راهنمای بازی RED DEAD REDEMPTION (مراحل آمریکا)
 
بازی های رایانه ای AA77
Exodus in America
 
در ابتدای بازی پس از مشاهده صحنه های اولیه و فوق العاده گیرای بازی در ایستگاه راه آهن پیاده می شوید و باید به سالن بروید. برای رفتن به سالن کافی است به نقطه زردرنگ واقع در نقشه خود رفته تا وارد سالن شوید. در این جا شخصی برای راهنمایی شما استخدام شده است. نام او جک می باشد. او اسب هایی را آماده کرده است. پس به دنبال او بروید و با زدن دکمه مثلث یا Y سوار بر اسب شوید. در این بخش نحوه اسب سواری و کنترل سرعت آن به شما آموزش داده می شود. پس از یادگیری کامل و عبور قطار از جلوی شما، مسیر را تا رسیدن به یک کرکس ادامه دهید و پس از دیدن او به قلعه ای شهر مانند خواهید رسید و قبل از ورود به آن جا با جک صحبت هایی را رد و بدل می کنید. سپس او راه خود را از شما جدا می کند. به ورودی شهر رفته تا در آن جا برادر خود بیل را صدا کنید و با او مشاجره ای داشته باشید. سپس یکی از همکاران او به شما تیراندازی می کند. ساعاتی بعد دو شخص رهگذر به کمک شما می آیند و جان را داخل گاری خود قرار می دهند و از آن جا می برند. در این زمان بخش اول بازی به پایان میرسد و امتیاز That Government Boy را دریافت می کنید.

New Friends, Old Problem
در ابتدای این بخش خود را داخل کلبه ای مشاهده می کنید. جان تازه بهوش آمده است و زنی که به او کمک کرده است تا زنده بماند به نزد شما آمده و شروع به صحبت می کنند. خود را معرفی می کند. نام او Miss MacFarlane است. در نهایت او از آن جا خارج شده و شما باید به نزد Bonnie که با نقطه آبی رنگ مشخص شده است بروید تا 15 دلاری که خرج دکتر شما شده است را با کمک به او پرداخت کنید. پس از رسیدن به این خانوم، دنبال او بروید. او با اسب های خود به شما تمامی شهر و قسمت های مهم آن را از مغازه اصلی و راه آهن گرفته تا انبار نشان میدهد. در انتها دوباره به خانه او باز می گردید. اسب را در جای خود قرار دهید و به دنبال او وارد خانه شوید و استراحت کنید. شب هنگام Bonnie به نزد شما آمده و پس از دادن تفنگ به شما، می خواهد که با اسب کمی گشت بزنید. مسیر را تا رسیدن به خرگوش ها ادامه دهید. سپس از اسب پیدا شوید و با در آوردن Rifle خود تمامی خرگوش ها را بکشید. حال به سمت اسب ها رفته و مسیر را تا رسیدن به کایوت ها ادامه دهید. این موجودات مرغ ها را دزدیده اند. آن ها را کشته و سپس به همراه صاحب این املاک به کلبه ای که برای شما در نظر گرفته است باز گردید. در این جا به شما توضیح داده می شود که با خوابیدن بر روی تخت بازی ذخیره می شود و 6 ساعت بعد در محیط بازی بیدار خواهید شد. همچنین می توانید مهمات اضافه را از داخل اتاق خود بردارید. در انتها بازی را Save کنید تا ساعاتی بعد دوباره بیدار شوید. پس از بیدار شدن از خواب از خانه بیرون آمده و در سمت راست خود سوار بر اسب مسیر را به سمت حرف B که در نقشه نشانگر Bonnie هست ادامه دهید و وارد خانه او شوید تا مکالمه پایانی این بخش را با او داشته باشید.
Obstacles in Our Path & Political Realities in Armadillo
در ابتدای این بخش کافی است از خانه بیرون آمده و به سمت نقطه زرد رنگ بروید. به محل شروع مسابقه با Bonnie بروید. در این مسابقه شما باید به کمک اسب خود از مسیرهایی که با دود و آتش مشخص شده است عبور کنید تا شهر را دور زده و از دروازه دیگر آن وارد شوید. برای ادامه راحت تر مسیر کافی است از نقطه های زرد رنگ داخل نقشه نیز استفاده کنید. پس از اتمام این مسابقه تفریحی Bonnie از شما در خواست می کند که به دیدار کلانتر منطقه بروید. برای این کار، گاری مقابل خود را برداشته و به کمک آن مسیر را به سمت حرف M داخل نقشه ادامه دهید تا به دفتر او برسید. و این بخش نیز به پایان برسد.

پس از گفت و گویی که با معاون مارشال داشتید و کشیدن سلاح بر روی یکدیگر، مارشال وارد می شود و دستیار خود را به بیرون هدایت می کند. سپس او با شما صحبت می کند و از شما کمک می خواهد و جان هم به او می گوید که برای گرفتن یا کشتن برادر خود آمده است. کلانتر می گوید که او در منطقه ای دیگر است و چون به شهر من حمله نمی کند و وظیفه من هم دفاع از شهر هست به او کاری ندارم. جان قبول می کند که به او کمک کند و گفت و گو در مورد این مسئله را به زمانی دیگر موکول می کند. حال به همراه مارشال مسیر را تا انتهای خیابان مقابل ادامه دهید. سپس شخصی را برای تعقیب به کمک مارشال مشاهده می کنید. با زدن دکمه بالایی d-pad سوت زده و اسب خود را فرا بخوانید. حال مسیر را تا رسیدن به خانه ای در وسط مسیر و متوقف شدن توسط دشمنان خود ادامه دهید. برای نابود آن ها ابتدا کاور بگیرید. در این زمان پس از کاور گرفتن پشت هر توده ای از الوارها، دشمنی نمایان می شود که با تیراندازی به او، مسیر را به سوی مرکز صفحه و خانه ادامه دهید. پس از کشتن 5 نفر، به شخصی که در تعقیب او بوده اید برخورد می کنید. او را در ادامه مسیر کشته تا کلانتر برای این کار از شما تشکر کند. سپس او از شما جدا می شود و در میان این بیابان شما را تنها می گذارد. در این بخش دو حق انتخاب دارید. می توانید به سمت کلانتر بروید و یا پیش خانوم Bonnie، که به علت نزدیک بود راه ، به نزد خانوم Bonnie می رویم تا بخش بعدی را آغاز کنیم.
This is The Armadillo, USA
بعد از رسیدن به در خانه او میان پرده ای را مشاهده می کنید که در آن Bonnie از شما می خواهد او را به شهر Armadillo ببرید. یعنی همان شهر کلانتر که مرحله قبل را با او طی کردید. سپس به سمت واگن یا همان گاری مقابل خود رفته و از سمت چپ سوار آن شوید. حال کافی است مسیر را طی کنید و در طول راه صحبت هایی را در مورد یک دیگر و گذشته هم رد و بدل می کنید. پس از رسیدن به شهر از گاری پیدا شوید. او از شما می خواهد که با خرج او خود را به دکتر نشان دهید و پس خریدن مقداری دارو به سمت فروشگاه مرکزی بروید و او را ملاقات کنید. در این جا او شما را در Armadillo تنها می گذارد و باز میگردد. پس از آن شما خود را در شهر آزاد می بینید. به سمت دفتر مارشال حرکت کنید. در حین راه زنی از شما کمک می خواهد زیرا مردی به او حمله ور شده است. پس ادب کردن مرد، مسیر را تا رسیدن به دفتر مارشال و مرحله بعدی ادامه
دهید.

