تصاویر غیر رسمی از GTA V
 
بازی های رایانه ای AA77


حدودا چند ماهی شده است که بین نا بین  شایعات مهمی از در دست ساخت بودن عنوانی جدید از سری بازی های رایانه ای کمپانی بازیسازی ROCKSTARGAMES یعنی Grand Theft Auto شنیده می شود و حتی نیز در پیش گویی های خبرگزاری IGN   که در ماه گذشته صورت گرفته بود نیز احتمال  رونمایی از  شماره ای جدیدی از این سری از بازی های رایانه ای به بیش از 85% اعلام کرده بود و شنیده می شد اما در اوایل صبح  امروز یک اتفاق بسیار هیجان انگیز به رخ پیوست که شایع رونمایی از نسخه جدیدی از سری بازی های رایانه ای Grand Theft Auto را قوت می بخشد.


طبق اطلاعاتی که بدست آمده است در اولین ساعات صبح  امروز  پایگاه اینترنتی معتبر  shoptonews  که موضوع اصلی آن در ارتباط با دنیای بازی های رایانه ای و ویدئویی می باشد امروز  با استناد بر یکی از منابع  که نام آن هنوز فاش نشده است  تصاویر غیر رسمی  از شماره جدیدی  سری بازی های رایانه ای Grand Theft Auto منتشر کرده است.


تصاویر غیر رسمی از عنوان جدید سری بازی های رایانه ای  Grand Theft Auto V:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.