كار شده اند.

احساس و روحیه زیبای نسخه قبل و حس داشتن یك زندگی ثروتمندانه همچنان در بازی وجود دارد. جزیره پر از راه های مختلف در مناطق مختلف است، از راه های كوهستانی گرفته تا راه های پر از برگ حومه شهر و یا سنگ فرش های زیبای داخل دهكده ها. بزرگترین تغییر محیطی، تغییر آب و هوا و چرخه روز و شب بوده است. این مسائل روی گیم پلی هم تاثیر مستقیمی دارند. مسلما در تنظیمات شبیه سازی در جاده های خیس با انحراف روبرو می شوید. Eden شما را به جاده های كاملا تاریك حومه شهر نمی برد، ولی وقتی سقف خود را در یك شب تابستانی بردارید و در این جاده ها رانندگی كنید، حسی وصف ناپذیر از نوازش باد بر صورتتان تصور می كنید. پس از این كه Avatar خود را (پسر یا دختر) انتخاب كردید، در جشن تولد خود كنار استخر بزرگتان یك Ferrari California به عنوان هدیه روز تولد دریافت می كنید. داستان در رابطه با ثروتمندتر شدن یك ثروتمند نیست، بلكه لذت بردن از ثروت مجازی است. تنوع ماشین ها و كلاس های آن بسیار بالا است. از ماشین های معمولی آسفالت رو گرفته تا ماشین های بزرگ Off-Road، البته این كلاس خیلی سریع نیست، ولی واقعا رانندگی لذت بخشی دارد. شما می توانید ماشین های مختلفی از كلاس های مختلف انتخاب كنید، مثل Lotus Esprit، Lancia Delta یا Ford Mustang و ماشین های كلاس قدیمی مختلف. تغییرات مهمی در ساختار بازی شكل گرفته است. در كنار كشف مسابقات جدید، جزیره شما باید از تست های رانندگی شبیه به Gran Turismo هم بگذرید.

مسابقات بخش تك نفره همانند مسابقات چندنفره و Time Trialها این بار در بخشی به نام Championships دسته بندی شده اند. شما می توانید هر وقت كه خواستید از یك بخش Championships به بخش دیگر آن بروید و با كشف محیط های جدید، مقاطع مختلف را بگذرانید. بخش اعظمی از بازی هم به گشت و گذار و پیدا كردن مناطق مختلف سپری می شود كه بسیار سرگرم كننده است. در نسخه Beta یك خانه بزرگ با سه گاراژ دارید كه در هر كدام از گاراژها می توانید ماشین های خود را از كلاس های مختلف بگذرانید. در مواقعی كه پول كافی ندارید، باید یكی از ماشین هایتان را بفروشید. كدام را انتخاب می كنید؟ Esprit یا Hummer؟ انتخاب سختی است، شما باید یكی از آن ها را برای شركت در مسابقات Off-Road بفروشید. رانندگی با SUVها در این بخش بسیار جذاب است و دقیقا یك بازی رالی استاندارد را در این قسمت تجربه می كنیم. این قسمت، یكی دیگر از بخش های متنوع بازی است، مخصوصا وقتی با Forza و یا Gran Turismo مقایسه می شود. بخش های مختلف و جالبی در این بازی هستند كه آن را از رقیبان خود متفاوت تر می كنند. مثلا باید در یك بخش تا می توانید نزدیك به یك ماشین حركت كنید، این در حالیست كه ماشین روبرو با سرعت سرسام آوری حركت می كند.

در بخش دیگر باید یك ماشین را پس از یك مسیر طولانی بدون این كه خطی روی آن بیفتد به مقصد برسانید یا مثلا دختری مریض حال را به آرامی با ماشین به نقطه مورد نظر ببرید. بخش های بسیار متنوعی وجود دارند كه TDU2 را خیلی تازه و نوآور جلوه می دهند. مسلما بخش Multiplayerای هم وجود دارد كه كاملا در محیط بزرگ جزیره قابل اجرا است. می توانید با روشن و خاموش كردن چراغ ماشین خود دیگران را دعوت به مسابقه كنید. در بخش چندنفره با قسمت Co-Op كاملا متفاوتی روبرو می شوید و دو نفره یك تیم شكست ناپذیر را تشكیل می دهید. TDU2 یك لابی بسیار دیدنی دارد. ماشین ها كنار جاده پارك هستند و شما با پای پیاده می توانید با دیگر شخصیت ها صحبت كنید و به مغازه های مختلف بروید و یا مهمانی بگیرید. با انجام كارهای مختلف مثل كشف محیط های تازه، پرش های بلند و... می توانید پول زیادی به جیب بزنید و برای خود خانه های لوكس و لباس بخرید و حتی صورت خود را جراحی پلاستیك كنید! كنترل ماشین ها خیلی بهتر شده و هر ماشین كنترل خاص خود را دارد و فیزیك آن ها هم خیلی بهتر از قبل كار شده است. جاده های متفاوت بازی مهارت های خاصی در رانندگی می طلبد كه باید طبق قوانین جاده رانندگی كنید. در نهایت TDU2 عنوانی بسیار بلند پروازانه و خلاق است. هیچ بازی مسابقه ای چنین تنوع و آزادی عملی را به شما نمی دهد و هیچ كدام صحنه های رمانتیك و زیبایی همانند بهشت این بازی خلق نمی كند.         


تـاریخ انتشـــار :

تاريخ انتشار ايران شنبه 25 دي 1389


نظرات شما عزیزان:

منصور
ساعت18:15---8 دی 1389
سلام من شما رو توی وبلاگ جدیدم لینک کردم اگه میشه شما هم آدرس وبلاگ جدیدم رو با همون موضوع قبلی لینک کنید(تورو به خدا ببخشید دیگه تکرار نمیشه)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
8 دی 1389برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.