Justice in Pike’s Basin
 
در ابتدای این مرحله شما متوجه می شود که یکی از جاسوس های کلانتر، خبر وقوع یک حمله را توسط برادران دو قلوی Bollard اطلاع می دهد. پس از دریافت کردن جزییات لازم، به همراه کلانتر و دو تن از یاران او به سمت اسب های خود رفته و با گرفتن آن ها مسیر را تا رسیدن به دره ای که قرار است از میان آن عبور کنید ادامه دهید. حال اسب های خود را در ابتدای این منطقه رها کرده و به داخل وارد شوید. کمی جلوتر 3 نفر از یاران این دو برادر شما را غافلگیر می کنند. پس از کشتن آن ها می توانید با کلانتر به سمت راست بروید یا به همراه بقیه به سمت چپ رفته کمک کنید. در این بخش به سمت راست بروید. کمی جلوتر رفته تا 2 تن از یاران آن ها را در بالا تخته سنگ ها مشاهده کنید. پس از کشتن آن ها در سمت چپ خود، همکاران مارشال را می بینید که در حال باز کردن راه خود هستند. پس از این واقعه در جلوی خود 2 نفر دیگر را پیدا می کنید که پس از نابودی آن ها از صخره های روبروی خود پایین می آیید. حال کمی جلوتر کمپی 4 نفره را مشاهده می کنید که پس از نابود کردن آن ها جسدهایشان را برای پیدا کردن غنایم جنگی جست و جو کنید. به دنبال کلانتر مسیر را تا رسیدن به یک Sniper ادامه دهید. او در اولین صخره روبروی شما سمت چپ قرار دارد. حال یک نفر دیگر را در سکوی سمت راست او مشاهده می کنید. پس از کشتن این دو و قبل از عبور از پل چوبی، دو نفر دیگر را در صخره های سمت راست خود مشاهده می کنید. پس از کشتن آن ها مسیر را تا عبور از دومین پل چوبی و ملحق شدن به دو دستیار کلانتر ادامه دهید. در این جا مارشال می گوید تا جایی که امکان دارد نزدیک شویم و سپس تیراندازی کنید. پس دقت کنید. حال در مقابل خود 3 نفر را مشاهده می کنید. با زدن دو تیر به یکی از آن ها او را کشته و سپس به سمت راست خود و پایین صخره ها بچرخید. افراد روبرو را همراهان شما نابود می کنند. برای سریع تر شدن روند کار 4-5 نفری را که در اردوگاه مشاهده می کنید، نابود کنید و سپس مسیر را به سمت مرکز دره ادامه دهید و تا گروگان ها و حیوانات دزدیده شده را آزاد کنید. پس از انجام این کار همه از شما تشکر می کنند. برای اتمام این بخش و ورود به بخش بعدی می توانید به سمت Bonnie بروید زیرا از همه جا به شما نزدیک تر است و سریع به او می رسید. اما قبل از ورود به خانه او چون شب است می توانید برای کمی تنوع یک کار شبانه را قبل از رسیدن به خانه او انتخاب کنید. آیکون مربوط به این کار یک دایره سیاه و ماه سفیدی در داخل آن است. پس از ورود به آن جا با چارلی که سگی باهوش است منطقه را جست و جو کنید و از بروز هرگونه مشکلی در شهر جلوگیری کنید. مسیر را آنقدر ادامه دهید تا شخصی را در حین ارتکاب جرم مشاهده کنید. حال می توانید با مشت و در نهایت زدن دکمه Y او را بگیرید و یا با تفنگ بکشید. پس از این کار به سراغ کلانتر شهر رفته و پول خود را دریافت کنید. حال می توانید به خانه Bonnie بروید و وارد مرحله بعدی شوید.

Women and Cattle

در ابتدای این مرحله صحبت هایی از گذشته شما و Bonnie رد و بدل می شود. جان تعریف می کند که همسر و دو فرزند داشته است که بعد از پیوستن به Gang از آن ها دور شده است. او مدت ها آدم هایی که هیچ حسی به آنها نداشته است را میکشته است. تا زمانی که تصمیم به جدایی می گیرد و خواهان جلوگیری از کارهای برادر خود می شود. کمی از پدر و مادر خود حرف می زند. او پدرش را در 8 سالگی و مادرش را در حین تولد از دست داده است. Bonnie نیز از پدر خود و املاک صحبت می کند و همچنین اشاره می کند که 27 ساله است. در نهایت او از شما کمکی می خواد و جان نیز قبول می کند. حال به سمت اسب ها رفته و مسیر را تا رسیدن به گله ای از گاوها ادامه دهید. سپس به موقعیت مشخص شده بروید. حال گله کوچک را خروجی حصارها به بیرون هدایت کنید. موقعیت خود را در پشت آن ها حفظ کنید تا این گله را به یک گله خیلی بزرگتر برسانید. پس از انجام این کار کافی است به کمک Bonnie و دو نفر دیگر گله بزرگتر را کنترل کنید. جان را باید در قسمت پشتی و انتهای گله قرار دهید و مسیر را تا رسیدن به نقطه زرد رنگ ادامه دهید. پس از این کار او از شما تشکر می کند و در آخر برای تقدیر از کاری که به نحو احسن انجام داده اید به شما می گوید احتمالا در زندگی قبلی خود یک گاو بوده اید:دی پس از اتمام این ماموریت بار دیگر به سمت خانه Bonnie باز گردید و وارد مرحله بعدی شوید.
Wild Horses, Tamed Passions
پس از ورود به خانه Bonnie پدر او را مشاهده می کنید. او با شما گپی کوتاه می زند و در نهایت از حضور شما در این جا استقبال می کند. حال او می خواهد به تفریح خود بپردازد. دختر او برای شما توضیح می دهد که تفریح او رام کردن اسب های وحشی می باشد. به همراه آن ها از در خانه خارج شوید. سپس سوار بر اسب های خود شوید. در طول مسیر در مورد سیاست و مردان دولتی حرف می زنید. مسیر را تا رسیدن به گله ای از اسب های وحشی ادامه دهید. پس از رسیدن به آن ها با کمک طناب خود یکی را انتخاب کرده و بگیرید. پس از چند ثانیه Bonnie و پدرش نیز با طناب های خود او را می گیرند. در این زمان از اسب خود پیدا شوید و به سمت اسب وحشی بروید. با انداختن دوباره طناب خود به دور گردن او و نزدیک شدن به او بر روی پشتش سوار شوید. حال باید به کمک آنالوگ سمت چپ تعادل خود را بر روی آن حفظ کنید تا زمانی که رام شود. سپس از اسب وحشی پایین آمده و آن را به پدر Bonnie واگذار کنید. حال اسبی دیگر را رام کنید و به همراه Bonnie و با اسب خود به سمت شهر بازگردید. پس از رسیدن به شهر به شما گفته می شود که به محل ملاقاتی در Armadillo بروید. در نزدیکی مقصد خود گروهی از همراهان به شما اضافه خواهند شد. مسیر را تا رسیدن به گله ای از اسب ها ادامه دهید. حال باید تمامی آن ها را به سمت نقطه زردرنگ هدایت کنید و این کار را مانند گله گاوها از پشت آن ها باید انجام دهید. پس از رسیدن به نقطه مورد نظر یکی از اسب ها وحشی که stallion نیز می باشد، فرار می کند. جان را برای پیدا کردن او گرفتنش راهی می کنند. مسیر را مستقیم به دنبال او ادامه دهید تا زمانی که به یک دشت باز برسید. در آن جا مانند اسب های دیگری که رام کرده اید او را نیز رام کنید. حال به نزد Bonnie بازگردید تا با او آخرین مکالمه این بخش را داشته باشید. او از شما تشکر می کند و به عنوان هدیه اسبی که رام کرده اید را به شما تقدیم می کند. حال دوباره به سمت اسطبل Bonnie در شهر برگشته تا وارد مرحله بعدی شوید.

A Tempest Looms
 
در این مرحله شاهد طوفان و بارانی شدید خواهید بود. گله از گاوها در خارج شهر قرار دارند و شما باید به کمک همراهان خود برای پیدا کردن و بازگرداندن آن ها تلاش کنید. سوار بر اسب های خود مسیر را ادامه دهید. در طول مسیر Bonnie از جان می پرسد که آیا مردی مذهبی هست و او پاسخ می دهد که هر اتفاقی به یک دلیلی رخ می دهد و از پاسخ مستقیم دوری می کند. در انتهای راه گله را پیدا کرده و پشت آن ها قرار بگیرید. در زمان طی کردن راه تا رسیدن به مقصد گاهی یک گاو از سمت راست یا چپ از گله خارج می شود. برای برگرداندن او کافی است به جلوی او بروید تا خود به سمت گله باز گردد. این کار را 2 یا 3 بار انجام دهید. حال در یک میان پرده رعد و برقی به وجود می آید و تمامی گاوها ترسیده و گروهی فرار می کنند. برای جلوگیری از نابودی آن ها و سقوط در داخل دره کافی است که از میان آن ها عبور کنید و تمامی آن ها را آرام کنید. تعدادی از آن ها به سمت راست متمایل خواهند شد. برای جلوگیری از سقوط آن ها جلویشان قرار بگیرید و مانع ادامه حرکت آن ها شوید. سپس به نزد Bonnie برگشته و تعدادی از گاوها که خارج گله هستند را پیدا کنید و به گله باز گردانید. در نهایت اگر گاوی از بین نرود باید 21 گاو را به شهر بازگردانید که کار سختی نیست. مانند گذشته شما قسمت پشتی را تحت کنترل بگیرید و با کمک 4 نفر دیگر مسیر را ادامه دهید و اجازه گم شدن گاو را ندهید. در نهایت آن ها را به داخل حصارهای فرستاده و مرحله را با موفقیت به پایان برسانید. برای رفتن به مرحله بعدی کافی است که حرف W واقع در نقشه که مربوط به Nigel West Dickens هست را دنبال کنید تا به محل گاری آن، که واقع در یک بیابان است برسید. قبل از رسیدن به آن منطقه در سر راه خود ممکن است که با دو ماموریت کوچیک برخورد کنید. اولین ماموریت، مربوط به نجات یک انسان از چنگال موجودات وحشی است. ماموریت دوم نیز به نجات جان یک انسان ارتباط دارد که توسط یک گروه مورد حمله قرار گرفته است. در صورت مشاهده این کارها، آن را انجام دهید و مسیر را تا نقطه گفته شده دنبال کنید تا این بخش به پایان برسد.

Old Swilrrd Blues
در این مرحله شخصی را که در بالا نام برده شده است ملاقات می کنید. برای کمک به او، باید او را به شهر به نزد یک دکتر ببرید. ابتدا او را سوار بر گاری کرده و سپس از طرف مقابل خود سوار بر آن شوید و مسیر را به سوی Armadillo ادامه دهید. به این نکته دقت کنید که چون همراه شما زخمی است باید گاری را آرام و از داخل جاده حرکت دهید و تکان شدیدی به آن اعمال نکنید. در ابتدای این مسیر 2 نفر به شما حمله می کنند. برای کشتن آن ها کافی است کمی از سرعت گاری کم کنید و به سوی آن ها تیر اندازی کنید. اگر این کار برای شما سخت است سریع ایستاده و به آن ها تیراندازی کنید. سپس مسیر را در داخل جاده ادامه دهید تا به یک پیچ خیلی تند برسید. پس از عبور از این پیچ 2 نفر دیگر به شما حمله می کنند؛ آن ها را نابود کنید. حال مسیر را تا رسیدن به شهر و جلوی ساختمان دکتر ادامه دهید. سپس او را به داخل برده تا این مرحله به پایان برسد. برای ملاقات او باید فردا بین ساعت 5 صبح تا 10 شب مراجعه کنید زیرا او مجروح و زخمی است و نیازمند استراحت شدید برای بهبود می باشد. حال برای خرید خانه در این شهر پول کافی را کسب کرده اید. پس به بار رفته و از پله های سمت چپ بالا بروید و اتاقی را به قسمت 50$ خریداری کنید. حال برای ورود به مرحله بعدی کافی است به سمت دفتر کلانتر رفته و وارد بخش بعدی شوید.

Spare the Rod, Spoil the Bandit

با ورود به دفتر کلانتر آن ها را در وضعیت قرمز مشاهده می کنید. جان از آن ها سوال می کند که چه مشکلی پیش آمده است. کلانتر توضیح می دهد که گروهی واقع در Ridgewood چند ماه هست که آشوب به پا می کنند و چندی پیش در این منطقه تعدادی زیادی را به آتش کشیدند و به زن ها تجاوز کردن. یکی از آن ها که نجات پیدا کرده بودف صبح به این جا آمد و از ما در خواست کمک کرد. پس از شنیدن این ماجرا جان قبول می کند که به آن ها کمک کند. حال به سوار بر اسب های خود می شوند و شروع به حرکت می کنند. در ادامه مسیر زمانی فرا می رسد که شما کرکس هایی را بر فراز آسمان مشاهده می کنید. به همراه Eli برای بازدید آن منطقه بروید. در این کمپ همه را سوخته و مرده پیدا می کنید. مسیر را برای پیدا کردن آشوب گران ادامه دهید. کمی جلوتر دوباره در کنار کپی دیگر جنازه هایی را پیدا می کنید. پس از آن مسیر را تا رسیدن به مکان مورد نظر ادامه دهید تا آن جا را در سکوت شب پیدا کنید. حال باید خارج خانه را جست و جو کنید. ابتدا به انبار سمت چپ خود و روبروی خانه بروید. سپس به سمت دست شویی کنار حصارها بروید. در این اماکن کسی را پیدا نمی کنید. سپس برای ملحق شدن به کلانتر راهی انبار کاه ها شوید. در انبار را بسته می یابید. برای باز کردن آن 4 تکه چوب روی آن را با تیر اندازی از بین ببرید. سپس در داخل انبار مردی عریان را که به دار کشیده شده است مشاهده می کنید. ناگهان زنی از کنار انبار بیرون آمده و از شما کمک می خواهد. این گروه تعدادی از افراد خانواده او را گروگان گرفته اند. به سمت خانه واقع در مرکز مزرعه رفته و خارج از خانه تمام مهاجمان را نابود کنید. سپس در داخل خانه 2 نفر در طبقه اول و دو نفر در طبقه بالا قرار دارند. آن ها را کشته و تمامی ساکنان را نجات دهید. حال دوباره به کنار انبار کوچک رفته و به مارشال ملحق شوید. سپس متوجه می شوید که عده ای از آن ها به سمت جنوب فرار کرده اند. زن ها بسیار ناراحت و عصبانی هستند زیرا با تمام مالیات هایی که پرداخت می کنند، امنیتی را دریافت نمی کنند. حال به کمک 4 نفر دیگر با اسب ها خود به تعقیب بقیه گروه رفته و آن ها را پیدا کنید. در میان راه ناگهان برادر خود را مشاهده می کنید. او به گروه خود دستور می دهد که شما را نابود کنند. به همراه بقیه به سرعت کاور بگیرید. دشمنان از سمت راست شما و بالا تپه با اسب به سوی کلانتر و بقیه می آیند. کافی است کاور بگیرید و آن ها را نابود کنید. پس از کشتن گروه اول، گروهی دیگر از تپه به پایین می آید. آن ها را نیز مانند گروه قبل کشته تا در نهایت یکی از آن ها را اسیر کنید و به زندان بیاندازید تا به کمک او Bill را پیدا کنید. پس از این کار، مرحله به پایان می رسد. برای شروع مرحله بعدی بهتر است به ملاقات Nigel بروید زیرا بهبودی لازم را کسب کرده است.

You Shall Not Give False Testimony, Except for Profit
 
برای شروع این مرحله پس از مشاهده خروج آقای West از داخل درمانگاه کافی است با او صحبت کنید. در اواخر گفت و گو او به شما می گوید که به مردی جوان و قوی مانند جان نیاز دارد و می خوهد به همراه او نزد یکی از مشتری های خود در Ridgewood برود. جان درخواست او را قبول می کند. حال شما باید سوار بر واگن او شوید و آن را تا محل مورد نظر که با نقطه زرد رنگ مشخص شده است، هدایت کنید. پس از رسیدن به نقطه مورد نظر او شما را پیدا می کند تا کسی شما را در واگن او مشاهده نکرده باشد و در حین نمایش او شک برانگیز نباشد. حال مسیر را تا مقابل انبار کاه واقع در مزرعه Ridgewood طی کنید تا شاهد نمایش Nigel باشید. در این نمایش او برای کلک زدن به بقیه مردم از شما در خواست می کند تا نوشیدنی بی خاصیت او را بنوشید. سپس او ادعا می کند که شما قوی تر شده اید و برای اثبات این حرف خود می گوید که به جمجمه مقابل تیراندازی کنید؛ تا همه مردم شاهد افزایش قدرت او باشند. حال با یک تیراندازی دقیق جمجمه را هدف بگیرید و نابود کنید. سپس از میان جمعیت شخصی به Aquila ادعا می کند که شما و آقای West دروغ می گویید. برای ثابت کردن این قضیه از شما می خواهد که به کلاه او که یک هدف متحرک است تیر اندازی کنید. برای تیراندازی لازم است از قابلیت Dead Eye استفاده کنید. پس از فعال کردن این قابل صحنه بازی آهسته می شود و به راحتی می توانید به کلاه تیراندازی کنید. این شخص بازهم قانع نمی شود و شما مجبور به مبارزه تن به تن با او می شوید. پس از چند بار مشت زدن به او در نزدیکی او قرار بگیرید و با زدن دکمه مثلث یا Y او را به زمین پرتاب کنید و مشت خود را روانه او کنید. این کار را آنقدر انجام دهید تا زمانی که او را شکست دهید و همه به قدرت این معجون دروغین ایمان آورند و شما را تشویق کنند. حال همه خواهان این نوشیدنی می باشند اما بار دیگر آن شخص از جا بلند می شود و رو به شما تفنگ میکشد. در این لحظه با قابلیت Dead Eye دست او را هدف بگیرید و تیراندازی کنید. سپس همه به سمت نوشیدنی ها حمله ور می شوند و آن را خریداری می کنند. در نهایت شما از Nigel جدا می شود و به سمت مسیر خود می روید. اما قبل از جدایی، او از شما می خواهد که به دیداری یکی از دوستانش به نام Seth بروید. پس از جدایی از او در سمت راست خود یک ماموریت جانبی کوتاه برای رام کردن اسب ها می بینید. وارد شوید و کار خواسته شده را انجام دهید و در نهایت اسب را به اسطبل برده و پول خود را دریافت کنید. حال مسیر را تا حرف S و رسیدن به مقابل یک کلیسا قدیمی و تخریب شده ادامه دهید تا وارد مرحله بعدی شوید.

Exhuming and Other Fine Hobbies
 
پس پیدا کردن Seth در داخل یکی از قبرها، جان به او می گویید که دوست Nigel است و برای کمک گرفتن از او به این جا آمده است. سپس Seth به او می گوید که کمکی نخواهد کرد. در ادامه او از نقشه ای صحبت می کند که نیمه از آن را همکار و همراه قدیم او دزدیده است. جان قبول می کند که به او کمک کند تا نیمه نقشه را باز پس گیرد و در عوض او نیز به جان در حل مشکل خود کمک کند. به سمت اسب ها رفته و سوار بر آن ها شوید. حال سوار بر اسب ها مسیر را تا رسیدن به مقصد ادامه دهید. این راه را Seth به شما نشان خواهد داد و باید پشت او حرکت کنید تا زمانی که نقطه زرد رنگ را مشاهده کنید. در طول راه Seth اشاره می کند که برادر جان Bill را می شناسد و برای او و آقای West و بقیه کارهایی را انجام میداده است. در مجموع او آدم حواس پرتی است و حتی روز و سال را نمی داند و تمام فکر و ذکر او نیمه گم شده نقشه اش می باشد. پس از رسیدن به محل از اسب ها پیدا می شوید و خارج منطقه روبروی خود جهت پیدا کردن یک نقشه تامل می کنید. حال با Seth به داخل منطقه رفته و یکی از اسب های کلانتر را بدزدید تا تحت تعقیب قرار بگیرید. در این زمان به سرعت از دست آن ها فرار کنید تا زمانی که شما را گم کرده و Wanted Level از بین برود. سپس به نزد Seth برگشته تا او به داخل بازداشتگاه کلانتر رفته و شریک خود را پیدا کند. پس از پیدا کردن او، شریک پا به فرار می گذارد. به سرعت سوار بر اسب خود شوید و به دنبال او بروید. با طناب خود او را بگیرید. سپس از اسب پیدا شوید و به نزدیکی او رفته و با طناب او را ببنید. سپس او را برداشته و بر روی اسب قرار دهید. پس از برگرداندن Moses به نزد Seth او می خواهد برای پیدا کردن جای نقشه و کشیدن حرف او را قطعه قطعه کند تا زمانی که به حرف آید. قبل از شروع کار Moses به حرف می آید و محل نقشه را افشا می کند. حال با Seth به سمت اتاق مشخص شده که برای تلگراف است بروید و نامه ای که Seth به شما داده است را تحویل دهید. حال به بیرون آمده و پس از تشکر کردن او از شما و رفتن به سمت مسیر خود، این بخش نیز به پایان خود نزدیک می شود. برای ورود به مرحله بعدی کافی است که مسیر را تا رسیدن به حرف S در نقشه ادامه دهید تا به Seth برای یافتن گنج کم کنید.
A Gentle Drive with Friend & Let the Dead Bury Their Dead
پس از ورود به محوطه کلیسا Seth را مشاهده می کنید که در حال قرار دادن تابوتی با چند جسد در پشت گاری است. پس از گفت و گویی کوتاه با او، باید به جلو گاری بروید و سوار آن شوید. حال باید مسیر را بر روی خط زرد مشخص شده به قصد نقطه زردرنگ ادامه دهید. در میان راه، سه بار مورد هجوم قرار خواهید گرفت. برای کشتن دشمنان خود کافی است از همان ترفند قدیمی استفاده کنید. نکته مهم در این بخش سوارکارانی هستند که به سمت مسیر حرکتی شما آتش پرتاب می کنند. سعی کنید از آتش پرتاب شده در مسیر دوری کنید و به سرعت دشمنان را نابود کنید. پس کشتن سومین گروه از دشمنان، مسیر را به سمت تپه های سمت راست خود ادامه دهید تا به یک شهر متروکه برسید. در این شهر Seth را در مقابل کلیسا پیدا کرده تا این بخش به پایان برسد. برای شروع بخش بعدی کمی به سمت راست خود بروید تا دوباره Seth را در قبرستان کلیسای جدید مشاهده کنید.

پس از یافتن Seth او می خواهد به شما دروغ بگوید. به همین علت شروع به طفره رفتن می کند. در ادامه او به شما می گوید که برای پیدا کردن گنج، بر طبق نقشه، باید به سمت عمارت بزرگی که در همین حوالی قرار دارد برویم. پس طی کردن مسیر به میانه شهر می رسید. در این جا متوجه می شوید که عده ای Seth را تعقیب کرده اند و حالا به شما حمله ور شده اند. برای کشتن آن ها بهتر است از Winchester Repeater استفاده کنید تا تمامی آن ها را با یک گلوله به هلاکت برسانید. زمانی که به عمارت نزدیک می شوید و به پای پله های آن میرسید، دو نفر روبروی شما قرار دارند. یکی از آن ها در پنجره وسط طبقه بالای عمارت قرار دارد و دیگری در مقابل ورودی، پس دقت کنید. پس از کشتن آن ها به سمت در اصلی عمارت بروید. متوجه می شوید که این در قفل است. برای ورود کافی است از در پشتی که به زیر زمین راه دارد استفاده کنید. پس از ورود به داخل عمارت، آن جا را برای یافتن گنج جست و جو کنید. کمی جلوتر در زیر زمین 2 نفر را مشاهده می کنید که به شما حمله ور می شوند. آن ها را نابود کنید و از پله ها بالا بروید. بلافاصله پس از رسیدن به پاگرد طبقه اول به اتاق سمت راست خود وارد شوید و کاور بگیرید. 3 نفر را مشاهده می کنید. آن ها را نابود کرده و مسیر را به طبقه بالا ادامه دهید. در طبقه بالا دو نفر را در سمت چپ خود مشاهده می کنید. فردی که بیرون قرار دارد را از دور کشته و برای کشتن فردی که در اتاق قرار دارد به سمت او دویده و از نزدیک نابودش کنید تا شاهد یک صحنه زیبا باشید. پس از کشتن او آخرین نفر را در کنار صندوقچه گنج مشاهده می کنید که با نابود کردن آن Seth را به گنج می رسانید. او در گنج را باز می کند اما متوجه می شود که به او کلک زده اند و در صندوق تنها چشم های شیشه ای قرار دارند. جان از او می خواهد که به آن ها کمک کند و Seth نیز پذیرفته و قرار ملاقاتی را ترتیب می دهد و به او می گوید که هر وقت آماده بودید به همراه آقای West به نزد من بیایید. سپس شما را ترک می کند. حال برای ادامه این بخش از داستان بازی بهتر است که به سمت حرف W در نقشه بروید تا دوست قدیمی و متقلب خود را پیدا کنید. او در شهر Ridgewood ساکن شده است. برای ملاقات با او به آن سمت بروید تا این بخش نیز به پایان برسد.

Liars, Cheats and Other Proud Americans
 
پس از پیدا کردن آقای West او را در حال بار زدن نوشیدنی های تقلبی خود، در پشت گاری مشاهده می کنید. جان به او می گوید که Seth را پیدا و او را متقاعد به کمک کرده است. اما Nigel می گوید که در حال حاضر نمی تواند به شما کمک کند. جان عصبانی می شود و Nigel برای آرام کردن او هدف خود را توضیح می دهد. او می گوید باید پول زیادی به دست آوریم تا افرادی را برای کمک استخدام کنیم، مهمات زیادی را تهیه و در داخل سلاح ها قرار دهیم. در نهایت او نوشیدنی های خود را به شما می دهد و پس از انتقال آن به پشت گاری، این بار باید برای تیراندازی سوار بر گاری شوید و دیگر نیازی نیست که هم برانید و هم تیراندازی کنید. پس از سوار شدن از سمت راست گاری، می توانید با زدن دکمه A و X مسیر را به سمت مقصد رد کنید و شاهد اتفاقات بین آن نباشید. اگر این قسمت را رد نکنید، در طول مسیر به نحوه حل کردن مشکل خود می پردازید و آقای West پیشنهادهایی را به شما ارائه می کند. در نهایت به به نقطه زرد رنگ و محل مسابقه می رسید. به سمت آخرین درشکه رفته و سوار آن شوید. سپس قوانین بازی برای شما بار دیگر اعلام می شود و شمارش نهایی آغاز می گردد. به سرعت دکمه A در Xbox و X در PS3 را برای حرکت و ادامه مسیر فشار دهید. زمانی که اسب شما خسته می شود، در سمت چپ نقشه میزان استقامت او تعیین می گردد، کافی است با قرار دادن درشکه خود در مقابل راه شرکت کنندگان دیگر هم به مسیر ادامه دهید و هم از دکمه Sprint استفاده نکنید تا دوباره استقامت اسب شما بازگردد. حال مسیر را به همین گونه ادامه دهید. در زمانی که پیچ های تندی را مشاهده می کنید احتیاط کنید و با گرفتن دکمه RB و R1 افسار اسب را کشیده تا از سرعت او بکاهید و پیچ را به سلامت رد کنید. در پایان مسیر و عبور از کوهستان پر پیچ و خم کافی است مسیر صافی را طی کنید و پس از گذشتن از آخرین نقطه زرد رنگ، به سمت خط پایان و دایره سیاه رنگ حرکت کنید تا پیروز مسابقه شوید. پس از پیروزی درشکه خود را به شخصی دیگر تحویل می دهید و سوار بر گاری Nigel می شوید تا زمانی که او شما را در یک شهر کوچک پیاده کند. حال برای عوض شدن حال و هوای بازی به شما پیشنهاد می کنم به وسیله درشکه کرایه ای که در کنار شما با علامت تعجب به نمایش درآمده است به سمت مزارع Bonnie و پدرش بروید. پس از پیدا شدن شما در مرکز این شهر، کافی است به سمت حرف B بروید تا وارد مرحله بعدی شوید.

The Burning
پس از ورود جان به شهر، او می خواهد به سمت کلبه خود برود که Bonnie از او می پرسد که آیا پدر من را دیده اید؟ جان نیز در پاسخ جواب می دهد که نه ندیده ام. در ادامه Bonnie توضیح می دهد که او ساعاتی پیش باید باز میگشته و از این رو نگران پدرش شده است. جان در جواب پاسخ می دهد که به دنبال پدر شما برویم و او را پیدا کنیم. پس از سوار شدن بر اسب ها کافی است به دنبال Bonnie مسیر را ادامه دهید. در طول راه او نگرانی خود را دوباره ابراز می کند و جان نیز برای منحرف کردن فکر او، موضوعی دیگر را به میان میکشد. او می گوید که آیا شما خواهر و برادر دیگری دارید؟ Bonnie به او می گوید که 6 برادر داشته که 5 نفر آن ها در اثر مریضی یا انتخاب های احمقانه مرده اند و تنها یکی از آنها زنده مانده است که 10 سال پیش به سمت شرق رفته است و بر اساس آخرین نامه او در بانکی داخل NY مشغول به کار است. کمی جلوتر پدر Bonnie پیدا می شود و شاهد مردن تمامی همراهان او و اسب های آن ها هستید. او می گوید این کار را احتمالا Rustlers و یا برادران دوقلوی Bollard انجام داده اند. از شما و Bonnie می خواهد که به سمت مزرعه رفته و واگن را بیاورید. به سرعت با Bonnie به سمت شهر و مزرعه بازگردید. در نزدیکی شهر متوجه می شود که انبار آتش گرفته است و همه چیز در حال سوختن است. پس از رسیدن می بینید که در اصلی مسدود شده است. برای ورود از سمت چپ انبار را دور زده و به کمک سقف های کوچک چوبی کوتاه به بالا بروید. پس از گرفتن برج دیده بانی مقابل خود مسیر را تا انتها ادامه دهید و لبه سقف انبار را بگیرید تا زمانی که تخته چوبی را جهت رفتن بر روی سقف مشاهده کنید. از آن بالا بروید و مسیر را به داخل انبار ادامه دهید. حال از دو نردبان مقابل خود پایین رفته و به سمت در اصلی بروید. آن را باز کنید تا Bonnie به داخل بیایید. دود زیادی همه جا را فراگرفته است. به سرعت به داخل بروید و دو اسب را با زدن دکمه Y یا مثلث به بیرون از انبار هدایت کنید. در این لحظه جلوی درب انبار مسدود می شود و برای خروج باید سوار بر اسب شده و از مانع مقابل در پریده و مسیر را تا حصارهای نگهداری حیوانات ادامه دهید. پس از این کار از اسب پیدا شوید تا Bonnie به نزد شما آمده و از شما تشکر کند. این مرحله نیز به اتمام می رسد و Bonnie پیش پدر خود می رود. حال برای ورود به مرحله بعد توصیه می کنم که به سمت حرف M که مربوط به مارشال است بروید تا به او کمک بکنید. زیرا این بخش مربوط به مرحله قبلی و آتش سوزی انبار آن ها می شود. در راه رسیدن به Armadillo دو گیاه سفید رنگ را در کناره جاده مشاهده می کنید. آن ها را جمع کنید تا در بخش Challengeهای بازی قسمتی به نام Survivalist اضافه شود. در نهایت پس از رسیدن به دفتر کلانتر وارد آن جا شوید تا بخش بعدی آغاز شود.

Hanging Bonnie MacFarlane
 
پس از ورود به دفتر کلانتر متوجه می شوید که پدر Bonnie نیز در آن جا حضور دارد. دختر او از دیروز گم شده است و اثری از او نیست. در همین حین شخصی از بیرون کلانتر را صدا می کند. او توضیح می دهد که دختر آقای MacFarlane را به این علت دزدیده است تا یکی از دوستان خود به نام Norman Deek را از زندان مارشال آزاد کند. او به نوعی مرد دست راست این شخص می باشد. در نهایت او قرار ملاقاتی را ترتیب می دهد و شما به کمک دستیاران کلانتر و آن زندانی راهی مکان گفته شده می شوید. قبل از رفتن به پدر Bonnie دلداری می دهید و به او قول می دهید که دخترش را سالم بازگردانید زیرا به او مدیون هستید. مسیر را مانند همیشه در پشت کلانتر طی کنید تا زمانی که از یک پل چوبی گذشته و وارد منطقه Tumbleweed که محل معاوضه است بشوید. حال برای تعویض Norman با Bonnie باید به مرکز شهر بروید. برای این کار او را تا مرکز شهر همراهی کنید و از پشت او را مدام هل دهید و مجبور به حرکت کنید. زمانی که به آن جا میرسید متوجه می شوید که گول خورده اید و هیچ معاوضه ای در کار نیست. به سرعت به یکی از 3 نفر مقابل خود تیراندازی کنید و سپس کاور بگیرید. تفنگ خود را عوض کنید. افرادی را که در این منطقه مشاهده می کنید نابود کرده و از درگاه مقابل خود عبور کنید. حال در سمت راست خود مسیری را مشاهده می کنید. آن را ادامه دهید تا زمانی که مشاهده کنید Bonnie توسط این مجرمان به دار کشیده شده است و صندلی زیر پای او را می زنند. باید سریع عمل کنید. مسیر را از سمت راست ادامه دهید. حال در سمت چپ و مقابل خود توده ای از چوب را برای کاورگیری مشاهده می کنید. از سمت راست این توده به سمت طناب بالای سر Bonnie شلیک کنید و او را نجات دهید. حال کافی است همه را نابود کنید و به سمت او بروید. پس از باز کردن طناب های دور دست های او، Bonnie از شما تشکر می کند و سپس به کمک کلانتر به شهر باز گردانده می شود. این مرحله نیز در این جا به پایان می رسد. برای ورود به بخش بعدی توصیه می کنم به سمت حرف I واقع در نقشه که مربوط به دوست آقای West یعنی Irish یا همان ایرلندی است بروید تا داستان بازی روند عقلانی خود را طی کند.
A Frenchman, a Welshman and an Irishman
پس از رسیدن به در انبار، دو نفر را در حال شکنجه شخصی مشاهده می کنید. در ادامه متوجه می شوید که مردی در حال شکنجه همان Irish است. دو نفر دیگر توضیح می دهند که ایرلندی سلاح های آن ها را دزدیده و اگر دیر رسیده بودند، اسب ها را نیز برده بود. در ادامه Irish توضیح می دهد که چیزی ندزدیده است و همه این کارها زیر سر این فرانسوی بد ذات است. در این زمان جان به دو شخصیت دیگر می گوید که پای خود را از گلیمتان درازتر کرده اید و در این لحظه آن ها به سمت جان حمله ور می شوند. ابتدا با Revolver خود شخصی که تفنگ در دست دارد را هدشات کنید. سپس Knife خود را درآورده با آن، فرد دیگر را نابود کنید. حال به سراغ Irish رفته و به او بگویید از طرف Nigel آمده اید و محل یک ماشین گان را می خواهید. او نیز با کمال میل به شما برای پیدا کردن آن کمک می کند. حال سوار بر اسب های خود مسیر را تا رسیدن به صخره ها ادامه دهید. در این لحظه یک کمپ را در مقابل خود مشاهده می کنید. او به شما می گویید که ماشین-گان در داخل خانه چوبی مقابل قرار دارد و باید به آن جا بروید. همچنین او جان را از راه دور با تیراندازی پوشش می دهد. از صخره ها پایین رفته تا شخصی مانع ادامه راه شود. حال سریع تفنگ خود را در آورده و دو نفر مقابل خود را از پای درآورید. سپس از اسب پیدا شوید و در گوشه کاور بگیرید. به راحتی بقیه دشمنان را نابود کنید. حال به سمت کلبه چوبی رفته، قبل از ورود مواظب باشید زیرا شخصی از آن بیرون آمده و به شما تیراندازی می کند. پس از کشتن او به داخل رفته و اتاق را خالی پیدا کنید. در این لحظه متوجه دروغ ایرلندی می شوید و مرحله نیز به پایان میرسد. برای رسیدن به بخش بعدی کافی است به Benedict Point رفته تا Irishman را در آن جا پیدا کنید. کمی بعد از دور شدن از کلبه به سمت حرف I یکی دیگر از گل های وحشی را پیدا می کنید. آن را بچینید. در ادامه مسیر کمی جلوتر کلانتری را مشاهده می کنید که 2 زندانی از دستش فرار کرده اند. به او کمک کنید و هر دو زندانی را با کمک طناب دستگیر کرده و بر روی اسب قرار دهید. حال آن ها را به صورت جداگانه به نزد کلانتر بازگردانده و پاداش خود را دریافت کنید. پس از این کارها کافی است مسیر را تا رسیدن به هدف خود ادامه دهید تا وارد بخش بعدی شوید.

Man is Born Unto Trouble
 
پس از رسیدن به این شهر کوچک که قبلا در آن به Seth نیز کمک کرده بودید؛ کافی است به کنار دفتر کلانتر رفته تا مرد ایرلندی را پیدا کنید. او را مست پیدا می کنید. پس از صحبت هایی که با او انجام می دهید و خشم خود را از کار قبلی او ابراز می کنید؛ حساب کار را می کند با شما به دنبال ماشین گان می آید. حال به سمت اسب ها رفته و سوار بر آن ها مسیر را تا رسیدن به معدنی که Irishman می گویید ادامه دهید. او شنیده است که کارگران معدن در این جا این سلاح را دارند. پس از گفت و گویی کوتاه با او، مرد ایرلندی اسب شما را با خود به گوشه دیگری از معدن می برد تا برای فرار آماده کند. باید آرزو کنید که خودش به همراه آن ها فرار نکند. حال دو نفر سوار بر اسب به مقابل شما می آیند. به کمک قابلیت Dead Eye هر دوی آن ها را انتخاب کنید و از میان بردارید. حال مسیر را ادامه دهید تا در سمت چپ خود یک خانه چوبی را مشاهده کنید. از آنجا افرادی که در کنار آتش قرار دارند را نابود کنید. سپس مسیر را از دهانه سمت راست خود ادامه دهید. در پشت الوارها کاور بگیرید و تمام دشمنان را نابود کنید. در گوشه سمت راست صفحه یک ورودی نورانی را مشاهده می کنید. از آن جا وارد معدن شوید. کمی جلوتر دو نفر را مشاهده می کنید که با فاصله از یکدیگر قرار دارند. هر دوی آن ها را کشته و مسیر را به سمت پایین معدن ادامه دهید. در پایین ترین قسمت معدن 3 نفر را مشاهده می کنید. پس از نابودی آن ها مسیر را به سوی نقطه زردرنگ ادامه دهید. در طول این مسیر نسبتا طولانی تمام دشمنان خود را نابود کنید تا زمانی که به مقصد رسیده و ماشین گان را پیدا کنید. حال باید این سلاح را به بیرون حمل کنید. پشت واگن معدن قرار بگیرید و آن را از دو راهی سمت راست عبور دهید. سپس مسیر مستقیم را تا رسیدن به یک طناب که در بالای آن مرد ایرلندی منتظر است ادامه دهید. پس از انتقال سلاح به بالا و بر روی سطح زمین، باید آن را به پایین تپه منتقل کنید. برای این کار از ریل ها استفاده کنید. برای عبور از بخش لازم است در حین حرکت دادن سلاح، تیراندازی هم بکنید. در ادامه مسیر به شخصی غول پیکر برخورد می کنید. جعبه TNT کنار او را منفجر کنید. سپس مسیر را به سرعت ادامه دهید تا به گاری رسیده و سلاح را در داخل آن قرار دهید. حال مرد ایرلندی سلاح را برده تا به Nigel تحویل دهد. در این لحظه این مرحله به اتمام میرسد. برای ورود به مرحله بعدی کافی است از معدن به سمت حرف W واقع در نقشه، که در Plainview قرار دارد بروید و با آقای West برخورد و داستانی دیگر را تجربه کنید.
Can a Swindler Change His Spots?
در این قسمت پس از دیدن Nigel او بار دیگر شما راضی به انجام عملی شرم آور می کند. این بار با نوشیدنی های تقلبی دیگری به سراغ مردم می روید و می خواهید آن ها را گول بزنید. در میان صحبت های 2 نفر که آقای West را می شناختند به نمایش آمدند و همه چیز را افشا کردند. مردم عصبانی شدند و شروع به تیراندازی به سوی شما کردند. به سرعت از سمت راست سوار گاری شوید تا از این جا فرار کنید. تعداد زیادی اسب سوار با فاصله های متوالی از پشت سر به شما نزدیک می شوند. به راحتی می توانید آن ها را نابود کنید. در ادامه راه، زمانی فرا می رسد که قطاری را مشاهده می کنید. این مشاهده به این معنا می باشد که کمی جلوتر راه شما به وسیله چند گاری، مواد منفجره و مردان مسلح بسته شده است. به روبروی خود برگشته و به گاری سمت راست که حاوی TNT است تیراندازی کنید و همه را نابود کنید. حال از روی ریل راه آهن حرکت کرده تا گاری دیگری به سمت شما حمله ور شود. هر دو سرنشین آن را نابود کنید. سپس مسیر را آنقدر ادامه دهید و دشمنان خود که سوار بر اسب و گاری هستند را نابود کنید تا به محلی به نام Cueva Seca برسید و در آن جا توقف کنید. حال Nigel به طرز مرگباری اعصاب جان را بهم میریزد و دوباره به فکر سواستفاده از جان است. جان نیز به او اخطار می کند که به چه علت به او کمک می کند. به همین جهت او به جان می گوید مدتی را برای آماده کردن خود نیاز دارد. سپس جان از گاری پیدا شده و به راه خود می رود. این داستان نیز به پایان می رسد. برای ورود به بخش بعدی می توانید هم به سراغ Nigel بروید و هم به سراغ Irishman، که توصیه من به علت فاصله بسیار طولانی جان از این مکان تا نزد Irishman این است که به پشت سر خود بازگشته و وارد ماجراجویی دیگری به همراه آقای West شوید.

The Sport of Kings, and Liars
 
پس از بازگشتن به سوی او کار شما دوباره شروع می شود و او باز هم درخواست دیگری از شما دارد. واقعا که شخصیت جالبی دارد. او باز هم مقداری پول جهت تجهیز کردن گاری خود نیاز دارد و به همین علت، چون شما سوار کاری خوبی هستید، به شما پیشنهاد یک مسابقه را در Rathskeller Fork می کند که به نظر جذاب می آید. حال سوار بر اسب خود، گاری او را دنبال کنید. در طول مسیر حرف های زیادی زده می شود و در نهایت Nigel به شما قول می دهد که اگر در این مسابقه پیروز شوید به طور قطع به شما کمک خواهد کرد و هیچ شکی در آن نیست. مسیر را تا رسیدن به منطقه مشخص شده ادامه دهید. حال کافی است به خط شروع مسابقه بروید. در آن توضیح داده می شود که هیچگونه تیراندازی یا تقلبی نباید صورت گیرد و مسابقه کاملا جوانمردانه است. سپس صدای تیر برای حرکت در مسیر به صدا در می آید. این مسابقه بر خلاف مسابقه قبلی سخت تر و بسیار طولانی تر است. با دقت از قدرت اسب خود استفاده کنید تا هیچگاه خسته نشود و از ادامه مسیر باز نماند. اگر زمانی به قدرت کمی نیاز داشتید می توانید با فشار دادن دکمه BACK و یا SELECT از داخل قسمت مواد مقوی خود قرص های مربوط به قدرت اسب و یا سیب را استفاده کنید. با این کار نوار استقامت اسب خود را از نو پر کرده و می توانید راحت تر مسیر را ادامه دهید. در پایان پس از برنده شدن جان در مسابقه، Nigel می گوید که پول کافی را کسب کرده ایم و سپس از شما جدا می شود. حال به داخل شهر جدید برگشته و خانه ای که در آن جا قرار دارد را به قیمت $100 خریداری کنید. برای وارد شدن به بخش بعدی گزینه ای جز Irishman را در اختیار ندارید. پس مسیر طولانی خود را برای رسیدن به او آغاز کنید. در طول این مسیر می توانید گل های وحشی بسیار زیادی را پیدا کنید. در انتها با رسیدن به منطقه دزدها که Irishman در آن جا قرار دارد، باید مسیر را تا کنار کافه ادامه دهید تا او را پیدا کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
11 دی 1389برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.